2022-03-15, 07:52
Bannlyst
Det måste finnas någon utredning hos polisen eller hos sjukvården om hans död.

Kan nån som har tillgång till utredningen om hans död lägga ut den?
Citera
2022-03-15, 08:01
Medlem
Hittades Cloffe på måndagen?
Söndagen är ofta en tung ångestdag… pengar är kanske slut, inga barn, ingen tjej, rör på sig minimalt bara där är en triggar…
Har själv 2 nära vänner som begått självmord varav ena ramla just genom glasbordet = slog näven i det och avsluta med med hänga sig i garaget med handen droppandes…. Min polare som hittade honom.

Tveksamt att en olycka skett
Hade cloffe hyresrätt = inga kapitalvaror som bil / bostadsrätt/ båt och jämför sig med klasskamraterna som gått vidare villa vovve Volvolivet…..

R.i.p cloffe
Citera
2022-03-15, 08:31
Awaiting Email Confirmation
byproxys avatar
Författaren Lasse Bergs dotter avled i hemmet efter att ha ramlat och skurit sig på en kruka.

https://www.allas.se/relationer/lasse-bergs-dotter-dog-i-en-olycka-vi-sorjde-pa-vart-satt/231218

Det händer osannolika saker som leder till döden ibland.

RIP 🌺
Citera
2022-03-15, 08:35
Medlem
grungewhores avatar
Var det inte nån i Hellacopters som drunknade av ett epilepsifall?

Känner inte Cloffe men han verkar väl närmast vara en stoner. Kan ha somnat ifrån något på spisen och dött av rökutveckling? Snubblat och slagit i huvudet?

Tror det är väldigt lite droger på Bandit, de är ju inga riktiga rockare direkt, mer IPA och snus liksom.
Citera
2022-03-15, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Var det inte nån i Hellacopters som drunknade av ett epilepsifall?

Känner inte Cloffe men han verkar väl närmast vara en stoner. Kan ha somnat ifrån något på spisen och dött av rökutveckling? Snubblat och slagit i huvudet?

Tror det är väldigt lite droger på Bandit, de är ju inga riktiga rockare direkt, mer IPA och snus liksom.

Har man hört diskussionerna mellan Richie Puzz och Bollnäs-Martin i morgonprogrammet, och det plötsliga utbristandet i falsksång så undrar man om inte droger är inblandade.
Samma med bandit rock party
Måste vara mer än alkohol inblandat där.

Eller så påverkas de mer av öl än vad jag gör. Men det borde de inte när de dricker så ofta.
Citera
2022-03-15, 08:57
Medlem
Mycket tråkigt. Han var nog en av mina favoriter på den kanalen. RIP.
Citera
2022-03-15, 09:04
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xedrup
Har man hört diskussionerna mellan Richie Puzz och Bollnäs-Martin i morgonprogrammet, och det plötsliga utbristandet i falsksång så undrar man om inte droger är inblandade.
Samma med bandit rock party
Måste vara mer än alkohol inblandat där.

Eller så påverkas de mer av öl än vad jag gör. Men det borde de inte när de dricker så ofta.
De är nog mer höga på sig själva. Du får tänka på att de intellektuellt sett inte nått förbi Högstadiet.
Citera
2022-03-15, 09:38
Bannlyst
Finns nu obduktionsrapporten ute?
Citera
2022-03-15, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
På perongen ropas det ut. Tåget försenat pga olycka.

Jobbar med det---
Olycka kan vara lite vad som helst... Man vet inte om det är självmord eller någon som snubblat när man skyltar i 9 av 10 fallen. Ibland om man vet att det är någon som dött så skyltar man om till Tillbud men det är långt ifrån säkert att man alltid gör det... Oftast väljer man att fortsätta skylta just olycka oavsett.
Händer oftare än vad folk tror att det är just olyckor vid järnvägen. Man tror man hinner över spåret eller man vandrar längst med spåret med hörlurar i öronen (förvånansvärt ofta folk har det som promenad väg) och missar att tåget är på väg. En gång hade vi två män som var och fotograferade älgar som hamnat på spåret och inte hörde tåget... båda männen och älgen dog...

Så Olycka är inte synonymt med självmord inom tågtrafiken....
Citera
2022-03-15, 10:14
Medlem
Alla ni som förvånas över att han skulle dött av en olycka i hemmet som så ung har nog missat något.

