Citat:
Ursprungligen postat av
qwerty-66
Det är just demokrati som Putler autokraten/kleptokraten inte kan acceptera. Enligt hans stalinistiska världsbild ingår Ukraina i hans Sovjetunionen 2.0 oberoende av vad folket anser.
Putler är inget annat än en krigsförbrytare i klass med Hitler som med anfallskrig försöker utrota Ukrainas kultur,samhälle o folk.
Putler och hans troll borde dingla i en galge efter en krigsförbrytartribunal.
O ja, jag förstår att ryska troll får betalt för att skriva långa konstiga supportinlägg för Outlet.
Putin har troligen ingen annan ideologi än kapitalism, en av många giriga oligarker i Ryssland och Ukraina. Min syn på honom och därför förvånande att han gör detta nu eftersom många oligarker sätts på pottan. Man kanske ska se det som oligarkernas krig men det finns nog mer bakom som för många lögner spridda av säkerhetstjänster, generaler, planer med Kina och naturligtvis NATO och ett fientligt hatfullt nationalistiskt block i Ukraina.
Ukrianas kultur och samhälle? Har du varit i Ukraina? det ser i stort sätt likadan ut som i Ryssland. Den stora skillnaden är det hatfulla folket i västra Ukraina.
I klass med Hitler? Nu tar du väl i lite väl mycket eller menar du allvar? Jag gillar inte heller Putin, Bush, Obama eller Biden, presidenter som ställer till krig och dödar oskyldiga. Krigsförbrytare är dom allihopa och jag håller med om att dom borde föras till en krigsförbrytartribunal.
Tröttnar du och andra inte på att klistra etiketten "rysstroll" på alla som försöker vara balanserad och inte känslomässigt dras med i hysterin och rysshatet? Sanningen är det sällan något folk betalar för och jag tar inte emot pengar för det har jag tillräckligt av.