2022-03-31, 16:39
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan8585
Är det inte rasism att kalla henne rödskrika?
Räcker för övrigt att se avsnittet på skavlan med Jordan peterson och Annie för att fatta hennes vansinne och extrema härskarteknik (han exposade henne perfekt).
Rasism. Har du inte kommit längre än till orten-nivå?

Jag har tittat på det numera legendariska klippet med Annie Lööf och Jordan Peterson hos Skavlan några gånger. Vad jag kan se och höra av Annie Lööf där så kan jag inte avgöra någon härskarteknik eller något vansinne. Att hon inte håller med Peterson är väl inte samma sak som att hon skulle vara vansinnig?

I andra sammanhang där Annie Lööf förekommer har jag inte heller kunnat avgöra någon härskarteknik eller något vansinne hos henne. Kanske är jag inte så observant, men jag tycker mig vara det för det mesta.

Jordan Peterson är å andra sidan en man som har ganska många skruvar lösa. Han är ingen jag skulle lita på som professor än mindre som psykolog. Men har breddat sig så mycket och har åsikter om det mesta, så han står nästan inte för något längre.
Citera
2022-03-31, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nordicwrath
Har inte vi alla sagt att Annie är en uppenbar psykopat? Jag som levt med en psykopat i ett år ser direkt att något är allvarligt fel med henne. Så det här kommer inte ens som en förvåning, det är såhär psykopater styr saker.

Det har varit tydligt länge att hon är en psykopat och narcissist.
Fruktansvärt obehaglig människa som inte ska ha någon som helst makt i samhället.
Man blir ju förbannad när man ser skatan.
Citera
2022-03-31, 18:14
Medlem
Lyssna på senaste avsnittet av Tankesmedjan-podden (om ni klarar av lite SR-vänsterfolk). Annies "ljuva stämma" är värre än någonsin: som en slö bandsåg fast baklänges, och uppspeedad.
Citera
2022-03-31, 18:28
Medlem
Rasseltasss avatar
Citat:
Kriget i Ukraina har visat behovet av breda samarbeten i svensk politik, inte minst mellan S och M. Det säger Centerpartiets partiledare Annie Lööf i en intervju med Göteborgs-Posten.
Kärringen fortsätter driva linjen att Sossarna och Moderarena ska kasta sig för hennes fötter, ignorera sina ideologiska motsättningar och göra henne till drottning, dvs. statsminister.

Denna fantasi måste anses vara lika sjuk som vännen Fredrik Federleys pedofil-fantasier.

Men hon kommer inte försvinna från scenen i tysthet. Hela hennes politiska gärning har bestått i att sabotera svensk politik och på alla sätt motverka folkstyret. Hon kommer försöka att få detta arv att leva vidare även när hon själv förlorat alla former av mandat och sympatier.
Citera
2022-03-31, 18:40
Medlem
Julskinkatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasseltass
Kärringen fortsätter driva linjen att Sossarna och Moderarena ska kasta sig för hennes fötter, ignorera sina ideologiska motsättningar och göra henne till drottning, dvs. statsminister.

Denna fantasi måste anses vara lika sjuk som vännen Fredrik Federleys pedofil-fantasier.

Men hon kommer inte försvinna från scenen i tysthet. Hela hennes politiska gärning har bestått i att sabotera svensk politik och på alla sätt motverka folkstyret. Hon kommer försöka att få detta arv att leva vidare även när hon själv förlorat alla former av mandat och sympatier.

Jag tänker att hon inte har någon politisk vision alls själv. Hon vill göra karriär, vara lite småborgerligt häftig och härma Thatcher. Tror hon.
Sen är hon en aning subversiv, därav älskar massinvandring etc.

Men i grunden småstadsnaiv. Hon har aldrig upplevt mångkulturen, har ingen aning om vad det är. Nu bor på Lidingö. Lever ett tv4 liv. En perfekt marionett för globalisterna.
Citera
2022-03-31, 18:44
Medlem
Glödskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
När det gäller barnsexfrågan är de åtminstone redan nu oerhört liberala.

