Citat:
Ursprungligen postat av
Office
Ja, Zoe:n är uppenbarligen överlägsen.
Den stora frågan är ju varför du hänger på flashback och startar trådar om din havererade Zoe titt som tätt. Eller hur?
Du vet ju att det är en riktigt bra bil och den är dessutom billigast att äga, för det har du faktiskt räknat ut. Så vad är grejen, har du något bekräftelsebehov?
Vet du vad jag tycker du ska göra? Jag tycker att du ska ta alla dina pengar som du har tjänat på din Zoe och lägga på en terapeut eller psykolog. Försök jobba med dig själv så att du kan släppa behovet att övertala folk på internet självklara saker som att 1 + 1 = 2 eller att Renault Zoe är årtusendets bästa bil.
Nu är ju detta ett diskussionsforum, som dessutom är helt frivilligt att delta i, ingen tvingar dig att varken läsa eller skriva här.
Jag för väldigt gärna diskussioner här, dels pga av mitt intresse av bilar och trafik i allmänhet, men också för att jag kör en elbil med högt miltal på mätaren, vilket fortfarande år 2022 är väldigt ovanligt.
Jag redogör för mina erfarenheter av bilen, och hur det funkar med laddning och ägande etc,, med en sådan bil.