2019-01-09, 20:28
Medlem
FUGU--BUGUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Castlevania
Vad ska jag svara på det? Antar att de fixat att hantera många besökare samtidigt. Förr kunde det gå segt redan vid 50 000. Menar du att de fifflat med siffrorna? Isf är det nåt du får diskutera i konspirationsforumet.

Should you go to the conspiracy forum if you do not swallow admins lies? Are you sick in the head, here we are a few who simply scan admin. I can ask you what makes this evening so special since 18:00? Then it was already 63 online, people ran from work home just to read on flashback ... About what, has something happened today? Yes, it could be that Swede who gave up with the environmentalist who died? It's about her all wanting to read, that might be the reason. But then I also realized that it is not today's news. Strange world we live in.
Citera
2019-01-09, 23:48
Medlem
Castlevanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Det är inte en svår fråga att svara på, du m.fl köper alltid siffrorna utan att blinka, så jag frågar dig; varför litar du blint på admins siffror?

Blint och blint. Jag väljer att tro på det tills motsatsen bevisats. Blir så tråkigt att misstro allt hela tiden.
Citera
2019-01-10, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Castlevania
Blint och blint. Jag väljer att tro på det tills motsatsen bevisats. Blir så tråkigt att misstro allt hela tiden.
Misstro allt ska man ju inte göra, det blir ju tråkig i längden.

Att misstro alla i alla lägen är såklart väldigt tråkigt.

Att blint köpa allt som sägs ifrån ett privat företag som tjänar pengar, totalt fritt från insyn?

Gör matten själv

Jag tror inte ett jävla dugg på statistiken, eller att den presenteras utan någon särskild agenda.
Inte heller tror jag på allt "vi kan inte visa hur det går till här men vi lovar att det är som vi säger"-skitsnack.

Du förstår, såna här ljusskygga aktörer må ha lockande varor och tjänster.
Men du ska aldrig aldrig någonsin lita på dom...
Citera
2019-01-10, 02:48
Medlem
Castlevanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Misstro allt ska man ju inte göra, det blir ju tråkig i längden.

Att misstro alla i alla lägen är såklart väldigt tråkigt.

Att blint köpa allt som sägs ifrån ett privat företag som tjänar pengar, totalt fritt från insyn?

Gör matten själv

Jag tror inte ett jävla dugg på statistiken, eller att den presenteras utan någon särskild agenda.
Inte heller tror jag på allt "vi kan inte visa hur det går till här men vi lovar att det är som vi säger"-skitsnack.

Du förstår, såna här ljusskygga aktörer må ha lockande varor och tjänster.
Men du ska aldrig aldrig någonsin lita på dom...

Jag är verkligen inte den som sväljer allt med hull och hår. Är kritisk till mycket. Samtidigt vill jag lyfta fram det som är bra. I det här här fallet får vi enas om att vi är oeniga.

Det som talar för att statistiken stämmer är att forumet faktiskt gick segt när det var 79 000 besökare online samtidigt. Att det skulle kunna simuleras på nåt vis låter för otroligt.

Jag har sett det sjunkande intresset för Flashback ett tag. Surt att se att vissa forumdelar inte alls vara så aktiva längre. Klart det då är glädjande att se kurvan peka uppåt igen. Frågan är om det håller i sig över tid eller om det bara var temporärt.
Citera
2019-09-06, 12:29
Medlem
SmokeOns avatar
88k läsare just nu i tråden om den skjutne advokaten. Kan inte minnas att jag sett en i närheten så hög siffra förut men jag kanske minns fel?
Citera
2019-09-06, 12:33
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeOn
88k läsare just nu i tråden om den skjutne advokaten. Kan inte minnas att jag sett en i närheten så hög siffra förut men jag kanske minns fel?
Noterade 92 825 läsare innan forumet började krångla och nu stiger det över 90 000 igen.
Citera
2019-09-06, 12:39
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Noterade 92 825 läsare innan forumet började krångla och nu stiger det över 90 000 igen.

Just nu har tråden 94 222 läsare, och det var som mest 117 535 besökare online samtidigt tidigare idag.

admin
Citera
2019-09-06, 12:59
Medlem
15/8 antal medlemmar: 1 245 036

6/9 antal medlemmar: 1 249 239

Ökning 4203 medlemmar, snitt 184 personer per dag.

Flashback har ökat i snitt 170 personer per dag sen år 2000.
Citera
2022-03-12, 12:03
Medlem
Scientologys avatar
Hur ser utvecklingen ut de senaste åren?

Finns det några tydliga trender eller tecken?
Citera
2022-03-28, 20:21
Medlem
Flashback statistik

Finns det info om hur många som registrerat sig varje år OCH månad?
Skulle t.ex. vilja veta om fler än vanligt registrerade sig självs under februari eller mars i år. I Ryssland-Ukraina-kriget-trådarna känns det som om var och varannan reggade sig då men jag kanske har fel.
Citera
2022-03-28, 21:20
Medlem
najass avatar
Tråd sammanfogad med befintlig

/mod
Citera
2022-03-31, 09:02
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PooSausage
Finns det info om hur många som registrerat sig varje år OCH månad?
Skulle t.ex. vilja veta om fler än vanligt registrerade sig självs under februari eller mars i år. I Ryssland-Ukraina-kriget-trådarna känns det som om var och varannan reggade sig då men jag kanske har fel.

En viss ökning. Men ingen större skillnad.
Under den senaste månaden så har vi haft i genomsnitt 204 nya medlemmar per dygn, och under de senaste tre månaderna så är siffran 214 medlemmar per dygn.

Genomsnittet per dygn under det senaste året är 182 medlemmar per dygn. Så en viss ökning är det. Under den senaste veckan så har det i genomsnitt tillkommit 196 medlemmar per dygn.

admin
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in