2021-11-29, 22:15
Medlem
Sekunda skånska eskorter: endera smällfet, eller gammal och alkoholiserad eller gammal. Kan nån recensera en fräsch pingla?
Citera
2021-11-30, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taggen2
Sekunda skånska eskorter: endera smällfet, eller gammal och alkoholiserad eller gammal. Kan nån recensera en fräsch pingla?

sök Ängelholm på rs. 27 år och verkar lovande. mullig men kanske ok?
Citera
2021-11-30, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bassebass
Någon som träffat Magda i Hässleholm? Lite sugen på att se om hon är bra på vad hon gör
Jag har inte träffat henne men en kompis har gjort.
Hon är äldre än hon säger, 29 nu. Ser bättre ut än på bilderna, men tyvärr ganska oengagerad i knullandet.
Står skriven på en adress med en kille, men inga problem när han var där.
Citera
2021-12-24, 14:05
Medlem
Var å testade " Queengirl Lund " .
Trevlig å prata med . Trevligt utseende , med en ok kropp . Lite fet röv i min smak . Annars sexig å grann.
Men ack så dyr .......allt kostade extra .
Samma servic kan jag få för en tredjedel hos thai damer . Blir inget med besök där .// The biker
Citera
2021-12-26, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biker-6
Var å testade " Queengirl Lund " .
Trevlig å prata med . Trevligt utseende , med en ok kropp . Lite fet röv i min smak . Annars sexig å grann.
Men ack så dyr .......allt kostade extra .
Samma servic kan jag få för en tredjedel hos thai damer . Blir inget med besök där .// The biker

Är nog klokt att inte betala överpriser för negresser, även om denna såg ok ut. I och med egentlig ålder på 5-10 år mer än uppgivet, så bör hon justera sina priser. En 20--25-årig negress däremot, hon kan ta bra betalt om hon inte är fet och ful.
Citera
2021-12-27, 11:42
Medlem
Citat:
Är nog klokt att inte betala överpriser för negresser, även om denna såg ok ut. I och med egentlig ålder på 5-10 år mer än uppgivet, så bör hon justera sina priser. En 20--25-årig negress däremot, hon kan ta bra betalt om hon inte är fet och ful.

jag har träffat hon men som sagt sug utan kondom kostar oxo extra. får bara komma en gång på en timme
Citera
2021-12-27, 12:01
Medlem
Citat:

Precis som i alla branscher baseras priser på utbud och efterfrågan. Utseende spelar ingen roll, har hon fler som vill träffa henne än vad hon har tid med kan hon höja priset.
Citera
2021-12-27, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nassa
jag har träffat hon men som sagt sug utan kondom kostar oxo extra. får bara komma en gång på en timme
Det är bara arrogant skitbeteende från en negress. Jar du betalt för en timme ska du alltid få komma åtminstone 2 gånger. Jag har aldrig varit m någon eskort på entimmesbesök som sagt att en gång räcker. Tror hon blivit alltför bekväm o har för lite konkurrens i lilla Lund. Träffade en hästtjej som drygade ut universitetsstudierna med eskortande. Det var väl en 7 år sedan cirka, och tyvärr höll hon inte på länge. Undrar var studentskorna hittar sina kunder.
Citera
2022-03-25, 21:36
Medlem
Hade en träff idag med Barbara, en svensktalande latina. Mycket trevlig och tillmötesgående, hon är genuint kåt och det blev en riktigt het stund. Gav mersmak med tanke på vilket utbud det finns i övrigt av icke svensktalande tjejer.
Citera
2022-04-02, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pemalni
Hade en träff idag med Barbara, en svensktalande latina. Mycket trevlig och tillmötesgående, hon är genuint kåt och det blev en riktigt het stund. Gav mersmak med tanke på vilket utbud det finns i övrigt av icke svensktalande tjejer.

Vad var hon bra på? Var hittade du henne?
Citera
2022-04-02, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pemalni

Visst har hon vacker fitta?
Citera
2022-04-03, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nassa
Visst har hon vacker fitta?

Mycket, hela hon var vacker och det blev en trevlig träff.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in