2022-03-22, 11:06
Medlem
Vet man att brottsoffrena till 100% är korrekt? Dvs de som inte maskerades.
Citera
2022-03-22, 11:06
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
https://www.pinterest.se/cederholmmlgy/

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.

Verkar som han postade det för två år sedan, då kan han ju radikaliseras ytterligare under isoleringen som varit nu senaste två åren. Vi vet att han varit "skum" under vintern.
Citera
2022-03-22, 11:08
Medlem
DraconianTimess avatar
Man kommer inte så mycket längre i den här analysen anser jag.

Vad har vi?

Ensam psykiskt sjuk gärningsman. Beväpnar sig med lagliga verktyg (går inte att diskutera skjutvapen och annat här). Dödar två kvinnor på skolan, något som föraktas av alla oavsett om man är höger eller vänster på den politiska skalan.

Nu får vi se vem som kommer att försöka göra politiskt nummer av det hela. Själv anser jag att det inte går att plocka några politiska poäng på det här, bara att man är feteidiot ifall man så mycket som försöker.
Citera
2022-03-22, 11:08
Medlem
Virker ekstremt opptatt av muskelbygging. Til og med tegningene hans er av dyr med muskler.
Too much anabole steroider i kombinasjon med innebygd aggresjon?
Citera
2022-03-22, 11:09
Avslutad
Motiv: "Jag sa ju att jag ska ha ett A, fattar ni trögt eller, vadå inte visat på kunskaper, nu jävlar!"
Citera
2022-03-22, 11:10
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bouncingwiththat44
Verkar som om man vänder och vrider på begreppet tills det passar.

Mina pengar ligger på psykisk ohälsa i kombination med ett steroidbruk.
Såg han ut att vara roidad?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Flag
Fast det du skriver stämmer inte. Alla som heter Cederholm i Sverige är inte släkt. Varifrån har du fått uppgiften att tattarsläkten skulle vara släkt med Finland?

Tar vi exemplet med Keith Cederholm, så togs namnet först av hans farfars farfar Truls Christiansson i slutet av 1800-talet. Hans far hette Christian Trulsson, född 1809 i Strövelstorp. Dennes fader hette Truls Christoffersson, f 1788 i Strövelstorp.

Och hans far hette Christoffer Grubbasson, född cirka 1740, död 5 okt i Vemmentorp, Strövelstorp av ”dålig mage och förstoppning”. Kanske nåt finskt, men inte mycket som tyder på det.

För övrigt tyder allt på att Keiths far egentligen inte är genetisk släkt med just de här Cederholmarna. Fadern föddes oäkta i tivolisläkten Pettersson (som verkar vara de riktiga tattarna). Cederholmsnamnet fick han när modern gifte sig när han var 10 år.

Kermit hade finsk brytning.
Citera
Medlem
Misstänker att MGM lider av psykisk ohälsa eller lider av någon psykisk störning. Vad man kan se via hans Pinterest så ser det ut som han kan varit utsatt för mobbning. Allt är djupt tragiskt, lider med de anhöriga till de två BO.
Citera
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
https://www.pinterest.se/cederholmmlgy/

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.

Intressant

Han verkar även vara anti-rasist. Jag får vibbar av den där vänsterblivna transan som knullade småbarn på något dagis i Kalmar.

Nä, nu tror jag inte längre på incel-spåret.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HIMBF2
Om du lyssnade lite nogrannare sa dem explicit att han INTE förekommer i något register.

Det håller jag inte med om.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Är du säker på att det är rätt person?

För i sådana fall så tar det en helt ny vändning. Då tror inte jag på incel-spåret längre.
Finns bara en FC över 15 år i Sverige så det borde vara han. Har förutom "Boys don't cry"-pin även en som handlar om nätmobbning (Online Bullies Pull Schools Into the Fray). Han har dock inte varit på webbsidan på minst två år.
Citera
Medlem
back flashs avatar
Han har iaf fått en advokat nu
https://www.dagensjuridik.se/nyheter/han-forsvarar-misstankte-dubbelmordaren-efter-skoldadet-i-malmo/
Nån som vet vad det är för nån?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in