2022-03-28, 22:45
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Ja man kan ju alltid hoppas, stockholmare förtjänar inte bättre.
Citera
2022-03-29, 00:25
Medlem
Sladdarens avatar
Jo minsann. Miljömupparna emot "utdikning av våtmarkerna" sen limmar dom fast arslet i betongen och pissar ner sig och blir i ivanlig ordning våldtagna (av polisn) apropå "utdiktning av våtmarkerna" hehe

Hade vart lite roligare om de grävt ner sig i nån lerig våtmark så bara huvvet stack upp så skräms dom iaf lite som ev ett träskmonster

De har för lite å göra i dessa tider iaf på fel områden
Citera
2022-03-29, 00:28
Medlem
Sladdarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoprofeten
Det var synd att någon inte bara gasade och körde igenom avskrädet.

De diggar att bli överraskade iaf av direkta livsfaror de inte kan värja sig emot, så kanske har de 9 liv som katten men katten brukar inte vara självmordsbenägen som dessa
Citera
2022-03-29, 00:35
Medlem
Melmiums avatar
Bra grej, men demonstrationer i Sverige är så mesiga. De får ta i lite, skapa lite kaos om något ska hända.
Citera
2022-03-29, 13:33
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdaren
De diggar att bli överraskade iaf av direkta livsfaror de inte kan värja sig emot, så kanske har de 9 liv som katten men katten brukar inte vara självmordsbenägen som dessa

Det var inte någon livsfara från hela början. Ingen i Sverige har fått nog än, för att gasa istället för att bromsa när dessa avskräden väljer att blockera vägen.
Citera
2022-03-29, 19:20
Medlem
Sladdarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoprofeten
Det var inte någon livsfara från hela början. Ingen i Sverige har fått nog än, för att gasa istället för att bromsa när dessa avskräden väljer att blockera vägen.

Inga "falling down" tillfrisknanden ännu alltså, typiskt. Dock kan ändå ouppmärksammade chaufförer som tittar åt nåt annat snett håll eller i tfnen sms eller kanske ha solen i ögonen mm råka röja över dom bara av rent ofocus. Miljömupparna förutsätter att alla bilförare är stabila ochså att framföra ett fordon

Jag läste att de hade limmat fast sina bakdelar i betongbron ochså. Vad har bilförare med utdikning av träskmarker att göra och varför dom ska dras in i detta är ju en undran ochså
Citera
2022-03-29, 19:29
Medlem
Sladdarens avatar
Varför står polisen med armarna i kors i videon och småler samt tittar på miljöfalska olagliga extremisterna. Folk vill passera med bilarna, flytta på er jävla idioter :-)! hahahah
Polisen lyfter bort dom som dom är förlamade sälar
Senast redigerad av Sladdaren 2022-03-29 kl. 19:32.
Citera
2022-03-29, 19:54
Medlem
Juneauxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odovacer
Jag såg lite på videon på Samnytt. Lade märke till att han i början av klippet förklarade att "Här sitter dom, åtta stycken vanliga människor..."! Jag undrar varför han kände sig nödsakad att säga det? Han är säkert van att de bemöts som freaks så han ville nog föregå den reaktionen.

Roligt citat 2: "Cirka 25% av Sveriges koldioxidutsläpp kommer från våtmarker"??? Och då vill organisationen att man ska återställa flera våtmarker för att "minska koldioxidutsläpåpen"? Känns som att det haltar lite i resonemanget eller pedagogiken i det han säger.

Kommer ihåg jag såg något program om just våtmarkerna.

När dom torkar ut dom för att kunna bryta torv så frigörs koldioxid.

Så låter man dom vara blöta så stannar det i marken helt enkelt.
Citera
2022-04-02, 14:44
Medlem
Nochillss avatar
Politikern och den välbyggde Jan Emanuelsson Johansson som själv kör en koldioxid-stänkande Lamborghini, var på platsen:

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...rala-stockholm
Citera
2022-04-12, 11:54
Medlem
Nochillss avatar
https://www.youtube.com/watch?v=vFAzpcUS4Ak
Citera
2022-08-29, 11:37
Dessa blockerade vägen för blåljuspersonal
Vad är straffet nu för detta ?
Böter är inte att tala om , 6 års fängelse utan rättegång skulle jag säga (eftersom jag skriver det).
Citera
2022-08-29, 11:48
Medlem
Love.Thy.Neighbor.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Dessa blockerade vägen för blåljuspersonal
Vad är straffet nu för detta ?
Böter är inte att tala om , 6 års fängelse utan rättegång skulle jag säga (eftersom jag skriver det).

Ja, det var en ambulans ute på prio ett-utryckning som fastnade i köerna och blev kraftigt försenad. Tänk om de klimatdårarna medverkade till att någon avled eller nu riskerar livslånga skador eller handikapp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in