2022-03-26, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Flag
Ja, de bodde alltså i Trelleborg, men det finns ingen släktkoppling.
Avstånden är korta i Skåne så att pendla är nog inget konstigt.
Citera
2022-03-26, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Är nästan säker på att jag läste att han bodde i Trelleborg men pendlade till Latinskolan i Malmö. Tyckte själv att det lät väldigt märkligt eftersom det finns gymnasieskolor både i Trelleborg och sedan borde Sundsgymnasiet i Vellinge borde ligga närmare med.
Men kan ha läst fel men Trelleborg har nämnts i diverse artiklar.

Pappan jobbar som speciallärare på en skola i Trelleborg. Enligt mrkoll så har de bott på adressen sedan 2015. man kan dock inte se vart de har bott innan.
Citera
2022-03-26, 16:38
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Jo så är det förstås men Andyflag som verkar vara så säker på allt han skriver påstod att det inte finns någon som helst koppling till Trelleborg fast att jag är nästintill säker på att jag läst att Fabian var hemmahörande där.
Numera kan man knappt ställa en simpel fråga utan att bli kallad idiot, mongo m.m och nu syftar jaginte specifikt på dig Andyflag utan den generella tonen och språkbruket har förändrats enl Bara läs mitt citat här ovan om hur jag spekulerade kring hur ungdomar i affekt beter sig på sociala medier (det fick bevis på redan 2012 i samband med Göteborgskravallerna för att en stackars tjej var en orre" till min spekulation om hur dåligt pappan måste må och bli utsatt för dessa ungdomars affektuella beteende som de projicerar mot pappan istället för Fabian.

Du är också en gammal räv här på FB. Upplever du med att tonen ja kraftigt försämrats? Förmodligen för att de födda runt 2000 nu får vara medlemmar här och allt fler idioter verkar ha fått internetuppkoppling i sina små brukshålor och där fredagskvällen består av ett sexpack och projicera sitt miserabla liv på oss andra FB-användare. Eller är det jag som blivit extra känslig med åren bara?