2022-03-22, 17:32
Medlem
Läser mycket om att det skall finnas en video när ett av offren får HLR? Finns videon kvar och var kan man isåfall hitta den? Ifall nån har den får ni gärna länka den!
Citera
2022-03-22, 17:33
Medlem
BiffTannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norsk80
Inte många åren sedan tjejerna i luciatåget på Latinskolan kletade in sina klänningar i mensblod för att kämpa mot patriarkatet.

Så vad har vi? Ensam Ung svenne med politisk syn som vätter mot höger, går roidrage mot batikkhäxor som försökt dränka honom i genuspedagogik?

Jag tror själv att det är något sånt det handlar om. Vissa misstar felaktigt att bara för att han gick Estet så är han nån hen-kramande mensdrickare men killen verkar helt enkelt ha tyckt om att rita och skapa.

Han hamnade i något jävla hen/HBTQKDJFL-paradis och ju äldre han blev desto mer äcklad blev han av hela saken. Blanda det med att han öppnat ögonen mot samhället mer med åldern så slog det slint.

De två offren kanske var de mest hen-kramande av de alla på skolan så det blev dom? Att han säger "jag hatade dom" behöver inte alls vara personligt utan det kan helt enkelt vara att han hatar allt de stod för.

Självklart lösa teorier men jag tror sanningen ligger i hen-HBTQKSDJ trans och genus larvet han blivit indoktrinerad med sen han började på gymnasiet. Blir mycket intressant att läsa FUP en dag!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Vad för typ av attack? Skjutning?
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/L5xjR4/skolattacken-pa-malmo-latin-detta-vet-vi
Är det svårt att läsa nyheterna? Det går snabbare att få info där än att ställa en fråga här.
Citera
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BiffTannen
HELVETE vad det lugnade ner sig i tråden när det visade sig vara en svensk yngling (igen) som begått detta vansinnesdåd.

Nu är det kondoleanser till hans familj och hoppas puttenuttan får den vård han behöver.

Behöver inte ens påpeka hur tråden hade sett ut om allt annat var samma men Fabian hette Ahmed i stället. Skämmes tamejfan. Ni vill inte ändra någonting. Ni är inte politiskt motiverade ni vill bara slänga skit så ofta ni kan så att ni kan fortsätta knyta näven i fickan sen.
Nej, det där stämmer inte. Det har skrivit hundratals sidor sedan det, ganska tidigt igår kväll, framkom korrekta uppgifter på identiteten på GM.
Citera
2022-03-22, 17:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Norsk80
Inte många åren sedan tjejerna i luciatåget på Latinskolan kletade in sina klänningar i mensblod för att kämpa mot patriarkatet.

Så vad har vi? Ensam Ung svenne med politisk syn som vätter mot höger, går roidrage mot batikkhäxor som försökt dränka honom i genuspedagogik?

Lugna ner dig. Det är en skola som följer läroplanen.
Citera
2022-03-22, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Mtp din signatur blir det ju lite sorgligt att behöva berätta för dig om den tidigare ledamoten i Svenska Akademien, Fredrik Böök, välkänd författare och litteraturkritiker.
Kanske också en släkting till den nu grymt mördade Sara?
Vad hette hon som ogift?
Citera
2022-03-22, 17:35
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xfront
"Måndagens skolattack är den tredje i Skåne på drygt sex månader. Precis som gärningsmännen bakom skolattackerna i Kristianstad och Eslöv, har den gripna mördaren i Malmö postat nationalistiska och högerextrema inlägg på sociala medier. På dubbelmördarens Instagram har han postat flera teckningar och texter, bland annat en dystopisk text där samhället beskrivs som en apokalyptisk kollaps som slutar med att huvudpersonen tar livet av sig."

https://aktuelltfokus.se/skolmordaren-i-malmo-delade-hogerextrema-budskap-pa-sociala-medier/?fbclid=IwAR0O8OS0ZI3alXMdk8hSZ6K1EbCGN4xOIlhEpLJp Gb55Ss6lky56FWrzXzA

Fast representerar verkligen sparade pins på pinterest ens egen person. Jag ser det inte som att posta saker, men kanske har jag missat något? Jag tror fortfarande det har med skolarbeten att göra då mappen är märkt med skolans initialer. Ska man vara högerextrem är man det väl knappast under sitt eget namn och under sin egen skolas namn, en skola som dessutom säger sig vara "inkluderande".
Citera
2022-03-22, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Vad för typ av attack? Skjutning?

Nej, kniv, yxa och eventuellt även hammare (enl. uppgifter i tråden).

(Fan, både yxa och hammare? Hammare att ta till om yxan blev slö? Hade killen ett helt verktygsbälte på sig?)
Citera
2022-03-22, 17:36
Medlem
Sp1dermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satukhara-malmo
Hahahahaha du menar GM, men ja jag fattar poängen. Nästan bättre ju? Då blir han en grönsak med alla goda piller som han ska få i sig om dagarna!!!

(Bältesläggning) osv, mysigt för lilla fabbe!

Skrev fel, mitt misstag. Men om man han fängslas kommer han få ett helvetet där inne
Citera
2022-03-22, 17:36
Medlem
BiffTannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Nej, det där stämmer inte. Det har skrivit hundratals sidor sedan det, ganska tidigt igår kväll, framkom korrekta uppgifter på identiteten på GM.

Kom igen ET, du vet mycket väl att tråden saktat ner ända sen dess för att mer eller mindre gå på sparlåga nu med tanke på vad det ändå är som skett. Vi hade nog legat på dubbla om inte trippla antal inlägg nu om det var Ahmed som slaktat lärarinnorna.
Citera
2022-03-22, 17:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vafankanmanhetaens
Läser mycket om att det skall finnas en video när ett av offren får HLR? Finns videon kvar och var kan man isåfall hitta den? Ifall nån har den får ni gärna länka den!

Videon finns i tråden. Det är ett ynkligt försökt till ett halvhjärtat HLR. Ambulansaren gör 7 klena kompressioner. En annan ambulansfärd ventilerar kvinnan. Också det ser väldigt klent ut. Min teori är att hon redan där är avliden.

https://www.youtube.com/watch?v=2jmaTLSMZRs
Citera
2022-03-22, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romsjo
Ungdomsrabatten är ju borttagen nu i alla fall. Återstår att se om han utfört gärningen i allvarligt psykiskt stört tillstånd och döms till vård.
Han kommer inte dömas till vård. En "vanlig" kille med känslomässiga problem. Hatbrott. Han har inte nämnt att hörde röster så allt lutar mot att han blir dömd till fängelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in