Citat:
Ursprungligen postat av
Stadskanten
Det var den enda frågan som ställdes på det du valde och citera..
Svara på frågan som ställdes istället för att slösa tid på ditt jävla trams. Hur många detaljer behöver du egentligen veta innan du ens klarar av o svara på en fråga?
Du säger o propagerar för att Ryssarna är fredliga och snälla. O bara på en Nazi hunt inne i Ukraina. Är treåringen en nazi nu då?
Nästa trams inlägg från din sida, kommer bara att besvaras med ett: Svara på frågan.
Vi alla vill se vad din förklaring på denna våldtäkten är.
Nu är jag hyfsat med på ditt svammel.
Du hänvisar till diskussionen angående Rysslands anledning för att gå in i Ukraina, NATO och USA som jag förde här förut.
Okej, då du verkar relativt aggressiv, nästintill gråtfärdig, ska jag än en gång svara på din fråga när du nu vågat krypa ur ditt safe space:
Du kan förneka att övergrepp, mord och förföljelse har skett i donbass i många år. Jag bryr mig inte.
Fråga chefen från röda korset om du nu vill ha en obiased källa, dom har nämligen varit aktiva i området många år och kan vittna om att det stämmer.
NATO förstår jag att ryssarna ser som ett hot, då de är USAS leksak.
Jag kommer dock, som du får det, aldrig acceptera de Ryssland påståtts gjorts och hoppas bevisningen kommer vara stark.
Dags att växa upp och bli torr mellab öronen.