2022-03-18, 22:32
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
🤣🤣🤣
Han säger ordet Snälla 28 gånger.
Lite som Kinky-Brain fast värre..
Citera
2022-03-18, 22:33
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av USK1
Hade varit intressant att se vilket skick dom är i
Jag tänkte om du var sugen på att ge dom spö.
Citera
2022-03-18, 22:34
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Använder du också uttryck som ”ett långt fint hår” när du ger tjejer komplimanger?
Vad skulle han säga annars då?
Citera
2022-03-18, 22:36
Medlem
USK1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Jag tänkte om du var sugen på att ge dom spö.

Nja, jag är inte mycket för våld, även fast jag tycker att dom hade kunnat förtjäna det.
Men hade iaf varit kul att gå fram och lite högljutt säga något i stil med "Är inte du han från dumpen, som ville ligga med barn"... Så alla runt omkring hör
Citera
2022-03-18, 22:37
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av USK1
Nja, jag är inte mycket för våld, även fast jag tycker att dom hade kunnat förtjäna det.
Men hade iaf varit kul att gå fram och lite högljutt säga något i stil med "Är inte du han från dumpen, som ville ligga med barn"... Så alla runt omkring hör
Vissa av dem har ju uppmärksammats mer än andra, så en del lever nog ganska vanligt trots att de blivit dumpade av P & S.

Så nog kan du träffa en del på stan.
Citera
2022-03-18, 22:43
Medlem
Lysturkens avatar
Jag läste precis en gammal intervju med Patrik som SvD gjorde. Där avslöjar han att han vid ett tillfälle åkte och pissade på Viljos grav. Det krävs ett starkt hat för att göra en sån grej. Jag kunde dock inte låta bli att skratta till. Åka till någons grav med ett enda uppsåt, att pissa på den. 😁

Patrik erkänner också att han känner eller åtminstone har känt mycket skuld för att han inte avslöjade Viljo tidigare även fast han anade att andra idrottare efter honom utsattes av samma man, vilket senare visade sig stämma. Jag gissar att lite av hans uppdrag i detta är att stilla sitt eget samvete genom att hänga ut så många som möjligt för att gottgöra för att han inte räddade dem som senare utsattes för Viljo.

Jag hoppas och tror att han inte känner någon sådan skuld längre även om minnena påverkar honom fortfarande.
Citera
2022-03-18, 22:44
Medlem
Kackotopis avatar
Skitbra av Sjöberg och alla som är involverade i "Dumpen"! det finns en kanal (Coop Extra) på tuben som lägger upp de avpixlade videorna.
Citera
2022-03-18, 22:45
Medlem
fulvodkas avatar
Det är väl riktigt jävla stor skillnad på att bli hård av en sminkad och utmanande klädd 14-åring och ett riktigt barn på 1-7 år?

Pedofiler tänder inte på 14-åringar. De tänder på PREPUBERTALA BARN. Riktigt white trash att tro något annat.

Gör om, gör rätt.

Jävla pissdumpen.
Citera
2022-03-18, 22:46
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fulvodka
Det är väl riktigt jävla stor skillnad på att bli hård av en sminkad och utmanande klädd 14-åring och ett riktigt barn på 1-7 år?

Pedofiler tänder inte på 14-åringar. De tänder på PREPUBERTALA BARN. Riktigt white trash att tro något annat.

Gör om, gör rätt.

Jävla pissdumpen.
Fast den här pedofilen har ju våldtagit en 2-åring innan och tänder uppenbarligen på en 14-åring i det här fallet...
Citera
2022-03-18, 22:47
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Jag läste precis en gammal intervju med Patrik som SvD gjorde. Där avslöjar han att han vid ett tillfälle åkte och pissade på Viljos grav. Det krävs ett starkt hat för att göra en sån grej. Jag kunde dock inte låta bli att skratta till. Åka till någons grav med ett enda uppsåt, att pissa på den. 😁
Håller med det låter faktiskt ganska komiskt, jag skrattade också då jag läste det.
Citat:
Patrik erkänner också att han känner eller åtminstone har känt mycket skuld för att han inte avslöjade Viljo tidigare även fast han anade att andra idrottare efter honom utsattes av samma man, vilket senare visade sig stämma. Jag gissar att lite av hans uppdrag i detta är att stilla sitt eget samvete genom att hänga ut så många som möjligt för att gottgöra för att han inte räddade de som senare utsattes för Viljo.

Jag hoppas och tror att han inte känner någon sådan skuld längre även om minnena påverkar honom fortfarande.
Patrik var ju inne i en annan sfär på den tiden och dessutom ung. Viljo var både Gud och Satan för honom på samma gång kan jag anta, det måste vara mycket jobbigt. Bra att han kom ut tillslut och berättade om vilket tarvligt buffelsvin denne Viljo Nousiainen faktiskt var.
Senast redigerad av Beckisbarnet 2022-03-18 kl. 22:49.
Citera
2022-03-18, 22:48
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fulvodka
Det är väl riktigt jävla stor skillnad på att bli hård av en sminkad och utmanande klädd 14-åring och ett riktigt barn på 1-7 år? Pedofiler tänder inte på 14-åringar. De tänder på PREPUBERTALA BARN. Riktigt white trash att tro något annat.
.

Vilket är helt jävla ointressant. Barn är barn. Hebefil, pedofil, samma skit.
Citera
2022-03-18, 22:50
Medlem
fulvodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Vilket är helt jävla ointressant. Barn är barn. Hebefil, pedofil, samma skit.

Nej, för det är inte konstigt eller äckligt att tända på en välutvecklad 14-åring. Ändå framställer bajs-Dumpen det som att det är någon extrem parafili.

Att vilja trycka kuken i ett spädbarn eller 5-åring är däremot vidrigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in