Citat:
Ursprungligen postat av
TomSowell
Ja, jag är medveten om att Hillary vann the popular vote. Jag är också medveten om att i en republik så räcker det inte att vinna the popular vote.
Är du medveten om att dementiapatienten som nu ockuperar vita huset fick 81 miljoner röster medan Hillary bara hade knappt 66 miljoner?
Citat:
Ursprungligen postat av
TomSowell
Nej, jag erkänner inte Joe Bidens "rättmätiga" vinst. Vad jag gjorde var att poängtera de matematiska underligheterna med Bidens officiella vinstsiffror. Detta begrep säkert du också.
Frågan är varför du aldrig ens gör ett försök att debattera seriöst?
Jag inser givetvis att du inte är särskilt begåvad, men tror du verkligen på allvar att tramsande övertygar någon som läser här? Psykfallen (mongoseppo, klyban, emma18 etc etc) har du redan på din sida, men de som inte är övertygade och försöker bilda sig en uppfattning blir inte imponerade av trams.
Tack för att du förtydligar legitimiteten i Bidens seger, med en landslide, i presidentvalet.
Du skriver nämligen å ena sidan ”…fick 81 miljoner röster…” och du återkommer i senare inlägg genom att skriv ”…Bidens
officiella vinstsiffror”.
Officiella vinstsiffror kan inte vara något just det du skriver, officiella. Enligt SAOL betyder officiella;
”som här*rör från offentlig myndighet; som gäller ut*åt sett el. in*för all*mänheten; offentlig”.
Ditt senare inlägg bekräftade med andra ord ditt första, där du erkände Bidens rättmätiga valseger. Återigen tack för att du inte likt dina meningsfränder ältar valfusk konspirationer utan erkänner Bidens rättmätiga valseger.