Citat:
Ursprungligen postat av
trumpisking
Växjö lär inte vinna kvart mot någon
Nä, har nu 5 ordinarie backar borta så lär bli svårt i längden. Jâvlar skadehelvete den här säsongen. Finns ingen hejd på det. Starkt att kvala in som en av de sex bästa den här säsongen. Blir vinstlott för den som får Växjö eftersom de aldrig får chans att spela ihop laget.
Från att vinna guldet lätt till att få svårt i kvartsfinal. Går fort upp och ner i hockey.
Växjö blev svenska mästare E-SHL så ett SM-guld är redan säkrat.nu fattas bara senior, J18,j20 och vi har total dominans.