2022-03-29, 22:48
Medlem
Mikaelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Kan någon förklara vad djurgården bidragit med för skit till sportsverige denna gång?

Danielsson och Karlström var det denna gång. Sen sitter Källström i studion och pratar floskler.
2022-03-29, 22:49
Medlem
outback4s avatar
Zlatan 44, Janne ringer och när Zlatan är 49, och 53 kommer Zlatan oxå tillfrågas och så vidare...Han kommer hemsöka oss lång tid framöver...
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Kan någon förklara vad djurgården bidragit med för skit till sportsverige denna gång?
Ingen Djurgårdare spelade idag. Två fd. från start. Karlström klantade sig rejält. Men han var starkt bidragande till segern mot Tjeckien. Så vi kanske inte ens hade haft chansen idag. Danielson fick ett jobbigt läge mot sig som inte han klantat till sig.

Patetiskt och tragiskt att försöka skylla ifrån sig på en förening. Helt irrelevant.

För övrigt helt sjukt att det avgörs bäst av en match när ena laget har hemmaplan...
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ronaldo77
Minut 92.30, Polen 2-0 Sverige, Hasse Backe: "Nu ska vi inte prata som om att matchen är över, mycket kan hända i matchens slutskede"

Bara jag som ville slå sönder TVn?

hade jag sett hasse på ica hade jag klappat till han typ.
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pokpokpok
Äntligen!

Fuck off and good night to you.
Avslutad
Varför försöker folk få det att låta som att det är Zlatans fel? Han fick knappt 10 minuter
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evil_Santa
Inte mycket att göra. Sverige är helt enkelt inte tillräckligt sen kan man klaga på Janne eller spelarna egentligen spelar det inte roll, vi var inte tillräckligt bra. Flera chanser att gå till VM och trots det lyser inte "kvalitén" igenom. 0-0 både både Sverige-Ukraina och Sverige-Polen ordinarie och vi kunde inte vinna mot Ukraina.

Spelarna definitivt inte tillräckligt bra, osäkert om en annan coach hade gjort någon skillnad om vi ska vara ärliga. Förra matchen klagade folk över att Karlström inte startade, denna matchen klagar folk över hur fan Janne kan starta Karlström. I slutändan är vi inte tillräckligt bra. Synd.

De goda nyheterna är att vi nu kan "bojkotta" VM och att folk kan kräva Jannes avgång, som om spelarna levererade men Janne inte gjorde det . Föraktet mot pöbeln i denna trådar som dessa växer sig starkare
Två tre minuter kvar av matchen och de som refererar matchen på TV säger samstämmigt att Sverige gjort ”en bra match”.
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ronaldo77
Minut 92.30, Polen 2-0 Sverige, Hasse Backe: "Nu ska vi inte prata som om att matchen är över, mycket kan hända i matchens slutskede"

Bara jag som ville slå sönder TVn?

Det är sällan jag hatar på människor jag inte känner. Men fan, Backe är ta mig fan en riktig jävla amöba. Så otroligt irriterande individ. Man vill bara slå han på käften.
Medlem
Bedrövad är ordet, men det blir ändå inget VM i Qatar på grund av krigstillståndet i världen, alla är förlorare.
Medlem
lemmy124s avatar
Typiskt Djurgårdare att vara hopplösa människor.
2022-03-29, 22:50
Medlem
Snyggt Janne Andersson! Ännu en gång har du med din mentala tröghet förlorat åt sverige.

Varför får Karlström, Danielsson, Quaisson och Olsson spela match ever jävla match? Finns tydliga ersättare till dessa skräpspelare!
2022-03-29, 22:50
Medlem
ichessys avatar
Istället för Chorzow kan vi använda det tyska namnet Königshütte så att polackerna blir glada . Staden låg ursprungligen i Tyska Schlesien!

https://youtu.be/b_aQWyO9Vmo

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in