2022-03-20, 21:18
Medlem
Yokosunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Helene gråter ut på Instagram

Wow, vilka förklaringsmodeller.
Citera
2022-03-20, 21:18
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ostenosten
Det är bra

Ja jäklar. Dålig förlorare av rang. Satt o lipa som en sill o kunde inte gratta Cissi.
Hon hade helt bedrövlig teknik i sågning och spikning.
Ja och nu måste Monika gräma sig än värre över att hon inte valde sågen istället för säcken mot Helene. Var Monika förresten på läktaren? Lade inte märke till henne.
Citera
2022-03-20, 21:19
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Ja och nu måste Monika gräma sig än värre över att hon inte valde sågen istället för säcken mot Helene. Var Monika förresten på läktaren? Lade inte märke till henne.
Ja hon satt där, övre raden längst till vänster.
Klart tryckbar!
Citera
2022-03-20, 21:20
Medlem
Största förloraren var Alexander Segerström på läktaren, tönten med dagisreflexvästen, han var för dryg för att applådera vinnaren. Extremt barnsligt beteende.
Citera
Medlem
Citat:

Jag tror hon var på läktaren. Hon hade nån grön tröja om jag såg rätt
Citera
Medlem
keyboardwarri0rs avatar
Citat:

Ja det var hon till vänster i grön tröja.
Citera
2022-03-20, 21:23
Medlem
Helene försvann nu från farmens instagram konto.
Kanske tycker hon synd om sig själv någonstans.
Citera
2022-03-20, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Största förloraren var Alexander Segerström på läktaren, tönten med dagisreflexvästen, han var för dryg för att applådera vinnaren. Extremt barnsligt beteende.
Det är en barnslig en som verkar göra allt för att få uppmärksamhet.
Han har härjat runt och skrivit på farmens instagram konto och pratat goja med hänt i veckans journalister.
Citera
2022-03-20, 21:29
Medlem
.-.-.s avatar
Det straffade sig med all Helenes kaxighet

"nämen oj, vann jag"
"oj oj oj"
"Jag trodde aldrig jag kunde nåt här i världen"

Hon va som redan innan säker på att hon va farmenvinnaren.
Citera
2022-03-20, 21:29
Medlem
Dunderqvists avatar
Äntligen är säsongen över. Otroligt medioker sådan. Usla tävlingar överlag och sällan intressant innehåll. Men det blir så med för få individer som rör om i gryten. Hade behövts en Dawkins.

Så otroligt skönt att det inte blev Helene som vann iallafall. Såg hon hade gråtit ut någonstans och bland annat om tävlingen i slutet. Om man nu gör illa sig på yxan så är det ens eget fel, då ska man väl inte kunna bryta hur som helst. Så farligt var det inte. Nej, skönt hon åkte dit framför Alex i sin reflexväst på läktaren. Det var pinsamt att beskåda. Grabben har en del komplex.

Gör om formatet nu eller lägg ned programmet. 52 avsnitt är för mycket. Skär ner det till hälften, ta bort bondepraktikan, tuffare krav vid uppdragen, håll intressanta tävlingar och inget jäkla torpet. Men framförallt, in med profiler i rutan.
Citera
2022-03-20, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Helene försvann nu från farmens instagram konto.
Kanske tycker hon synd om sig själv någonstans.

Hon klagade på produktionen via sin egen instagram. Så då stänger väl TV4 dörren och lämnar henne ute i kylan som TV4 brukar göra med ”motståndare”.
Citera
2022-03-20, 21:36
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderqvist
Äntligen är säsongen över. Otroligt medioker sådan. Usla tävlingar överlag och sällan intressant innehåll. Men det blir så med för få individer som rör om i gryten. Hade behövts en Dawkins.

Så otroligt skönt att det inte blev Helene som vann iallafall. Såg hon hade gråtit ut någonstans och bland annat om tävlingen i slutet. Om man nu gör illa sig på yxan så är det ens eget fel, då ska man väl inte kunna bryta hur som helst. Så farligt var det inte. Nej, skönt hon åkte dit framför Alex i sin reflexväst på läktaren. Det var pinsamt att beskåda. Grabben har en del komplex.

Gör om formatet nu eller lägg ned programmet. 52 avsnitt är för mycket. Skär ner det till hälften, ta bort bondepraktikan, tuffare krav vid uppdragen, håll intressanta tävlingar och inget jäkla torpet. Men framförallt, in med profiler i rutan.
Håller med dig om allt, utom det fetade!
Det kan göra fruktansvärt ont, men man måste kanske ha gjort den tabben för att förstå, vilket jag gjort ett par gånger i mitt liv som ung spoling.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in