2022-03-23, 01:27
Medlem
Och självklart ska strippan Angela vara respektlös mot Linus flickvän Wilma. Lägger ut print på att hon var bästa sexet.

Rest in peace Linus🙏
Citera
2022-03-23, 04:24
Medlem
[quote=Penispenis27|79610990][quote=Onebiker|79607945]
Kan säga dej att jag är lika trött på ditt [quote=Penispenis27|79610990]
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Kan säga dej att jag är lika trött på ditt skitsnack och sedan har jag inte hängt upp mej på ett telesamtal.Hur vet du att Linus inte kom på mötet. Linus blev ju i början av året lurat till ett annat möte där han fick stryk och då ställde ju hans så kallade bröder inte upp för honom , det var ju efter det han blev out. Både han och hans pappa som kom försent till denna avrättning blev ju lurade dit
Åter igen en massa påståenden utan belägg, det enda som stämmer är att Jocke var sen och klarade sig tack vare det.
Du svarade inte ens på den enklaste frågan från mig, så tar det igen, jag antar att L talat om för dig att han blev outad via ett telefonsamtal?
Senast redigerad av Onebiker 2022-03-23 kl. 04:29.
Citera
2022-03-23, 05:20
Medlem
Morrhattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voltage
Patetiskt att läsa alla kommentarer.. Sedan NÄR tror FB användare på vad som skrivs i skvallerpressen??
Nu är det här ren spekulation, men betydligt mer realistisk ändå.
Linus becknar/köper droger av förortsgäng i orten. Han gör inte rätt för sig, varpå dom vänder sig till HA för att cascha in pengarna.
Eftersom HA inte har haft en aning (i alla fall inte officiellt) om vad Linus har haft för sig, gör dom honom out.
Han söker fristad i Lich hos sin bästa vän, som tar in honom. Och med det beslutet blir han avsatt som press. Och klubben blir satt i väntan. Linus vänder sig till Dk tar in dom till Lich varpå han stöter sig med i princip allt och alla.

VAD skulle det vara för fastighetsaffärer som HA skulle vara involverad i ? Tror inte ett skit på den linjen alls.

D.R blev inte enbart avsatt pga det. Han hade goat ner sina egna medlemmar till polisen med för och efternamn efter någon incident . Sen ryktas det om att en f.d medlem till ett rivaliserande mcgäng
,boendes utanför lisch, ska ha hjälpt till att gömma far och son.
När D.R blev avsatt så var tanken att N.B skulle bli president men sen blev klubben satt i väntan. Har också fattat det som att det flesta av cults medlemmar blivit mer eller mindre tvingade med våld till att gå med i Linus nya klubb.
Citera
2022-03-23, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjodden
Hur menar du nu??
precis som jag skrev , låt mig göra det enkelt han är alltid klar du skulle helt enkelt inte vilja möta han
skriver inget mer om saken, ha en fin dag.
Citera
2022-03-23, 07:57
Avslutad
[quote=KonstapelKlang|79611049]
Citat:
Ursprungligen postat av Penispenis27

Ok så ska vi tolka ditt inlägg som att även fadern var kallad till mordplatsen men undkom ? Då är det enkelt att förstå varför polisen nu bevakar hans bostad.

Det har framgått flera gånger att även fadern var kallad till mötet, men kom för sent. Att polisen står utanför hans är ren rutin efter en sån här händelse.
Citera
2022-03-23, 08:02
Medlem
[quote=Penispenis27|79611328]
Citat:
Ursprungligen postat av Alltjagsagerarsant
Igår kl 1955 blev min son Linus mördad !! Jag kom ca 10 min sent till detta möte ,de räddade mitt liv .fega svin hade lurat dit oss ..varför mörda en 3 barns far ??? Ge mig svar varför ni ville ha oss döda ??? E de för att vi ville öppna en mc klubb eller för att Linus å ja la ut bilder ??? E de värt 2 liv !!! Va e detta är ett liv inget värt längre !!! Jag har aldrig känt mig så här ensam🙏min son Linus fattar inte hur jag ska klara av å leva vidare utan dig Linus P Bergh ❤️❤️❤️❤️❤️ni som gjorde detta hur kan ni rätt färdiga att skicka 2 mördare på oss 🤬🤬🤬🤬åter igen vad är anledningen????3 barn får nu växa upp utan sin pappa ,systrar miste sin storebror flickvän miste sin stora kärlek mamma å pappa miste sitt förstfödde ❤️faster miste sin gud son många vänner missar linus nu ❤️hur tänkte ni mörda far å son för skit grejer 🥲men en sak tror jag på ni får erat straff antingen i detta livet eller i nästa

Varför skriver en pappa ”Linus P Bergh” och inte bara Linus? Är det en länk till hans facebook i originaltexten? För inte hade han väl fler söner som heter Linus?
Citera
2022-03-23, 08:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Alltjagsagerarsant
Kan du bekräfta att det är på det sättet D-R blev avsatt som pres i cults eller är den en välgrundad spekulation?

Var det inte för han sjöng som en kanariefågel i förhör efter en incident med en bil som körde på hans polare? Elle kom det efter han vart avsatt?
Citera
2022-03-23, 08:35
Medlem
Morrhattens avatar
[quote=Kahlbahl|79613505]
Citat:

Varför skriver en pappa ”Linus P Bergh” och inte bara Linus? Är det en länk till hans facebook i originaltexten? För inte hade han väl fler söner som heter Linus?

Han taggade Linus i inlägget. Därför det står Linus P Bergh
Citera
2022-03-23, 08:37
Medlem
Morrhattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Var det inte för han sjöng som en kanariefågel i förhör efter en incident med en bil som körde på hans polare? Elle kom det efter han vart avsatt?

Nej du har rätt att han blev avsatt pga detta.
Citera
2022-03-23, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pingeliping
Och självklart ska strippan Angela vara respektlös mot Linus flickvän Wilma. Lägger ut print på att hon var bästa sexet.

Rest in peace Linus🙏

Har du någon print på detta att dela med dig av?

Och är det någon som vet om de stämmer att f.v Wilma var med på platsen & såg allt. Isåfall usch va hemskt, stackars tjej.
Citera
2022-03-23, 10:32
Medlem
IskallBlattes avatar
Citat:
Inte ens i tonåren faan kan ni inte ta reda på fakta innan ni slänger skit runt er

Är inte 19-20-års åldern sena tonåren?
Citera
2022-03-23, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pingeliping

Rest in peace Linus🙏

Man blir ju inte förvånad, räcker att titta på den bruden och förstå hur äcklig hon är. Billiga människor tenderar att vara billiga på flera sätt bla i vad det gäller intelligens och personlighet.

Inte ens feminister vill ta i en såndär 😂😂😂

En osmaklig människa helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in