2022-03-27, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Det är ju det inte alls, men kanske på fredag kommer vi får reda på vad hunter har med politiken och göra.

Vad svamlar du om egentligen?
Kanske fredag hit o fredag dit, som i många av dina inlägg verkar du diskutera något helt annat än vad frågan handlar om, därav många andra uppmärksammar detta. I ditt huvud så stämmer säkert allt och alltibg e logiskt problemet verkar dock vara att du tror det är fel på hela värden o inte på dif.

Du om nägon ska heller inte komma o snacka om att "snart ska ni se händer det saker" minns du ens Mueller rapport tråden? Jag minns den för jag läser den titt som tätt, du och dina kloner är helt psykotiska "the walls are closing in!"

Men det är klart, du är ju cherrypickaren och blånekarnas konung
Citera
2022-03-27, 12:40
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elcielo
Kanske fredag hit o fredag dit, som i många av dina inlägg verkar du diskutera något helt annat än vad frågan handlar om, därav många andra uppmärksammar detta. I ditt huvud så stämmer säkert allt och alltibg e logiskt problemet verkar dock vara att du tror det är fel på hela värden o inte på dif.

Du om nägon ska heller inte komma o snacka om att "snart ska ni se händer det saker" minns du ens Mueller rapport tråden? Jag minns den för jag läser den titt som tätt, du och dina kloner är helt psykotiska "the walls are closing in!"

Så ingenting denna veckan heller, så kanske nästa fredag får vi reda på vad det är med hunter.
SOm du förstår har vi sett detta beteende i åratal nu, där man lovar saker ska k omma på fredag.
Och så står man där med inget, se på valfusket, se påhunter, se på Hillary osv....osv... och exakt samma gång.
Och sen slutet på dagen så har man inget att visa upp, det blir så när man inte adresserar verkligheten och istället lyssnar på de som fantiserar ihop allt och tror att det är så det är.

Det är därför hunter är helt ointressant för politiken, och kommer aldrig bli intressant för politiken
Och speciellt inte med alla fredagar som passerar där man lovar nu jävlar kommer det, och sen står vi där igen med inget.
Och tänk på detta och dessa påståenden och hur de aldrig levererar, har du aldrig fundera på att det aldrig sker?
Och blir du inte rätt frågande när någon påstår saker och aldrig levererar?
Undrar då det berättar för dig att något inte stämmer pga man får det fel var gång.
Citera
2022-03-27, 12:47
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elcielo

Fredagar är viktiga för KLyban. Ingen vet riktigt varför eftersom han aldrig haft ett arbete.
EXCLUSIVE: Hunter Biden DID help secure millions in funding for US contractor in Ukraine specializing in deadly pathogen research, laptop emails reveal, raising more questions about the disgraced son of then vice president
https://www.dailymail.co.uk/news/article-10652127/Hunter-Biden-helped-secure-millions-funding-military-biotech-research-program-Ukraine.html
Citera
2022-03-27, 12:50
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Fredagar är viktiga för KLyban. Ingen vet riktigt varför eftersom han aldrig haft ett arbete.
EXCLUSIVE: Hunter Biden DID help secure millions in funding for US contractor in Ukraine specializing in deadly pathogen research, laptop emails reveal, raising more questions about the disgraced son of then vice president
https://www.dailymail.co.uk/news/article-10652127/Hunter-Biden-helped-secure-millions-funding-military-biotech-research-program-Ukraine.html
Nope, utan det är vad sekten pysslar med, som på valfusk så som hunter.
Och det ska tydligen vara breaking news och gamechangers som ska ges på fredagen, och sen står vi alla här och inser att "Nej, inte denna gången heller.".

Men sure, nästa freda blir det gamechanger för hunter.
Citera
2022-03-27, 12:55
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Nope, utan det är vad sekten pysslar med, som på valfusk så som hunter.
Och det ska tydligen vara breaking news och gamechangers som ska ges på fredagen, och sen står vi alla här och inser att "Nej, inte denna gången heller.".

Men sure, nästa freda blir det gamechanger för hunter.
Jag är ledsen, KLyban, men jag förstår inte vad du svamlar om. Dina inlägg är obegripliga.
Citera
2022-03-27, 12:59
Medlem
klybans avatar
Citat:
Jag är ledsen, KLyban, men jag förstår inte vad du svamlar om. Dina inlägg är obegripliga.
Jaja, denna fredag kanske det kommer gamechanger om hunter.
Citera
2022-03-27, 13:01
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Jaja, denna fredag kanske det kommer gamechanger om hunter.
Vad är det du tror kommer hända då? Vilken "gamechanger" är det du svamlar om?
Citera
2022-03-27, 13:03
Medlem
klybans avatar
Citat:
Vad är det du tror kommer hända då? Vilken "gamechanger" är det du svamlar om?
Inget kommer hända, det är vad jag berättar för dig.
Inget politiskt.
Citera
2022-03-27, 13:11
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Inget kommer hända, det är vad jag berättar för dig.
Inget politiskt.
Så inget kommer hända på fredag? Inget politiskt. Okej. Då vet vi det. Varför känns det så viktigt för dig att förklara att ingen kommer hända på fredag? Varför just fredag? Vad skulle vara en "gamechanger"?
Citera
2022-03-27, 13:14
Medlem
klybans avatar
Citat:
Så inget kommer hända på fredag? Inget politiskt. Okej. Då vet vi det. Varför känns det så viktigt för dig att förklara att ingen kommer hända på fredag? Varför just fredag? Vad skulle vara en "gamechanger"?
JAg vet inte varför man säger det ska komma på fredag varje gång, men tror det har med att göra att man hoppas folk glömt av detta tills måndagen igen.

Ja, vad skulle vara en gamechanger, vi får aldrig reda på detta som du förstår.
Och detta har jag nu berättar för dig ett par ggr, men verkar som att det är svårt och ta in att man påstår saker och det aldrig levereras.

Så inget kommer hända politiskt, så varför är det så upprörande för dig?
Citera
2022-03-27, 18:42
Medlem
Citat:
Så ingenting denna veckan heller, så kanske nästa fredag får vi reda på vad det är med hunter.
SOm du förstår har vi sett detta beteende i åratal nu, där man lovar saker ska k omma på fredag.
Och så står man där med inget, se på valfusket, se påhunter, se på Hillary osv....osv... och exakt samma gång.
Och sen slutet på dagen så har man inget att visa upp, det blir så när man inte adresserar verkligheten och istället lyssnar på de som fantiserar ihop allt och tror att det är så det är.

Det är därför hunter är helt ointressant för politiken, och kommer aldrig bli intressant för politiken
Och speciellt inte med alla fredagar som passerar där man lovar nu jävlar kommer det, och sen står vi där igen med inget.
Och tänk på detta och dessa påståenden och hur de aldrig levererar, har du aldrig fundera på att det aldrig sker?
Och blir du inte rätt frågande när någon påstår saker och aldrig levererar?
Undrar då det berättar för dig att något inte stämmer pga man får det fel var gång.

Men för i hela jävla helvetet! JAG har aldrig sagt något om nån jävla Fredag, den enda jag hör det ifrån är dig.

Jag försökte lägga mig på ett barns nivå så du skulle förstå.

Ditt svar är ÄNNU mer jävla svammel om datum hit o datum dit (du verkar vara innsnöad på fredagar)

Min fråga ang Mueller svarade du inte heller på utan i vanlig ordning svänger du mellan o vara psykotisk och JÄVLIGT MSM hjärntvättad
Citera
2022-03-27, 19:28
Medlem
Först var det Kraken som skulle visa sig på fredag, och nu är det väl Hunter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in