Även djursexfrågan.

Eskil Erlandsson, svensk politiker, jordbruksminister sedan 2006 sade såhär under en interpellationsdebatt 6 maj 2008:

Citat:
Men vi konstaterar att det i sista hand blir en bedömningsfråga vad som är ett sexuellt nyttjande av djur. Låt mig ta några exempel. Är det, och ska det vara, lagligt att på ett kön stryka på något som för exempelvis en hund smakar eller luktar gott, för att låta denna hund slicka av det som är påstruket på könet? Ska det vara tillåtet att smeka en tik på spenarna av kärlek, eller ska det räknas som ett sexuellt nyttjande av djur? Det blir ytterst svåra bedömningsfrågor att ta ställning till även med en förändring av lagstiftningen.

https://www.youtube.com/watch?v=p1koJnH8a4k

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/0EBkW0/sa-har-sa-jordbruksministern

Vad för slags person säger sådana saker och vilka vill ha sådana personer nära sig?
Svaret är en certerpartist samt centerpartister

Han fick vara kvar i partiet, sitta kvar som jordbruksminister till 2010 tills borgerlig riksdagsvalsförlust och riksdagsledamot tills dess att anklagelser om sexuella trakasserier drev honom ut ur riksdagen.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/smaland/dom-mot-eskil-erlandsson

Jag fattar inte hur någon kan rösta på C och inte sedan ta livet av sig av skam. Kanske mår sådana röstare bättre efter att ha våldtäktsduschat 10 timmar efter att ha lämnat in sin valsedlar.
Citera
2022-03-31, 19:01
Medlem
Alla som någon gång stött på psykopater i sitt arbete vet hur de pratar och beter sig.
Lööf är en sådan - psykopat.
En farlig sådan.
Citera
2022-03-31, 19:03
Medlem
xcoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
Jag tänker att hon inte har någon politisk vision alls själv. Hon vill göra karriär, vara lite småborgerligt häftig och härma Thatcher. Tror hon.
Sen är hon en aning subversiv, därav älskar massinvandring etc.

Men i grunden småstadsnaiv. Hon har aldrig upplevt mångkulturen, har ingen aning om vad det är. Nu bor på Lidingö. Lever ett tv4 liv. En perfekt marionett för globalisterna.

Gillar inte heller Annie lööf men hon bor i Nacka nära Nacka sjukhus inte Lidingö som du skriver, Men det är ju också ett fint område ioförsig
Citera
2022-03-31, 19:09
Medlem
Julskinkatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xcom
Gillar inte heller Annie lööf men hon bor i Nacka nära Nacka sjukhus inte Lidingö som du skriver, Men det är ju också ett fint område ioförsig

Ok! Fel av mig.
Ja det är väl lite likt område tänker jag.
Många politiker som bor där i nacka? Sossar. Maggan, strandhäll, Boström osv. Varför byter inte anniii parti helt enkelt? Jo hon väntar på att bli erbjuden partiledarposten.
Citera
2022-03-31, 19:24
Medlem
Och var exakt står detta i länkarna till slaskpressen, för hittade nada?
Citat:
En stor mängd centerpartister har senaste tiden avslöjats som pedofiler vilket bidrar till ännu sämre stämning inom partiet.
Citera
2022-03-31, 19:30
Medlem
Folk på kansliet gråter, går in i väggen och säger upp sig. Lööf kallar det "normal personalomsättning"

Går det att bli mer psykopat än så? (Bortsett från Reinfeldt)
Citera
2022-03-31, 19:48
Medlem
LeifD2s avatar
Är det mycket kvinnor på kansliet?
Jeg vbbar att det är det. Brukar bli mycket maktkamp, skvaller och skitsnack på sånna ställen. Och har man då nippertippan Annie Lööf til chef som blir det knappast bättre. Knäpp så det räcker, men ser väldigt bra ut, så många blir nog avunsjuka på uteende eftersom hon får fart på karlarna, något dom själv inte lyckas med. Hönsgård DeLuxe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in