2022-03-17, 13:02
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raskens
Ukraina forsätter packa himlen med RyZka soldater:

https://twitter.com/UAWeapons/status/1504412816408723465?t=PM4aGl6BdoENr3wVAONKBQ&s=19

Fan detta börjar bli en fars på högsta nivå. Det saknas ord för mongolernas idioti. Putin är ju helt misslyckad. Jag förstår nu att negrer från Central Afrika kommer att höja IQ avsevärt om de skulle ansluta. Lägg till zigienarkonvojen på väg till Kiev
Citera
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ertequsqurttalad
Börsen hålls stängd som en motåtgärd mot dessa sanktioner som är olagliga.

Sen tror jag att den särskilda operationen i Ukraina som pågår måste slutföras innan börsen öppnar igen.

Sanktionerna har en större inverkan på andra länder än vad de har på Ryssland.

Ja, tror gör man i kyrkan och i Kreml.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntiMedelklassen
En va?

Ja, precis så dum framstår du faktiskt hela tiden.
Citera
Medlem
DirtyDiggerNicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Ryska förluster efter att ha kört in i ett minfält ( troligen).

https://mobile.twitter.com/UAWeapons/status/1504412816408723465

I så fall en kontrollerad minsprängning.
Annars skulle man inte gå runt och filma innan området är clearat av eget minröjningsförband.
Citera
Medlem
Ja jävlar, massa plan från Ryssland regering åker till bergen från Moskva, antagligen till bunkrarna.
Citera
2022-03-17, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lars48.
Självklart kunde ryssarna bomba sönder och samman Kiev från dag 1 om de ville. Men de gör inte det eftersom de vill undvika förödelse av staden.

Stämde nog under de första dagarna, Då Putins plan var att befria de stackars Ukrainarna från sin Nazistiska ledning.
Sen visade sig att Ukrainarna inte alls ville spela med utan föredrog sin lagligt valda ledning.
Men nu tror jag ryssland saknar möjligheten att helt utplåna Kiev, om man inte vill använda kärnvapen.
Tar man till kärnvpen mot Kiev så utplånar man samtidgit lyxbunkrar i Sibiren och Uralbergen Kreml och Putins nybyggda palats.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ertequsqurttalad
Ukraina måste avväpnas och vara i neutralitet för att den här särskilda operationen ska avslutas.

Eller så avslutas den av andra skäl.
Den som lever får se.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntiMedelklassen
Ryska dödskommandohelikoptrar disintegrerar Ukrainska trupper i Kiev

https://t.me/asbmil/717

Det lär bara vara aska kvar.
Haha, vi skrattade åt den filmen tidigare i tråden. Du borde kanske börja läsa vad andra skriver.
Dom lobbar raketer utan att sikta och hoppas träffa en stad.

Så där gör man bara om man är mycket rädd för MANPADS och inte vågar ta tid på sig och sikta. Träffar någonstans inom ungefär 1 km2.
Citera
Medlem
letspanics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Ja jävlar, massa plan från Ryssland regering åker till bergen från Moskva, antagligen till bunkrarna.

Länk?
Citera
2022-03-17, 13:05
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BehindRayban
1. Det där låter nästan som min meny. Fast du vet jag lyfter ju 1000kg, knatar halvmaraton, tränar kampsport och måste tänka på formen.

2. Ryssarna ser nog det där som affärsmöjligheter. Tänk att kunna köpa en McDonken för typ 1000 Rubel och sedan starta eget. Det är väl bara att göra PR av saken, den Ryska staten har massvis med kockar med michelinstjärnor. Uppfinn lite nya hamburgare med Ryska ingredienser och sedan kopiera McDonken konceptet totalt fast McRus eller McRussia, med en cool björn istället för McDonald figuren.

3. Enligt liveuamap rullar den Ryska offensiven på trots att många bedömare morse räknade ut att Ryssarna nog hade 2 veckors vila och återhämtning.

4. Nu är det färdigflashbackat.

Du låter som Grand Wizard Master mongolen själv, du vet hen som gömt sig i en bunker.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av letspanic
Länk?

Sitter på mobilen och kan inte länka då, men gå bak några sidor i tråden och leta, eller jag kan leta upp så citerar jag
Citera
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
Rödbets-stripsen friteras i dieselolja?

Japp, med "majonnäs" från Röda torget, dvs duvskit med senapsfrön.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in