2022-03-29, 16:14
Medlem
Emma18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Problemet är att Hunter och Joe tillsammans sålde Joe's politiska inflytande till korrupta affärsmän, flera knytna till bl a det kinesiska kommunistpartiet. Xi och Putin var väldigt glada över detta eftersom det ger dem inflytande över Joe och utpressningsmaterial som kan användas vid behov.

Du ser konsekvenserna av detta nu när Putin släpper historier som åtminstone delvis är sanna om Hunters inblandning i militära biolabb i Ukraina. Han gör detta för att visa oss hur svaga och splittrade vi är med ett korrupt gammalt arsle vid rodret.
Tyvärr för dig så spelar det ingen roll hur många gånger du upprepar en lögn, den blir inte mer sann för det.
Citat:
Ursprungligen postat av arne99
Spelar nog roll om nyheter som den nedan fortsätter och dyka upp, färsk men verkar ha grund.

BREAKING: Hunter Biden Laptop Contains Multiple Department Of Defense ‘Encryption Keys’ With Twenty Plus Year Expiration Dates To Allow Holder Access To DoD Databases
https://creativedestructionmedia.com/investigations/2022/03/26/breaking-hunter-biden-laptop-contains-multiple-department-of-defense-encryption-keys-with-ten-year-e xpiration-dates-to-allow-holder-access-to-dod-databases/
Vad menar du med "verkar ha grund"? Det man har hittat är alltså rotcertifikat. Vet du vad ett rotcertifikat är? Sidan du länkar till vet det ju definitivt inte, därav att de har missförstått vad det betyder. Att kalla ett rotcertifikat för "krypteringsnyklar" är ganska löjeväckande.
Citera
2022-03-30, 01:54
Medlem
arne99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emma18
Vad menar du med "verkar ha grund"? Det man har hittat är alltså rotcertifikat. Vet du vad ett rotcertifikat är? Sidan du länkar till vet det ju definitivt inte, därav att de har missförstått vad det betyder. Att kalla ett rotcertifikat för "krypteringsnyklar" är ganska löjeväckande.
Verkar ha grund, då det var få källor i starten.
Rotcertifikat för "krypteringsnyklar" i artikeln, inget jag skrev.

Har du några dod rotcertifikat på din dator, eller någon överhuvudtaget som inte har anledning?
Skulle inte tro det, men de fanns på Hunters, installerades knappast via senaste win upd'n.
Senast redigerad av arne99 2022-03-30 kl. 01:58. Anledning: Mer text.
Citera
2022-03-30, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Blir dessa åtal på fredag?
Undrar då det brukar vara såna påståenden till fredag.

Dock ett litet problem med hunter, han må vara Joe´s son, men har inget med Joe att göra på något sätt politiskt.
Alla styr inte sin familj som trumpen gör som du förstår, utan det är faktiskt väldigt få och de får ta ansvar för sina egna handlingar och det gäller även hunter.

Och ska man diskutera pengar, så är inte hunter den första man kommer tänka på här.
Men jag vet jag vet, det är annorlunda när det är i släkten hos sekten, då är det okey helt plötsligt och beviskraven är gigantiska, så gigantiska att om man inte har film på exakt vad som skedde, så har det aldrig skett.
Och av någon underlig anledning ser man inte så på hunter´s bevisbörda, för där berättar man att man är ointresserad av bevis och bara agenda och talepunkter ska gälla istället.

Även är inte Breibart en källa för nått, ge riktiga källor nästa gång.
Vem är the big guy och hur är de inte direkt relaterat till pedo-Joe? Gullig damage control du försöker dig på men snaran dras åt rejält nu och det kan vara så att the laptop from hell just blir Joes undergång?
Citera
2022-03-30, 02:33
Medlem
Emma18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arne99
Verkar ha grund, då det var få källor i starten.
Rotcertifikat för "krypteringsnyklar" i artikeln, inget jag skrev.

