Fick stående ovationer av pajjasarna som urholkat det nationella identitetskänslan och kört försvaret i botten.
” Jag är övertygad om att ert land, er verksamhet, er kärlek till ert land och ert sätt att organisera samhället skulle vara till mycket stor nytta för oss.”
Tråkigt att säga det men det finns mest egoistiska landsförrädare i Sverige numera och kebabteknikerna kommer inte vara så stor hjälp vid en eventuell återuppbyggnad av Ukraina.
Fick stående ovationer av pajjasarna som urholkat det nationella identitetskänslan och kört försvaret i botten.
” Jag är övertygad om att ert land, er verksamhet, er kärlek till ert land och ert sätt att organisera samhället skulle vara till mycket stor nytta för oss.”
Tråkigt att säga det men det finns mest egoistiska landsförrädare i Sverige numera och kebabteknikerna kommer inte vara så stor hjälp vid en eventuell återuppbyggnad av Ukraina.
Vad kan du själv bidra med, förutom att sitta vid ett tangentbord och gorma?
Stämmer det att han är mångmiljoner så är han en skurk. Skådisar i Ukraina har inte Hollywood-arvoden. Han har förbjudit flera oppositionspartier vilket visar på att han inte är en demokrat av västliga mått mätt.
Huruvida det han gör är bra för Ukraina svårt att svara på. Har han en stor majoritet av dem med sig så är det ok. Men den politik som han för kan medföra att stora delar av landet kommer ödeläggas. Framtiden får ge svar på om han gjort rätt.
Utbildning från en mycket lågt rankad skola som också är Ukrainas sämsta universitet.
Framlyft av globalister, kom från ingenstans, ingen egen arbetsinsats bakom de politiska framgångarna.
Gjort komikerkarriär genom att spotta på Ukrainas kultur.
Klär sig illa. Jude och skiter egentligen i Ukraina. Drömmer säkert om Israel om nätterna.
Notoriskt lågpresterare. Märks genom att han hellre förbjuder opposition hellre än att helt enkelt utprestera motståndet, vilket borde vara det givna alternativt.