2022-03-23, 12:25
  #1765
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Kommer bli etta.

Klart vi Blir

Man måste. tro på sin egen potens.....
Citera
2022-03-23, 12:38
  #1766
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Klart vi Blir

Man måste. tro på sin egen potens.....
tror det blir stryk mot Timrå, Rögle har vikt ner sej mot slutet, såg inte bra ut mot sopgänget Malmö
Citera
2022-03-23, 12:47
  #1767
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trumpisking
tror det blir stryk mot Timrå, Rögle har vikt ner sej mot slutet, såg inte bra ut mot sopgänget Malmö

Roligt om det skulle bli Växjö - Rögle i
kvartsfinal och Växjö får chansen att städa av Rögle med lätthet igen.
Citera
2022-03-23, 12:54
  #1768
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Roligt om det skulle bli Växjö - Rögle i
kvartsfinal och Växjö får chansen att städa av Rögle med lätthet igen.
Växjö lär inte vinna kvart mot någon
Citera
2022-03-23, 18:00
  #1769
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trumpisking
Växjö lär inte vinna kvart mot någon

Nä, har nu 5 ordinarie backar borta så lär bli svårt i längden. Jâvlar skadehelvete den här säsongen. Finns ingen hejd på det. Starkt att kvala in som en av de sex bästa den här säsongen. Blir vinstlott för den som får Växjö eftersom de aldrig får chans att spela ihop laget.

Från att vinna guldet lätt till att få svårt i kvartsfinal. Går fort upp och ner i hockey.

Växjö blev svenska mästare E-SHL så ett SM-guld är redan säkrat.nu fattas bara senior, J18,j20 och vi har total dominans.
__________________
Senast redigerad av MitchRapp 2022-03-23 kl. 18:10.
Citera
2022-03-23, 18:58
  #1770
Medlem
Erki122s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Växjö blev svenska mästare E-SHL så ett SM-guld är redan säkrat.nu.

ESHL.... zzZzzz
Vad kamma de hem? ett nytt grafikkort??
Citera
2022-03-23, 20:19
  #1771
Medlem
snurresprettiss avatar
Imorgon avgörs tabellen, spännande
Citera
2022-03-23, 20:35
  #1772
Medlem
snurresprettiss avatar
Det är väl bara Leksand som inte har något att spela för?
Citera
2022-03-24, 12:57
  #1773
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Det är väl bara Leksand som inte har något att spela för?

Växjö har inte något direkt att spelar för. Det är ju Mästare oavsett hur det går i kväll. 4, 5 eller 6 spelar ingen roll.
Ängelholmarna är nog de som är mest nervösa. Såhär tysta har jag inte sett Piff & Puff sedan Växjö gick upp i 3-1 ledning i finalspelet förra året.
Citera
2022-03-24, 13:16
  #1774
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Växjö har inte något direkt att spelar för. Det är ju Mästare oavsett hur det går i kväll. 4, 5 eller 6 spelar ingen roll.
Ängelholmarna är nog de som är mest nervösa. Såhär tysta har jag inte sett Piff & Puff sedan Växjö gick upp i 3-1 ledning i finalspelet förra året.

Växjö har ju en ganska åtråvärd fjärdeplats att spela om, ifall Frölunda förlorar.
Det skulle ge hemmafördel i kvartsinalen.
Rätt spännande sista omgång, såhär jämnt kan det nog aldrig ha varit.
Alla lag förutom ett (Leksand) kan byta position teoretiskt, fast inte samtidigt så att säga.
Citera
2022-03-24, 13:57
  #1775
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Det är väl bara Leksand som inte har något att spela för?

Leksand spelar för att Brynäs skall missa play in
Citera
2022-03-24, 14:36
  #1776
Medlem
Mitch jag har ändå hållit låda här inne mest Perry som dra sig undan när det blir underläge.


Ikväll gäller det en poäng och Rögle vinner serien. En jävla poäng. Hoppas Clang står idag Rifalk inte hållit måttet sista matcherna. Trodde fan aldrig att jag skulle få det ur mig men men
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in