Citat:
Ursprungligen postat av
TheNightTripper
Men om du inte ens vet om massgraven bakom kyrkan eller att borgmästaren i Motyzhyn som ligger någon mil från Bucha och hans familj fördes bort av ryska soldater och hittades skjutna i en grop, så var gör du ens här och försöker diskutera? Du vet ju inte ett skit!?
Jag diskuterar vad fan jag vill.
Och jag har inte tid att läsa allt om allt. Särskilt inte när 90% är propaganda med noll, eller mycket liten, anknytning till verkligheten.
Jag vill påstå att du inte heller vet vad som har hänt i "Motyzhyn". Du har bara läst nåt som antyder att ryssarna har grävt ner folk i massgravar, eller vad det nu kan röra sig om. Din russofobi och förutfattade meningar fyller i fakta-luckorna och tio minuter senare röjer du runt som en tjur på nätet och domderar över alla som inte "vet" allt som du "vet".
Istället för att köra töntig härskarteknik, så uppmanar jag dig att länka till information som du eventuellt tycker att jag kan ha nytta av. Citera gärna lämpliga avsnitt ur artiklar du länkar. Och förklara vad du själv dragit för slutsatser.
Om du kör raka puckar mot mig så får du raka puckar tillbaka. Om du presenterar nåt som är vettigt så är jag beredd att omvärdera saken.