Har du några dod rotcertifikat på din dator, eller någon överhuvudtaget som inte har anledning?
Skulle inte tro det, men de fanns på Hunters, installerades knappast via senaste win upd'n.
Jag har inga DoD rotcertifikat på min dator då jag inte har någon användning för dem. Om jag var sugen skulle jag ju enkelt kunna ladda ner dem dock.
Citera
2022-03-30, 03:07
Medlem
arne99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emma18
Jag har inga DoD rotcertifikat på min dator då jag inte har någon användning för dem. Om jag var sugen skulle jag ju enkelt kunna ladda ner dem dock.
Precis, tydligen var Hunter lite "sugen".....

-

Det nedan lär kanske få lite mer fart på msm eller vad tror du?

Hunter Biden laptop material entered into Congressional Record
https://nypost.com/2022/03/29/gaetz-tries-to-get-hunter-biden-laptop-into-congressional-record/

It’s now an official matter of record.

Material from Hunter Biden’s infamous laptop was entered into the Congressional Record on Tuesday at the request of Rep. Matt Gaetz........more
Citera
2022-03-30, 06:39
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cancel---Culture
Vem är the big guy och hur är de inte direkt relaterat till pedo-Joe? Gullig damage control du försöker dig på men snaran dras åt rejält nu och det kan vara så att the laptop from hell just blir Joes undergång?
Ser inget politiskt alls, alt jag ser är agenda av dig och hur du särskiljer exakt samma sak och beroende vem det är.

Men på fredag, är det då gamechangern kommer?
Undrar då vi står här och stampar på samma plats fortfarande.
Citera
2022-03-30, 22:26
Medlem
Citat:
Ser inget politiskt alls, alt jag ser är agenda av dig och hur du särskiljer exakt samma sak och beroende vem det är.

Men på fredag, är det då gamechangern kommer?
Undrar då vi står här och stampar på samma plats fortfarande.
Är dammen Påväg att spricka när Fake news nu tvingas att rapportera om laptopen från helvetet?

https://www.zerohedge.com/markets/hunter-biden-dam-about-burst-wapo-cnn-go-scorched-earth-over-laptop-hell

Slutet för pedofilen Joe? Full damage control nu?
Citera
2022-03-30, 23:17
Medlem
klybans avatar
Citat:
Är dammen Påväg att spricka när Fake news nu tvingas att rapportera om laptopen från helvetet?

https://www.zerohedge.com/markets/hunter-biden-dam-about-burst-wapo-cnn-go-scorched-earth-over-laptop-hell

Hunter får göra sin egen damage control, vad det har med Joe Biden och göra är en gåta.
Men kanske nästa fredag?
Citera
2022-03-30, 23:21
Medlem
Nixters avatar
Citat:

Nu fryser man bevisen för Bidens laptop, som bla innehåller 10% for the big guy.

All information undanhölls befolkningen 2 veckor innan valet samt New York Post en av USAs mest anrika tidningar förhindrades aktivt av FB Google mfl. att informera allmänheten kring dess existens.

Allt i laptopen pekar på monumental korruption från Joe Biden under hans period som vice president. Man kunde betala för att få hans tjänster.

https://rumble.com/vz2qyw-rep.-issa-prepares-for-probe-of-collusion-surrounding-hunter-biden-laptop.html
Citera
2022-03-30, 23:29
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Nu fryser man bevisen för Bidens laptop, som bla innehåller 10% for the big guy.

All information undanhölls befolkningen 2 veckor innan valet samt New York Post en av USAs mest anrika tidningar förhindrades aktivt av FB Google mfl. att informera allmänheten kring dess existens.

Klipp KoAT

Vilka källor har du FRÅN DIN VIDEO-källa?

Eller är det som vanligt en foliehatt som pratar i snabbt i 3 timmar om vad han "hittat"?

Citera
2022-03-30, 23:32
Medlem
Citat:
Hunter får göra sin egen damage control, vad det har med Joe Biden och göra är en gåta.
Joe är the Big Guy och han sålde sitt ämbete till och tog emot pengar från Hunters affärskontakter i Ukraina, Ryssland och Kina.
Citera
2022-03-30, 23:34
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Joe är the Big Guy och han sålde sitt ämbete till och tog emot pengar från Hunters affärskontakter i Ukraina, Ryssland och Kina.
Källa?

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in