Citat:
Ursprungligen postat av
Nackrosen
Se ditt självmål, tack, och ta dina personliga påhopp i PM.
Nu har jag väntat ett halvt dygn på ett svar rörande mina enkla frågor till dig, men alldeles förgäves. Tråkigt.
OnT: Det är ju uppenbart att personen Lydia Barth väcker ett väldigt stort intresse, särskilt sedan hon mördade Emil.
Det har spekulerats i att hon skulle ha prostituerat sig och ingen har med övertygande bevisning lyckats vederlägga detta. Alltså är det möjligt/ troligt/ sannolikt att Lydia Barth faktiskt varit prostituerad och det är ju inte olagligt, åtminstone inte i Sverige.
När det gäller köp av sexuella tjänster, som t ex av en prostituerad eller en massös på en Thaimassagesalong, är det däremot en helt annan sak: Det är i lag förbjudet i Sverige.
Med tanke på hur du i din posthistorik i ett stort antal inlägg beskriver dig vara en s k torsk som gärna köper sexuella tjänster, särskilt på Thaimassagesalonger, så är jag säker på att tråden vill veta om du köpt sex av Lydia Barth.
Har du det?
Frågan är inte så konstig. Den kommer sig av att du regelmässigt väljer att i tråden försvara Lydia Barth.