Citat:
Det fetade:Tänk så många inlägg jag har postat i denna tråd där min undran varit om det finns nån bland trådens aktiva som har nån kontakt med Lydia Barth.
Och nu visar det sig att tråden har haft en sorts 'dark horse' här under en längre tid.
OnT: Vad tror du Mumsbulle kan vara orsak till att trådens aktiva vill dölja sina kontakter med Lydia Barth? Under lång tid satt hon i häkte och det gjorde hon, vad jag har förstått, även efter att hennes restriktioner hade hävts.
Det är ju närmast självklart att det hade varit jätteintressant om tråden tidigt kunde ha fått info om hur hon hade det och vad hon tänkte.
Och om hon kände nån ånger.
Fast det vet vi ju att hon inte gör.
Men nu berättade kontot Lille Hans (benämningen har jag, av sannolikt lätt förståeliga skäl, lånat från en av Freuds mest kända fallstudier, 'Der kleine Hans') att Lydia Barth kände glädje av att ha haft sina föräldrar närvarande under de båda förhandlingarna. Tänk om tråden kunde ha fått den infon när termosfrågan var som hetast här i tråden?!
Så ni som i denna stund har kontakt med Lydia Barth där hon nu sitter på Hinseberg, var snälla och ge oss ökenvandrare lite näring, nånting att tugga på, plz