2022-04-02, 06:40
Medlem
1SHOT1KILLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalHandyman
Skulle alla partier vara demokratiska internt skulle väl alla partier vara likadana.

Skrämmande då hur många partier som tycker likadant, och bara är nyanser av varandra.
Citera
2022-04-02, 06:42
Medlem
1SHOT1KILLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Hon har ju korkade åsikter men det kan jag stå ut med. Jag tål henne inte som människa. Tillgjordheten och falskheten, den nedlåtande attityden, den gnälliga enerverande rösten, det påklistrade fejk-leendet och när hon låtsas bli arg eller upprörd. Hur hon aldrig kan diskutera i sak utan bara i självupplevda känslotillstånd. Hur hon alltid tar saker ur sin kontext för att kunna göra en halmgubbe att angripa. Hur hon istället för att svara rakt på en fråga kommer med barnsliga ideologiska plattityder. Som du märker har jag sett mycket av henne innan jag fick nog.

Även om du glömde många negativa saker om Annie Lööf så kom du nära med din uppsats.
Citera
2022-04-02, 07:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Hon har ju korkade åsikter men det kan jag stå ut med. Jag tål henne inte som människa. Tillgjordheten och falskheten, den nedlåtande attityden, den gnälliga enerverande rösten, det påklistrade fejk-leendet och när hon låtsas bli arg eller upprörd. Hur hon aldrig kan diskutera i sak utan bara i självupplevda känslotillstånd. Hur hon alltid tar saker ur sin kontext för att kunna göra en halmgubbe att angripa. Hur hon istället för att svara rakt på en fråga kommer med barnsliga ideologiska plattityder. Som du märker har jag sett mycket av henne innan jag fick nog.

Rätt uppfattat om denna Narcissist och pedofilvurmare, lägg till fet som en gris innan slakt så har du Annie Lööf.

Hennes agerande vid "pedofilen" FFs avslöjade har det långt ifrån kommit fram sanningen om, hon visste om FFs pedofilpojvän långt innan vad hon erkände.
Men av någon anledning grävs det inte längre fram saker om våra politiker.
Samma gällde SL vid transportstyrelsens it-skandal, han visste mycket väl om den, men det sas motsats och ingen journalist avslöjade honom, för isf hade SL fått avgå.
Senast redigerad av MisterSeven 2022-04-02 kl. 07:31.
Citera
2022-04-02, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Nu är det inte partiet i rollen som enbart ett politiskt parti som är huvudfrågan, utan partiet som arbetsgivare.

Adjö Centern, säger jag. Ha det så trevligt på strecket.
Och jag tror att alla organisationer som bygger på en ideologi är usla arbetsgivare, se bara på svenska kyrkan.
Citera
2022-04-02, 08:58
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biomass
De dricker väl kool-aid på fikarasten precis som alla andra dödssekter.
På pricken. Annie beter sig exakt som en sektledare. Centri brud.
Citera
2022-04-02, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalHandyman
Och jag tror att alla organisationer som bygger på en ideologi är usla arbetsgivare, se bara på svenska kyrkan.

Åtminstone är ju läget så att man blir väldigt förvånad och trillar av pinn när man läser hur svenska kyrkan och andra godhetsorganisationer arbetar internt och folk mår så dålig, blir utsatta för saker och så vidare som bara inte händer i vanliga företag/organisationer.

Mest extremt när det blir precis tvärtom mot vad de själva säger sig stå för.
Citera
2022-04-02, 09:10
Avstängd
Unobosss avatar
Ebba Busch Och Annie Lööf är riktiga as. om ter sig värre än gamla män och hyllas för deras mobbar ton och sättet att dumförklara allt omkring sig. Båda skulle inte klara av ett vanligt jobb. Skicka ut packet från riksdagen. Liberalerna har aldrig platsat. Hejdå. MP likaså men egentligen tycker jag vi bör ha ett grönt parti men inte detta då det är fullt av riktiga stollar med dålig andedräkt.
Citera
2022-04-02, 09:19
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unoboss
Ebba Busch Och Annie Lööf är riktiga as. om ter sig värre än gamla män och hyllas för deras mobbar ton och sättet att dumförklara allt omkring sig. Båda skulle inte klara av ett vanligt jobb. Skicka ut packet från riksdagen. Liberalerna har aldrig platsat. Hejdå. MP likaså men egentligen tycker jag vi bör ha ett grönt parti men inte detta då det är fullt av riktiga stollar med dålig andedräkt.

Du kan inte jämföra Ebba med Annie.
Ebba är ju åtminstone klok.
Citera
2022-04-02, 09:26
Medlem
Kan man hoppas att kaoset i C leder till ett katastrofval? Att C t.o.m. kommer under 4% och åker ur Riksdagen? Ett sådant extremistiskt psykopat-parti som C klarar Sverige sig bättre utan.
Citera
2022-04-02, 09:34
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BiggestSnoozer
Kan man hoppas att kaoset i C leder till ett katastrofval? Att C t.o.m. kommer under 4% och åker ur Riksdagen? Ett sådant extremistiskt psykopat-parti som C klarar Sverige sig bättre utan.

Det får vi hoppas på.
Citera
2022-04-02, 09:49
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BiggestSnoozer

Hoppas kan man alltid göra, men jag tvivlar på att C åker ur detta valet. Men eftersom C tappar sin gamla kärnväljargrupp på landsbygden och blir beroende av en mer flyktig väljarbas i storstäderna är de inte helt omöjligt att partiet ramlar ur valet 2026 eller efterföljande val.
Citera
2022-04-02, 09:59
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Hoppas kan man alltid göra, men jag tvivlar på att C åker ur detta valet. Men eftersom C tappar sin gamla kärnväljargrupp på landsbygden och blir beroende av en mer flyktig väljarbas i storstäderna är de inte helt omöjligt att partiet ramlar ur valet 2026 eller efterföljande val.

Landsbygdsborna har redan gått över till SD, och få på landsbygden vill leva Centerpartiets perverterade liv. Se exempelvis Björsbo-borna som öppet deklarerade att den ledande centerpartisten tillika pedofilvurmaren Federley inte var välkommen i deras by.

Inte heller islamisterna fungerar så bra inom C, och då återstår då att försöka värva miljömuppar och trädknullare från Miljöpartiet, men även det gick åt helvete då Mp bara har ett par procentenheter.

Det går bra nu rödskrikan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in