Skolan är känd för att ha många feminister, veganer, HBTQ-personer osv. Den har hög antagning med duktiga elever och främst estetiska linjer. Man kan inte säga att den är svenskdominerad eller vice versa
Det är alltså värsta sortens kommunist slödder som på Södra Latin mao?
Absolut - lista gärna alla skolskjutningar gjorda av invandrare i Sverige..
Vi har inte haft några skolskjutningar i Sverige, ett par attacker med kniv och svärd däremot. Den sista begicks av en svart kille (Lankes) Där hela familjen var aktiva miljöpartister ..
Det är alltså värsta sortens kommunist slödder som på Södra Latin mao?
De flesta betecknar dem som barn, eller ungdomar.. För min del hoppas jag att den som utförde mordet tas av daga av den dödes släkt, så som man gör i mördarens hemländer..
Och en invandrare kan inte var en incel då med andra ord? Hänger inte med i alla häftiga nyord.
Jo absolut. Jag menar mer "invandrarbrottslighet" inte är synonymt med just skolattacker. Nu sa någon att det handlade om föreläsningar om religion, och då är det en helt annan sak.
Såg inte några HLR kompressioner på videon men om det stämde att killen hade intubation/larynxmask för att hjälpa att andas är risken stor att hjärtat står still.
Har man fått traumatsikt hjärtstopp (pga knivskada el stor blödning) har man ca 10-15 min på sig att få in tillräckligt med blod igen i ambulans/ på sjukhus för att hjärtat ska komma igång igen.
Hög dödlighet med andra ord.
Kompressioner skedde precis innan båren trycktes in i ambulansen. Tycker det ser ut att vara en tjej.
Otäckt! Är den svarta eller mörkgrå skåpbilen någon slags specialenhet?