2022-03-21, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Janneyey
Ja det är ju inget nytt att det va en svensk som utförde dådet då alla skolattacker i Sverige har utförts av svenska nazister
Hugo Ahlfors Jackson är inte nåt annat än avkomma till 2 utlandsfödda adoptivbarn, så där har du fel.
Citera
Medlem
Hrass avatar
Ingen som bevittnat gripandet?
Borde varit dussintals elever där.

Videon på BO kan gott försvinna.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skyofauroras
Skolan är känd för att ha många feminister, veganer, HBTQ-personer osv. Den har hög antagning med duktiga elever och främst estetiska linjer. Man kan inte säga att den är svenskdominerad eller vice versa

Det är alltså värsta sortens kommunist slödder som på Södra Latin mao?
Citera
2022-03-21, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
De verkar ju trycka på bröstet flera gånger i slutet så han är nog död när han läggs in i ambulansen.

Är det bara jag som inte kan se det? Får bara upp en massa virus varningar!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Absolut - lista gärna alla skolskjutningar gjorda av invandrare i Sverige..

Vi har inte haft några skolskjutningar i Sverige, ett par attacker med kniv och svärd däremot. Den sista begicks av en svart kille (Lankes) Där hela familjen var aktiva miljöpartister ..
Citera
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laureth
Gissning: Incel.

Många som säger invandrare, men det är väl ganska sällan just den här typen av brott kan härledas till den typen.

Och en invandrare kan inte var en incel då med andra ord? Hänger inte med i alla häftiga nyord.
Citera
2022-03-21, 20:21
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittpinne
det är estetelever som övar till sin examensmusikal.
Nej, de är bredvid. Det var föreläsning om kriminologi. Kanske en känd kriminolog attackerats?
Citera
2022-03-21, 20:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PalmeKiller
Det är alltså värsta sortens kommunist slödder som på Södra Latin mao?

De flesta betecknar dem som barn, eller ungdomar.. För min del hoppas jag att den som utförde mordet tas av daga av den dödes släkt, så som man gör i mördarens hemländer..
Citera
2022-03-21, 20:22
Medlem
covf33fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filuren80
Är det bara jag som inte kan se det? Får bara upp en massa virus varningar!

Kirra adblocker din boomer
Citera
2022-03-21, 20:23
Medlem
Laureths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Och en invandrare kan inte var en incel då med andra ord? Hänger inte med i alla häftiga nyord.

Jo absolut. Jag menar mer "invandrarbrottslighet" inte är synonymt med just skolattacker. Nu sa någon att det handlade om föreläsningar om religion, och då är det en helt annan sak.
Citera
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PalmeKiller
Jo! Men att du kan citera Wikipedia. Men vad går där för skit idag? Är det närande Svenskar , tärande MENA pack? Vad är det för skola?
Det vet jag inte. Tyckte det var intressant att delge tråden detta.
Citera
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insulan
Såg inte några HLR kompressioner på videon men om det stämde att killen hade intubation/larynxmask för att hjälpa att andas är risken stor att hjärtat står still.
Har man fått traumatsikt hjärtstopp (pga knivskada el stor blödning) har man ca 10-15 min på sig att få in tillräckligt med blod igen i ambulans/ på sjukhus för att hjärtat ska komma igång igen.

Hög dödlighet med andra ord.

Kompressioner skedde precis innan båren trycktes in i ambulansen. Tycker det ser ut att vara en tjej.

Otäckt! Är den svarta eller mörkgrå skåpbilen någon slags specialenhet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in