2022-03-29, 23:19
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kausti
Det är ju faktiskt så enkelt, Forsberg skulle inte göra mål ens om han fick stå själv på planen i 45 minuter.

Sen räddar ju Olsen oss aldrig när det behövs, han tar bara dom skotten som går mitt på honom. Han är en sån där målvakt man vill möta som anfallare, en målvakt med noll pondus, halvtaskig I luftrummet och som inte tar något mer än dom absolut enklaste avsluten han får mot sig.

Olsen är vår bästa målvakt. Han gör tre-fyra bra räddningar. Straffen inte en chans, har man Sveriges "Maguire" som sista gubbe då blir det svårt att gör något.
Medlem
AvprogrammeraFleras avatar
"ModelX Han har avgjort x antal matcher.
Sluta vara så ignorant."

Ja han har avgjort men... till motståndarnas fördel. Han är världshistoriens mest överskattade fotbollsspelare. Hade inte sossarna varit så kåta på att försöka marknadsföra mångkultur så hade ingen av oss vetat vem han var.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Jag tar din kommentar som ungdomligt ovett.

Och du, en Sofiero-drickande sofftaktiker?

Skämt åsido. Jag är både Malmöit och gammal nog att minnas Zlatans tid i MFF. Tekniskt briljant, absolut, men usel lagledare/strateg och illojal. Inte den smartaste spelaren. Hur kan man påstå något annat?
2022-03-29, 23:20
Medlem
Det sved värre i VM-kvalet 1974 mot Polen då Staffan Tapper missade straffen som sänkte Sverige och i folkmun döptes till Straffan Tapper. Jag kommer ihåg hur dåligt man mådde flera veckor efter.
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
inte för vara taskiga mot er Djurgårdare men har ni någonsin gjort något bra för det Svenska landslaget?

ni suger i Europa kval och era spelare kostar landslaget matcher.
Vad bra gnagarna på topp gjorde det idag... Pangade in mål.
Medlem
MordFustangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
frankrike förtrycker de flesta av de länder jag nämnde så heja på något icke-rasistiskt lag istället.
Är det inte lite problematiskt att dom har några vita spelare kvar där som Griezmann eller Lloris? Eller vad säger Malcolm X här?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Sverige vågar inte stötta Ukraina men knäböja för BLM det kan man tydligen.

Herrlandslaget är ett få landslag som aldrig knäböjt.
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjisken
Vad sa han? Stängde av efter 2-0

Att SvFF bör lyfta frågan angående en ny förbundskapten. Gav exemplet på hur Danmark valde att byta ut Hareide trots att han tog dom till ett mästerskap. Hans argument var att man inte ska behålla förbundskaptener alltför länge. Tycker faktiskt det är helt rätt. 6 år med Janne får räcka.
Medlem
EBTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klosor6
Snyggt Janne Andersson! Ännu en gång har du med din mentala tröghet förlorat åt sverige.

Varför får Karlström, Danielsson, Quaisson och Olsson spela match ever jävla match? Finns tydliga ersättare till dessa skräpspelare!
Trams. Karlström var en av de bättre spelarna sist och Olsen har av någon anledning varit en av europas bästa landslagsmålvakter. Lite lustigt då han är så medioker i klubblagen.

Danielsson kan jag hålla med om, men vem är alternativet?
2022-03-29, 23:21
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Lika stolt som du är över att du lyckats pippa din syrra. Inavel.
Har ingen syrra

Nu vet du inte vad du ska göra va?

Men inte direkt chockerande att det är din respons. En av de mest korkade medlemmarna på forumet.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 19nml28
Det sved värre i VM-kvalet 1974 mot Polen då Staffan Tapper missade straffen som sänkte Sverige och i folkmun döptes till Straffan Tapper. Jag kommer ihåg hur dåligt man mådde flera veckor efter.
Straffbert Lewandmålskij
Medlem
Hunden007s avatar
var inte detta typ sista vm?

nästa VM är 48 lag där man dubblar Asiaternas och Negrarnas platser med typ det dubbla.

Jag menar behöver vi verkligen se mongo landslag som Iraq och Mali i VM?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in