Citat:
Ursprungligen postat av
Kallamakaronen
MGM bor i Trelleborg. Heter F*bian. Är 18 år.
Pappa är lärare. Mamma är död, hon blev påkörd av tåget för några år sedan. Finns en lillasyster i familjen.
Familjen bor i en bostadsrätt i ett attraktivt område. Polis befinner sig i bostadsrätten i denna stund.
Citat:
Ursprungligen postat av
Filuren80
Ingen aning om detta stämmer.. men det bekräftar det jag fick berättat för mig för 1 timme sedan: rykten om en 19åring från Trelleborg med kniv och yxa.
Citat:
Ursprungligen postat av
gärningsmannen
Verkar som att namnet F*bian och en adress i Trelleborg är högintressant nu.
Huset avspärrat, finns uppgifter på att MGM bor där.
Stämmer det så är MGM 18 år.
Citat:
Ursprungligen postat av
gärningsmannen
Kniv och yxa ska ha används.
IT-tekniker går igenom F*bians datorer just nu för att hitta ett motiv.
Citat:
Ursprungligen postat av
gärningsmannen
Det var jag som var först ut med att 18-åringen har koppling till händelsen och att hans bostad är avspärrad.
BO har jag aldrig nämnt något om.
Citat:
Ursprungligen postat av
Filuren80
Ingen aning om detta stämmer.. men det bekräftar det jag fick berättat för mig för 1 timme sedan: rykten om en 19åring från Trelleborg med kniv och yxa.
Det kom ganska tidigt från flera skribenter fram till
den nu eventuella MGM.
Citat:
Ursprungligen postat av
ironiq
Vilken är
adressen i Trelleborg?
F*bian C*derholm ( * a. e )
F*ennegata* 2 F ( * r,n )
Citat:
Ursprungligen postat av
Haloumi
Någon F*bian (*=A) I Trelleborg. Huset avspärrat tydligen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Grunkz
"– Det finns vittnesmål från lärare på skolan som säger att han betett sig väldigt konstigt hela vintern och att man varit rädd att något ska hända, säger en källa"
Ett stort misslyckande för skolan men framförallt för hans pappa som inte fångade upp detta. Hade han fått komma till psykiatrin hade han kunnat få hjälp i tid.
Ja, verkligen och då hade dethär kanske
inte inträffat. Barn och anhöriga som aldrig mer får krama om sin mamma, så sorgligt.