2022-03-18, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudwigVon
Haha!
Har det gjorts någon undersökning om antivaxare i större utsträckning är benägna att falla för ryskpropaganda?

Jag faller inte för rysk propaganda, utan jag avfärdar vänster liberal dravel per automatik som som under Corona krisen.
Citera
2022-03-18, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BonerBatman
De vill hela tiden gå emot allt som västerländsk media har att komma med. Samtidigt har deras nyhetssajter också gått över till att pumpa ut rysk propaganda som friatider som brukade vara en nationalistiskt alternativ, nu istället blivit megafon från Krelm.

Jag var väl naiv men jag hoppades att detta kriget skulle få bortskämda snorungar att förstå hur bra vi har det i väst om man jämför. Trodde inte att de på riktigt var hjärntvättade. Förhoppningsvis har några dragit rätt slutsatser av detta men det är ruggigt att tänka att Sverige är fullt av potentiella landsförrädare om det skulle smälla.
Citera
2022-03-18, 16:52
Medlem
Ravatoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BonerBatman
De vill hela tiden gå emot allt som västerländsk media har att komma med. Samtidigt har deras nyhetssajter också gått över till att pumpa ut rysk propaganda som friatider som brukade vara en nationalistiskt alternativ, nu istället blivit megafon från Krelm.

Jag skulle tro att de ni kallar "antivaxare" är de som har mest nyanserad bild av detta krig. Det handlar ofta om personer som har lite mer bakom pannbenet än att enbart svälja allt som sägs åt dem, likt en lydig hund, utan snarare försöker skaffa sig information och bilda sig en egen uppfattning.

De som slänger sig med moderna epitet istället för att föra en saklig debatt bevisar bara vilka trångsynta stackare de är. Beklagar.
Citera
2022-03-18, 16:53
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Hehe

Undrar om det är samma parti som Q och Trump spelade för några år sedan.

Måste vara. Nu plötsligt har globalisten Soros anlitat antiglobalister, nazister, judar, tjetjener och narkomaner i en kamp mot nazister, tjetjener och judar för globalism. Han har gjort det genom att få Ryssland att anfalla Ukraina på nåt extremt lurigt sätt.

Knappt man hänger med.
Citera
Medlem
baggebo1s avatar
Ryska bomräder mot Azovstal stålverk, där Azov befinner sig i Mariupol:

https://twitter.com/RWApodcast/status/1504843825365270555
Citera
Medlem
RealTides avatar
Citat:
Jag var väl naiv men jag hoppades att detta kriget skulle få bortskämda snorungar att förstå hur bra vi har det i väst om man jämför. Trodde inte att de på riktigt var hjärntvättade. Förhoppningsvis har några dragit rätt slutsatser av detta men det är ruggigt att tänka att Sverige är fullt av potentiella landsförrädare om det skulle smälla.

Fullt av?

Knappast, det är en handfull losers som skriver från sitt runkrum hemma hos mamma.
Citera
2022-03-18, 16:54
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juggenaut
Enligt beskrivning i en Telegramgrupp så är detta en Azov-soldat som blåser huvudet av sig själv.

Känsliga tittare skall helst inte kolla
https://filebin.net/3k5sy6g9jeejhr9r
Shit de va riktigt obehagligt att kolla på
Citera
2022-03-18, 16:55
Medlem
Pootin verkar dessvärre ha ett starkt stöd på hemmaplan fortfarande.
Citera
2022-03-18, 16:56
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Hell Seger!

Ärligt talat. Efter det här kommer jag nog inte kunna ta ett enda nazzekräk på allvar igen. Så oavsett hur det går med avnazifieringskampanjen i Ukraina, så har Putin lyckats jävligt bra med avnazifieringskampanjen hos baggebo1. Vilka tragiska korkade jävla dårar ni är, och förmodligen alltid var, ändå.

Du får flytta hem till moderlandet istället Tror du skulle trivas mycket bättre där.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Americanwest
Jag faller inte för rysk propaganda, utan jag avfärdar vänster liberal dravel per automatik som som under Corona krisen.

Det är ju det fina med propaganda..de som sväljer den fattar inte vad de just svalt.

” med lite socker på skeden så går medicinen ner..”
Citera
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Ja, köttet kommer från Scan.

Dom görs sedan till hamburgarpuckar i Storbritannien.

Var hittar du info om detta? För brödet bakas i Malmö och Stockholm enligt McDonalds egna hemsida, så är högst tveksam till att man skickar kött ditt för att bli puckar.
Citera
2022-03-18, 16:57
Medlem
Ravatoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Pootin verkar dessvärre ha ett starkt stöd på hemmaplan fortfarande.

Säkrt, iaf bland den äldre och fattigare befolkningen. Bland övre medelklass, kanske in så mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in