2022-03-15, 18:27
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kuluser
Vi som bor i väst vet att majoriteten styr och den styrs av MSM som styrs av en PK elit.
MEN, det är inte samma sak som att dom har rätt min lilla vän, växt upp så kommer du att lära dig det också kanske...

Du verkar ha svårt att resonera längre. Min brorsas flickor är bättre och kunnigare. Yttrandefrihet är viktigt i väst, se t.o.m. du som liten kan få skriva på Flashback.
Citera
2022-03-15, 18:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xcom
Tror tyvärr hon är död inom nån månad, i nån mystisk olycka eller sjukdom
Säkert förgiftat av ett gift som bara Putin har, allt för att inte man ska veta vem som förgiftade henne...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mossadmartin
Tornado är knappast nåt effektivt jaktplan. Mer attack.
Men Tyskland har ju Eurofighter som jaktplan.

18st 2016
Citera
Medlem
Profanitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huntsman
Så dålig så den blev nästan bra ..

Jag vet......

Jag ber lite om ursäkt.
Citera
2022-03-15, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiveLakes
Härligt, in med så mycket vapen som möjligt och slakta de blodtörstiga putin-orcherna!

Men tror du det hjälper då? Verkar ju nu som att Putin kanske kommer bli/är redan backad av Kina av vad jag läst idag.
Tänk om vi i Sverige blir bestraffade för dessa leveranser, Putin är ju extremt oberäknelig.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Man kan inte annat än tycka lite synd om ryssarna. De försöker desperat hitta på något sätt att straffa väst, men att förbjuda politiker att besöka Ryssland kan ju knappast ses som ett straff. Vem skulle åka dit frivilligt?
Jag åker gärna vid tillfälle, mycket trevligt folk och vackert på sina ställen.
Citera
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arccosinus
Tack för alla dina insiktsfulla och kunniga inlägg.
Dina länkar och analyser visar verkligen hur fasansfullt ukrainarna beter sig-och har betett sig- i östra Ukraina.

På ett förtjänstfullt sätt förklarar du genom trovärdiga länkar och analyser hur ryssarna vänder andra kinden till genom att de försiktigt och nästan helt utan våld går in i Ukraina o kväser den opportunistiska och lögnaktiga ukrainska presidenten.

Naturligtvis är du inte ensam om de klarsynta analyserna, dina Komrades i tråden ger nästan lika fina analyser som vad du gör, ni ska ha all heder för rapporteringen!

Med dina världsklassanalyser har jag en fråga som jag tror att du är den rätte att svara på:
Med tanke på alla vapen de ukrainska bönderna stulit från den ryska armén genom att bogsera bort dem med traktorer bör de väl vara världens femte största armé?
Bör vi i framtiden vara mer rädda för de ukrainska bönderna än vad vi är för NATO?
Nja, Javelinerna och alla Carl-Gustav har jag hört skänker man till separatisterna i Donbass enl. nytt dekret. Ihop med ukrainska tanks och anna (video):
Russian paratroopers fighting Ukrainian nationalists, captured anti-tank systems, hand grenade launchers, portable anti-aircraft missile systems of Western production.

Russian airborne troops units captured the stronghold of nationalists and foreign mercenaries near Guta-Mezhigorskaya in Kiev region.

Russian paratroopers seized American-made Javelin anti-tank missile systems and a number of other types of weapons supplied by Western countries to Ukraine.

Every system captured is being handed over to the units of the people's militia of the Donetsk and Lugansk people's republics.
https://t.me/QVINTAAETAS/4665
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Nej, ekonomiskt så är Europa viktigare än Ryssland för Kina.

Vet inte om det, Kina behöver Ryssland för sin överlevnad. Kinas militär är svag och kommer aldrig kunna överleva utan Ryssland vid krig.

Europa är beroende av Kina för billiga produkter, det är vårt fel egentligen, vi är vana med billiga gods.
Citera
2022-03-15, 18:30
Medlem
En till gråtande frivillig som ångrar att han åkte till Ukraina. Lätt att vara efterklok https://twitter.com/MysteryGrove/status/1503765693673656323?t=3FuRQybC_CNOvGAc7eSc7w&s=19
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indeterminister
Nato planerar nog snart att gå in, extraordinärt möte nu.

Ungen chans att Nato går in i väpnad konflikt mot Ryssland om inte Ryssland själva attackerar ett nato land
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sgt.Bland
Röda Armén gör stora förluster utanför Kiev. Vad fan har de parkerat så för?

https://twitter.com/antiputler_news/status/1503773857475440644

Man vill sprida ut för att försvåra för fiende att slå ut alla på en gång. Du har sett hur det gått för dem i kolonnerna
Citera
2022-03-15, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABljuger
RU clowner meddelade nu att 1300 av 800 ukranska tanks är förstörda

Kan du länka, tror inte att fler ukrainska tanks är förstörda än de hade innan 🤔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in