Citat:
Ursprungligen postat av
Rysk-pravda
Du förstår att vi befinner oss på olika frontlinjer. Du stöder Rysslands fiender. Tvärtom, jag är emot dem. När allt kommer omkring visar de dig inte offren för de ukrainska nazisterna i Donbass. Men det betyder inte att de inte finns. Jag är säker på att ryska trupper inte målmedvetet bombar skolor och sjukhus. Du är säker på annat. Det här är okej. Fiender behöver inte tänka på samma sätt – det är därför de är fiender.
Du skulle kunna ha rätt i det du skriver om omedvetet, endast för allt ryssarna har gjort hittills har ju varit ett skämt.
I dag såg jag 3 AIK:are som slog ner en Djurgårdare helt oprovocerat, jag blev förbannad så jag hoppade in och hjälpte till, slog allt vad jag kunde och petade ut ett öga, han förlorade förmodligen synen. Den Djurgårdaren kommer aldrig visa sig i Solna igen, skönt.
Nu var ju inte det sant men det är så du resonerar, vi vanliga normala tar parti för den som utsätts.
Tro det eller ej, jag kommer tycka synd om Putin när 15 man släpar ut kräket till offentligenens beskådan, mest synd är det om alla döttrar som kommer ha ett pris på sina huvuden så länge dom lever, som det verkar så kommer dom nog fly till Afrika.