Citat:
Ursprungligen postat av
barkie
Oja, häng alla ryssar på planeten, barn, gamla, kvinnor you name it.
Jag glömde att åsikter ska man dödas för också i er sjuka världsbild.
Om du tycker det är rimligt så visst, du har ju rätt itll dina känslor, Min fråga gällande ju alla ryska soladater och terrorister som för ett olagligt angreppskrig på Ukrainsk mark, du är väll emot krigsbrott, eller är du för vissa typer av krigsbrott?
Citat:
Med det du menar ska de ryssar som inte talar ut emot kriget, dödas oavsett. Normalt. Men ganska väntat.
Du vet att alla andra oxo kan läsa dina såväl som mina inlägg?
Citat:
Det som påståtts ha skett är krigsbrott i Ukraina. När bevisen är samlade kommer de ansvariga stå till svars och säkerligen plikta med sina liv, med all rätt. Jag kan dra i spaken.
alla ryssar som är i ukrina och avnazificerar landet bör ju omfattas.
Citat:
"Hur var barnet på bilden nazist"?
Det finns ju väldigt lite nazism i ukraina, långt mindre än i andra östländer, så rimligtvis är barnet på bilden ett fall av avnazifisering, eller tor du att det är "ett missförstånd" varje gång en ryss våldtar och mördar ett barn eller civil på ukrainskt territorium?
Citat:
Jag har aldrig någonsin påstått att barnet var nazist. Det är brist på fakta, extremt låg nivå från er sida och rent jävla trams.
Så du har starka känslor om vad putins avnazificering innebär?
Du vet väll precis som alla andra (undtaget sexualsadister, rysstroll och okunninga) att ukraina inte har några nazister att tala om, i synnerhet inte i jmf med länder som grekland, poland, ryssland osv...
enligt judar såväl som pew institut (vad västerländska och ryska kapitalismhatande blödiga fruntimmer med palestinasjalar känner är ju !=objektiv verklighet trots allt)
https://ukrainianjewishencounter.org/en/news/antisemitism-in-europe-ukraine-turns-out-to-be-the-most-friendly-to-jews/
Citat:
Jag har påstått, med rätta, att Azov är nazister, våldtäktsmän och mördare. Ska jag stämpla dig som mördare för du stöttar dom?
appropå att sakna bevis....
Här har du artikeln:
https://web.archive.org/web/20220330063443/https://zona.media/article/2022/03/29/banned-mykolaiv
I den innefattar namn på offren och hur de dog. Ni påstår att bilden är några dagar gammal och att de är våldtagna och torterade.
Deras far säger något annat:[/quote]
Vilka är vi? Jag kan inte stå för något annat än vad jag skriver, din oförmåga och hjärnspöken är dina egna.
Citat:
"The girls' father Dmitry Butym stands behind the fence. Waiting for the bodies to be handed over. Eyes are hidden in rollers of red skin. “Vera was warming food in the kitchen, Arina went out into the yard. That the youngest, that the eldest - there was no chance. The youngest died immediately, a fragment through the heart, the older one was brought to the heart for two minutes, but it did not go. Their mother is in the hospital in Dubki, a fragment passed through the thigh, hurt inside. Excuse me. Now the main thing for me is to bury the children."
Han måste också vara rysk sabotör eller något.
Så du tycker att det är fint att ryssarna bara mördade dem utan att våldta dem, märklig påäng men visst, det kanske är betydelsefullt för dig, men knappast för dem.
Citat:
Därav, era påståenden. Vad är era bevis för det ni påstår?
Det är väll utmärkta bevis på att ryssarna mördar barn och civila. eller tänker du att de hade dödats i mykolaiv utan en rysk invasion?
Citat:
I ert sinne så försvarar jag alltså Ryssland när jag inte stöttar ert, bevisliga, felaktiga påstående, särskilt när vissa här säger sig känna fotografen av bilden och säger att det är några dagar gammal.
Ja det är fruktansvärt det ryssarna gjort i ukraina, jag är faktiskt benägen att hålla med dig i att civila ryssar bör betala samma pris som civila ukrainare.
Citat:
Civila dör alltid i krig. 6.000.000 har dött i USAs krig de senaste 30 åren.
fel tråd tror jag, att du gillar civila offer borde du kunna nöja dig med denna konflikt, det har mördats tusentals de senaste 40dygnen.
Citat:
Ryssland har, med all sannolikhet, begått krigsbrott och kommer sona för detta.
Säkert, du länkade ju en bra artikel med exempel. tyvärr så vill ju inte putin att hans folkmord blir känt i ryssland...
Nikolaev. Report by Elena Kostyuchenko, which was removed by Novaya Gazeta at the request of the RKN =
https://en.wikipedia.org/wiki/Roskomnadzor
Citat:
Men tro inte att folk ska tolerera personangrepp från er för man inte köper era känslomässiga påhitt rakt av.
Nu är jag väldigt förrvirad, utsätter ryssarna dig för personangrepp för att du delar "förbjuden information" ?