2022-03-15, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjackwhore
Kanske för att Cissi ser ut som en riktig jävla människa som jobbat på i sitt liv och Monika ser ut som en plastikopererad bimbo som aldrig lyft ett finger förut.

LOL. Vet många icke-opererade människor på 38 år som ”jobbat på i sitt liv” som inte ser så mycket äldre ut än sin ålder, men absolut. Missförstå mig rätt - inte påstått att Monika på något sätt ser bättre eller sämre ut, var bara en iakttagelse. Båda ser äldre ut än sin ålder men att Monika är äldre än Cissi hade jag inte gissat på.
Citera
2022-03-15, 09:51
Medlem
Ledarens avatar
Första gången jag kollar på Farmen i mitt liv och det är en ganska tråkig show? Tävlingarna är inte roliga, torpet känns en sämre version av Gränslandet, vilket är tråkigt i sig. Cissi tar väl hem det hela men hoppas på Jonas med. Resten är skitsnackande töntar. Hoppas kommande Robinson blir bra. Någon annan som saknar när de bara sände ett långt avsnitt på söndagar istället för dessa 20min snippets på vardagarna?
Citera
2022-03-15, 09:54
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Kan vara så. Hon ser indisk ut, alternativt zigenare med den tillhörande oljefärgade/bajsbruna hudfärgen/solbrännan. Zigenare kommer ju från Indien ursprungligen. Hon skulle annars kunna vara från Sydamerika någonstans.

Hon ser varken indisk eller zigensk ut. Hon ser ut som en latina. Indiska kvinnor har inte den typen av kropp som hon har, och sällan den typen av ögon. Hennes kroppstyp är typisk latina. Med andra ord kort och satt.

Och jävligt tråkig i TV är hon också numera. Hon var bra i början.
Citera
2022-03-15, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetstuff84
Japp de hade med sig Lola
Lola från Copacabana 😀
Katterna blev underhållningen i denna tråkiga farmen säsong, härligt när det har lekt med varandra 😀👍
Citera
2022-03-15, 12:47
Medlem
funktioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Första gången jag kollar på Farmen i mitt liv och det är en ganska tråkig show? Tävlingarna är inte roliga, torpet känns en sämre version av Gränslandet, vilket är tråkigt i sig. Cissi tar väl hem det hela men hoppas på Jonas med. Resten är skitsnackande töntar. Hoppas kommande Robinson blir bra. Någon annan som saknar när de bara sände ett långt avsnitt på söndagar istället för dessa 20min snippets på vardagarna?
Du har lyckats pricka in en rekorddålig säsong tyvärr. Tråkiga deltagare, de flesta iallafall, och sjukt händelselöst.
Citera
2022-03-15, 13:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Hon ser varken indisk eller zigensk ut. Hon ser ut som en latina. Indiska kvinnor har inte den typen av kropp som hon har, och sällan den typen av ögon. Hennes kroppstyp är typisk latina. Med andra ord kort och satt.

Och jävligt tråkig i TV är hon också numera. Hon var bra i början.

Ja, du har nog rätt i att hon är latina. Indiskor brukar väl vara mörkare i hyn, eller ha en annan nyans (åtminstone de jag har träffat).

Då kan man även fråga sig vad Keisha har för ursprung, hon ser nästan också sydamerikansk ut?

Ja, Helené är en riktig falsk bitch. Hoppas hon inte vinner.
Citera
2022-03-15, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Ja, du har nog rätt i att hon är latina. Indiskor brukar väl vara mörkare i hyn, eller ha en annan nyans (åtminstone de jag har träffat).

Då kan man även fråga sig vad Keisha har för ursprung, hon ser nästan också sydamerikansk ut?

Ja, Helené är en riktig falsk bitch. Hoppas hon inte vinner.
Skulle gissa på att Helene har indianblod för hon har ju en typisk indian-näsa....
Citera
2022-03-15, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Keishas pappa är Daddy Boastin, från Saint Vincent.
Var, han är ju död...
Citera
2022-03-15, 14:36
Medlem
XtraXs avatar
Undra om
kvällens avsnitt.
Citera
2022-03-15, 14:59
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.KlockRingare
Undrar om någon tappade dig i golvet den dag du föddes?

Minns inte, har du sett kvällens avsnitt?
Citera
2022-03-15, 15:48
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.KlockRingare
Så det är bara du som får säga vad du vill om vad som cirkulerar i ditt huvud?
Alla andra ska hålla tyst om att de tröttnar på dina kommentarer.

Trodde tråden gick ut på att man diskuterade avsnitten.

Citera
2022-03-15, 16:04
Medlem
Mr.KlockRingares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Trodde tråden gick ut på att man diskuterade avsnitten.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in