2022-03-15, 18:08
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sgt.Bland
Röda Armén gör stora förluster utanför Kiev. Vad fan har de parkerat så för?

https://twitter.com/antiputler_news/status/1503773857475440644
Soppatorsk är det väl som vanligt för Röda Armén...
Citera
2022-03-15, 18:08
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BonerBatman
Något säger mig att detta kommer vara ännu en av dem som är en direkt avkomma av Jesus som föds på nytt varannan dag, likt tjetjenska ledaren, ryska generaler och Azov-bataljonen. Vet inte hur många gånger dessa ska ha knackat på pärle-porten enligt alla här.

Jag känner på mig det också faktiskt.

Och det kommer också att visa sig att han aldrig var i närheten av några strider.

Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Var han inte i Kiev?
Citera
2022-03-15, 18:09
Medlem
Sonnenwendes avatar
Lägeskartor

https://mobile.twitter.com/HN_Schlottman/status/1503777741191192579
Citera
2022-03-15, 18:10
Medlem
BonerBatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Americanwest
Av någon konstig anledning har inte ryssarna myttat och skapat fabler i någon större utsträckning.
Flera höga generaler som stupat och det har kommit info rätt omgående.
Tycker deras propaganda har ökat markant de senaste dagarna. I början var det nästan enbart väst propaganda med det jäkla spöket, någon katt som kunde hitta gömda snajpers och annat fånigt. Nu har ryssen ökat sina ansträngningar och använda sig av samma taktik. En sak är klar och det är att vi tamejfan inte vet ett skit som händer där nere. Alla lever i den fantasivärld som bringar dem mest endorfiner, och är man villig är finns det tillräckligt med material för att helt absorberas i den.
Citera
2022-03-15, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaDea
20 minuter sedan död.

Tragiskt, men ganska så skrattretande att de hypade upp detta och sedan detta.

Nu var det ju inte i Kiev man påstår att han dog.
Citera
2022-03-15, 18:11
Medlem
Felstavarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HurManVetInte
Nato kallar till toppmöte den 24 mars.

Det meddelar generalsekreterare Jens Stoltenberg på Twitter och kallar mötet ”extraordinärt”.

”I dessa avgörande tider måste Nordamerika och Europa fortsatt stå sida vid sida”, skriver han.

Spännande! Håller tummarna för att det blir ett tillkännagivande om att SE och FI blivit medlemmar i NATO, hade suttit fint att gå in i lönehelgen med de nyheterna.
Citera
2022-03-15, 18:11
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Var han inte i Kiev?
- Vi har just knäppt krypskytten! Han var förklädd till en fet rysk general, men oss lurade han inte! Slava Russiyi!
- Shit!
Citera
2022-03-15, 18:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsSaab
Jag har aldrig kallt dig ond, däremot naiv då du uppenbar,igen har problem med att analysera fakta.
Du tror uppenbarligen på rysk propaganda om att det var en militär statskupp ledd av USA betalda Nazister som startade problemen i Ukraina.
Det hade naturligtvis inget med den militära annekteringen av Ukrainska område som genomfördes av Ryssland.
Det som startade annekteringen av Donessk var en folkomröstning som gav att 2/3 delar av befolkningen röstade emot att gå med i Ryssland. Då dök det upp en mängd miltärer enligt Rysska officiella medier var det frivilliga mi,itärer som var på permission med hela sin utrustning?
Tror du på den?? Lär dig lite källkritik.

Menar du på allvar att du ifrågasätter att det var nazister och fascister som iscensatte en kuppen, som tom sköt mot sitt eget folk i syfte att misskreditera den demokratiskt valde ledaren?

Detta var gnistan till invasionen av Krim men problemen i öst har varit sedan Sovjet föll i princip, dom vill höra till Ryssland och Krim som sådant skulle aldrig överförts till Ukraina, det var fö en illegal överföring som skedde då.
Citera
Medlem
ReijoHervonens avatar
Citat:
Var han inte i Kiev?
Men om ryssarna säger de har dödat en gubbe utan ett riktigt namn som ingen ens vet om han existerar så har dom det. Nått bevis fick vi inte se, frågan är hur de ens kan veta vem en anonym person som kallar sig "wali" är?

Ryssarna börjar bli desperata på riktigt, propagandan som varit usel från start är nu riktigt pinsam.
Citera
Medlem
HERREJÄVLAR jag har hittat delar av den 65 km långa konvojen!

VDV i Bucha, Kiev! Det är över!

https://t.me/intelslava/22430
Citera
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rysk-pravda
Såklart jag vet. Jag förstår bara inte varför du pratar om honom. Trodde du kom ihåg din älskare. Jag är ledsen. Jag skulle vilja bo i Ryssland. Och jag bor här.

Jag har varit i Kina och jag tycker att det är ett bra land. Kineserna är i alla fall väldigt stolta över sitt land.
Kineserna kan i alla fall tro att Kina styrs från Kina. Och Sverige drivs från Washington. Inget att vara stolt över. Jag skulle skämmas för att vara svensk.
Jaja, sista idioten är inte född än. Tyvärr.

Bor du i Ryssland eller ej? Du skriver: Jag skulle vilja bo i Ryssland. Och jag bor här.
Man börja aldrig en mening med och, bara så du vet. Idiot!
Senast redigerad av Zingo2 2022-03-15 kl. 18:17.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Wow, några tusen nazister i ett land med nästan 45 miljoner invånare. Vi snackar alltså om promille. Det är en höna av en fjäder, och inget annat.

Nu försöker jag inte säga att siffran ett par tusen är mycket i ett stort land, menar bara det dom får hålla på med av den Ukrainska regeringen, mot öst Ukrainska ryssar. Ett sista försök 😀
Azovbataljonen upprättades den 5 maj 2014 av det ukrainska inrikesministeriet, som försåg bataljonen med vapen och utrustning innan man överlät ledningen till medlemmar i Socialnationalistiska församlingen, ett ultranationalistiskt parti med nynazistiska förtecken. Igor Mosijtjuk, som är bataljonens stabschef, är ledamot av Kievs stadsfullmäktige. Det nationalistiska Radikala partiets ledare Oleh Ljasjko, som också är medlem i det ukrainska parlamentet, är en av de drivande krafterna bakom Azovbataljonen, samt ställde upp i presidentvalet 2014. FN fördömde 29 augusti 2014 de människorättsbrott som rebellerna och de regeringsstödda frivilligbataljonerna, bland annat Azovbataljonen, gjort sig skyldiga till i östra Ukraina. Civila i stridsområdena har utsatts för mord, tortyr och kidnappningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in