2022-03-29, 23:05
Medlem
Folk som tror att Zlatan hade kunnat tillföra något när han är 40 bast borde ta en check på hjärnan. Helt otroligt vilka teorier folk kommer på med.
Medlem
Garvar ihjäl mig åt vissa kommentarer. Hahaha.

Zlatan med rullator. Tack flashen detta är plåster på såren.
Medlem
Sperssons avatar
.
Zlatan och Jesper ska in omedelbart efter 0-1 och fan inte med 10 minuter kvar och 0-2.

Men så jävla typiskt Janne Andersson att alltid byta och förändra alldeles för SENT.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ariskaprinsessan
Jag ser gärna någon ny ung. Graham Potter hade suttit fint.
Ja, det hade varit nå’t. Tyvärr är det inte realistiskt. Graham Potter kan bli en ny stortränare i Manchester United eller kanske Newcastle, och vinna Champions League om några år. Han vill inte riskera en potentiellt lysande karriär med att harva med det svenska landslaget.
Medlem
Tänk att en sån liten detalj som att inte kunna göra mål kan fälla ett landslag.... märkligt.
Medlem
Grattis Poland!
Vi lånar lite fler brandbilar när de brinner
2022-03-29, 23:06
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Kom på mig själv med att sakna en elak jävla Seb som defensiv mittfältare.
Medlem
Trist men varken Polen eller Sverige skulle ändå gjort något vidare väsen ifrån sig i VM. Polen ryker i gruppspelet, detsamma hade gällt även Sverige. Framtiden ser dock jävligt ljus ut för svensk del. Man måste vara bra korkad eller förblindad av sorg för att inte se framtidsutsikterna för svensk fotboll.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AvprogrammeraFlera
"Zlatan har mognat sista året. Upplever honom mer som en pappa nu i landslaget. Den kaxiga typen är borta, blivit en bättre förebild i landslaget. Härligt att se och höra."

Go out and do your woodoshit you little monkey - som Zlatan nyligen sa. All sossepropaganda kan lura vem som helst om att Zlatan skulle platsa i svenska landslaget. Mognat!? Efter tjugo års medieträning av sossarnas egna experter borde han ju kunna säga någorlunda rätt ibland.

Han har aldrig varit med för att säga rätt. Varför bryr sig alla så in i helvete om det? Får de något slutbetyg från landslaget baserat på intervjuerna eller vad är det frågan om?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Är det dags för ett byte av Janne? I så fall, vem ska ersätta honom?

Pep eller thern.

Men om jag förstått saken rätt har Janne en sidekick som hängt med sedan Shining Hamréns tid. Kanske dax att byta ut hela gänget.

Om jag inte missminner mig är väl den unga killen i Sveriges ledarstab målvaktstränare i juve? Då borde han känna till svagheter hos Polens målis. Men Sverige kom inte till avslut.

Nä, man kände på sig att Sverige skulle loosa.

Jag tycker Sverige ska vara lite modigare i nästa kval. In med elanga, Karlsson, Svanberg plus några till.
Medlem
OvissFramtids avatar
Dags att säga det man har tänkt länge och som säkert andra också tänkt. Forsberg är en fraud, hur jävla bra lägen måste snubben få för att sätta en boll i mål? Hans skott är under all kritik.
2022-03-29, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Du borde lära dig att skriva mer respektfullt om Zlatan. Det kommer endast vara småstjärnor kommande generationer. Spelare som Zlatan ser man inte ens varje generation.

Varför?

Zlatan har gjort bra ifrån sig men varit ett sänke för lagmoralen. Det förtjänar man ingen respekt för.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in