2022-03-29, 22:44
Medlem
DoMMs avatar
Zlatan-eran tog slut med Erik Hamrén, nu är han bara en poltergeist som på sistone börjat hemsöka svensk landslagsfotboll. Sverige måste vara underdogs, annars går det inte (Lex Georgien).
2022-03-29, 22:45
Medlem
Korders avatar
Vet inte varför alla bara skyller på Janne. Sverige var det bättre laget fram till 2-0-målet. Inte hans fel att vi sumpar våra lägen.

Men visst, att han valde att överraskande starta Karlström som sedan står för tavlan som leder till 0-1 får gubben ta på sig. Än en gång gör sig Sveriges hopplöst obefintliga spets och bredd på innermittfältet sig påmind.
Medlem
Evil_Santas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av covfefe...
Sverige var hur bra som helst i VM-kvalet fram till dess att det bara krävdes en vinst för att direktkvalificeras. Då slutade svenskarna plötsligt spela.

Ja det var ju tråkigt. Klarar man det inte när det gäller så förtjänar man inte bättre, särskilt om måstematchen är mot fucking ukraina. Är det spelarna eller Jannes fel? Vem fan bryr sig? De förtjänar varandra.
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89
Ja, Qatar är ett skitland så kanske lika bra att missa.

En sak jag stör mig på är att de jävla tattarna ligger och lipar varannan minut nu, och domaren köper det.

Ähh så illa är det inte.

Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Jag har många gånger varit kritisk till Zlatan i landslaget men när han är med ska väl för fan spela lite mera än som här. Usel coachning.

När zlatten är med vinner vi 50% av matcherna. När zlatten inte är med vinner vi 75% av matcherna. Det under hans storhetstid. Berätta varför zlatten ska vara med i landslaget.

Jag undrar om det kan vara så att spelarna sket i det nu helt enkelt. Kan det vara så att ogillandet mot honom är så stort?

Ännu en gång när zlattan är med i landslaget så missar vi att kvalificera oss till VM. Utan honom VM-kvartsfinal och EM-åttondelsfinal. Det kan inte vara en slump.

Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Ja faktiskt, de kommande mästerskapen är roligare, då slipper vi ha surgubben zlatan med oss med,

Bombacci!!! Ditt konto är kapat. Du har skrivit något jag håller med om och det händer aldrig.

Citat:
Ursprungligen postat av Aakke
Polackerna på läktaren"Domarjävel är homosexuell, homosexuell homosexuell"

Är domaren kuddbitare eller tråkar de honom bara?
Medlem
Cents4s avatar
Oacceptabelt. Vi sitter på offensivt sett en av de bästa trupperna sedan 2002. Kulusevski, Isak, Forsberg, Elanga, Quaison och Zlatan. Det här får Janne ta på sig.
Medlem
karlsoons avatar
Svennar kan inte spela fotboll, så jävla sämst
Medlem
Hur kan man spela Danielsson !
Olsson också. Inte matchtränade alls.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PooSausage
äntligen! Zlatan-fritt Landslag Framöver!
Jubel och klang! Fan vad jag är glad!
Medlem
Stekas avatar
Sverige spelar bra till polackerna gör 2-0. Vi var för ineffektiva och ett par individuella misstag kostade oss segern. Tycker inte Janne coachade dåligt idag
Medlem
Aakkes avatar
Jaja vad tror vi, orkar Zlatan ladda om för EM 2024?

Eller det blir en sista match i Hammarby nere i Malmö i Allsvenskan?
Medlem
Återuppväck KarlXII.....
Medlem
BlueOysterPutins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
När vi ändå är inne på Seinfeld så bör det nämnas att Lewandovski har vissa likheter med Kramer också

Aafyfan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in