Citat:
Ursprungligen postat av
HejaFinland
Hon har ju korkade åsikter men det kan jag stå ut med. Jag tål henne inte som människa. Tillgjordheten och falskheten, den nedlåtande attityden, den gnälliga enerverande rösten, det påklistrade fejk-leendet och när hon låtsas bli arg eller upprörd. Hur hon aldrig kan diskutera i sak utan bara i självupplevda känslotillstånd. Hur hon alltid tar saker ur sin kontext för att kunna göra en halmgubbe att angripa. Hur hon istället för att svara rakt på en fråga kommer med barnsliga ideologiska plattityder. Som du märker har jag sett mycket av henne innan jag fick nog.
Rätt uppfattat om denna Narcissist och pedofilvurmare, lägg till fet som en gris innan slakt så har du Annie Lööf.
Hennes agerande vid "pedofilen" FFs avslöjade har det långt ifrån kommit fram sanningen om, hon visste om FFs pedofilpojvän långt innan vad hon erkände.
Men av någon anledning grävs det inte längre fram saker om våra politiker.
Samma gällde SL vid transportstyrelsens it-skandal, han visste mycket väl om den, men det sas motsats och ingen journalist avslöjade honom, för isf hade SL fått avgå.