2022-04-03, 08:48
Medlem
Kajahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustavdentjette
Va!? Är det Jan-Emmanuel själv, eller hans far? Han är kanske annars den människa mänskligheten avskyr mest.

Möjligen du och den eko-kammare du befinner dig i.
Citera
2022-04-03, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manginaz
Så han planerade detta genom att ha en spion bland medlemmarna i "Återställ fittmarken" och lyckades på så vis tajma protesten och då få spänna steroidarmarna i media?

Själv så hade jag nog ställt mig med grillen i fejset på dom och börjat.
Nej, jag tänker inte svara på din halmdocka. Han kunde sitta kvar i bilen och inte göra som han gjorde och kontakta pressen. Han tog tillfället i akt. JE gör absolut ingenting utan minst en baktanke.
Citera
2022-04-03, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1ulvius9
Agerandet var rätt men man kan göra något av fel anledning ändå - sinneslagsetik. En alkolist är inte botad för att han varit nykter 1 dag och man ska komma ihåg det när han står med mössan i handen och vill ha dina pengar.

HAHA kan du inte bättre
Citera
2022-04-03, 10:40
Medlem
Yatsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Han kanske kom från ett socken utan tunnelbana? Han bor ibland i Norrtälje.
Bor han så pass nära vet han med säkerhet att det finns tunnelbana i Stockholm.
Citera
2022-04-03, 12:33
Medlem
Mailmanss avatar
Jävla fegisar dom springer där ifrån när polisen kommer. Tror dom på riktigt att polisen kommer arrestera dom för att dom flyttar på ett gäng idioter?
Citera
2022-04-03, 12:35
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jucktupp
Han är dum i huvudet. Vad ger honom rätt att bruka våld? Ett samhälle skulle inte fungera om varje individ såg det som sin rätt att med våld göra sig kvitt något den inte gillar. Om det inte gäller att skydda sig från våld såklart. Men det är uppenbarligen inte fallet här. Dum i huvudet som sagt.

Vad ger dessa människor rätt att blockera trafiken?
Citera
2022-04-03, 14:57
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hartlam
Nej, du tror inte han hade gjort det, men du antydde att jag trodde han hade planerat en PR-kupp som är svårplanerad.
Ja jag tror att den är svårplanerad och du kontrade med att du inte trodde den var planerad. Du slåss mot dina egna halmgubbar.
Citera
2022-04-03, 16:42
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Vad ger dessa människor rätt att blockera trafiken?
Inget! Sen är det folk som grinar över att dom lyfts bort med våld när dom lyfts bort utan något som helst våld.
Dom borde ha fått ordentligt med stryk vilket dom tyvärr inte fick.
Citera
2022-04-03, 17:09
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Inget! Sen är det folk som grinar över att dom lyfts bort med våld när dom lyfts bort utan något som helst våld.
Dom borde ha fått ordentligt med stryk vilket dom tyvärr inte fick.

Jag hade nog sparkat dom i nyllet om dom var i vägen för en ambulans.
Citera
2022-04-03, 17:13
Medlem
redrik.feinfeldts avatar
.

.
Senast redigerad av redrik.feinfeldt 2022-04-03 kl. 17:41. Anledning: ta bort
Citera
2022-04-03, 17:43
Medlem
personligen hade jag mosat sönder en efter en och hoppats på att fler av terroristerna la sig i, så man kan åberopa självförsvar med excess,
Citera
2022-04-03, 17:46
Medlem
Hartlams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Ja jag tror att den är svårplanerad och du kontrade med att du inte trodde den var planerad. Du slåss mot dina egna halmgubbar.
Du tror inte överhuvudtaget att den är planerad. Du skrev att "han istället sneade när han inte kom fram med Lamborghinin Mona." och att han "tappade det helt enkelt".

Att den var "svårplanerad" var som svar till mitt inlägg där jag skrev att det är en PR-kupp. Du tror som sagt inte att den var planerad, utan den kommentaren var till mig då du felaktigt förmodade att jag menade att den var planerad.

Ta ner din arrogans en nivå, eller öva på att uttrycka dina tankar med klarhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in