Citat:
Ursprungligen postat av
Fricky
Jag läste det precis, jag finner inga ord.
Det så jävla ont i hjärtat att vi inte kan göra mer än att titta på och stötta Ukraina så mycket som det går i form utav donationer till organisationer som är på plats.
När det inte längre bara är Ukrainas armé som har fått sina liv släckt utan även oskyldiga barn, då ser jag svart.
Kommer det en vacker dag då Putin har blivit skjuten, då kommer det firas på alla gator runt om i världen. Då blir det att öppna en flaska bubbel.
Det är hemskt, men vad är sanningshalten i det hela. Var det ett tillhåll för Ukrainas vapen och man skrev barn på marken för att på något sätt undvika att få det förstört?
Jag kommer hålla mig avvaktande tills mer information kommer. Att någon säger något är typiskt propaganda och alla sväljer det och blir rabiata. Är det sant så är det verkligen åt helvete. Är det inte det så är det bara en propaganda-bild/video/text.
EDIT : Anledning till att jag ifrågasätter sanningshalten i det hela är att man på något sätt just råkade ha en bild uppifrån med texten barn och sen blev det bombat. Var det Ryssarna som skickade den bilden till Media eller ?