Jag har bekanta som snubblat på en trottoarkant helt nyktra och slagit sönder skallen i 20 års åldern.

Min pappa var på väg att dö för han satte korv i halsen hade hans sambo inte varit hemma och ringt ambulans hade han inte överlevt (hon var för liten och svag för att kunna göra något själv på min gigantiska far).

Ett ex höll på att kväva sig själv när han tränade hemma förmycket vikter på stången efter att han varit sjuk en tid och stången gick ner över halsen, rena turen att han tog sig loss innan han svimmade.

Jag är själv expert på att snubbla. På mattor, på trösklar, i badkaret... Har många gånger med andan i halsen lyckats fånga in mig själv i sista sekunden. Varje gång jag slår i huvudet så är jag orolig och ser till att om min sambo inte är hemma så ser jag till att någon annan kollar upp mig de närmaste timmarna.

Ett exempel på någon som nyligen dött av att ha slagit i huvudet är Bob Saget. Han hade ju tydligen slagit i huvudet och sedan gått och lagt sig för att aldrig vakna mer. Visserligen inte i hemmet utan på ett hotel.

Galnaste är nog tjejkompisen som höll på i köket och lyckades snubbla med kniv i handen när vi var 16. Hon satte den i magen och i skräcken och chocken drog hon ut den själv och gjorde skadorna värre. Hade inte hennes syskon varit hemma och ringt ambulans vet ingen hur det hade slutat... Nu blev det mängder av operationer men hon överlevde....

Det är mycket som kan döda oss där ute. Så mycket mer än vi tror...
Citera
2022-03-15, 10:44
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coccolina
Alla ni som förvånas över att han skulle dött av en olycka i hemmet som så ung har nog missat något.

Jag har bekanta som snubblat på en trottoarkant helt nyktra och slagit sönder skallen i 20 års åldern.

Min pappa var på väg att dö för han satte korv i halsen hade hans sambo inte varit hemma och ringt ambulans hade han inte överlevt (hon var för liten och svag för att kunna göra något själv på min gigantiska far).

Ett ex höll på att kväva sig själv när han tränade hemma förmycket vikter på stången efter att han varit sjuk en tid och stången gick ner över halsen, rena turen att han tog sig loss innan han svimmade.

Jag är själv expert på att snubbla. På mattor, på trösklar, i badkaret... Har många gånger med andan i halsen lyckats fånga in mig själv i sista sekunden. Varje gång jag slår i huvudet så är jag orolig och ser till att om min sambo inte är hemma så ser jag till att någon annan kollar upp mig de närmaste timmarna.

Ett exempel på någon som nyligen dött av att ha slagit i huvudet är Bob Saget. Han hade ju tydligen slagit i huvudet och sedan gått och lagt sig för att aldrig vakna mer. Visserligen inte i hemmet utan på ett hotel.

Galnaste är nog tjejkompisen som höll på i köket och lyckades snubbla med kniv i handen när vi var 16. Hon satte den i magen och i skräcken och chocken drog hon ut den själv och gjorde skadorna värre. Hade inte hennes syskon varit hemma och ringt ambulans vet ingen hur det hade slutat... Nu blev det mängder av operationer men hon överlevde....

Citat:
Ursprungligen postat av Coccolina

Håller med! Mycket okunniga som skriver här. Finns en hemsk serie som handlar om helt osannolika dödsfall som hänt på riktgt. Tex en gubbe som ska gå ut med en skål vatten till hunden i hundgården. Han halkade på en isfläck och landande med ansiktet i vattenskålen och var avsvimmad så han drunknade. En japansk kille hade ett begynnande blodkärl i hjärnan som var påväg att spricka. När han bugade mot en annan person råkade de slå de huvudena ihop, inte hårt men det räckte för att blodkärlet skulle spricka och han stendog. En tjej gick upp på natten och hade fällt ut luckan på diskmaskinen och dragit ut nedersta korgen. Där stod en kniv rakt upp. Hon ramlade över diskmaskinen och fick kniven i magen. Någon satte en köttbit i halsen och låste in sig på toa i panik. Man kan ju dö av massa möjliga saker.

Kolla in 1000 ways to die. Då inser ni att en 42 åring visst kan förolyckas och dö i sitt hem.
Senast redigerad av Tervull 2022-03-15 kl. 11:22.
Citera
2022-03-15, 10:58
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Var Cloffe den radiopratare som en gång hade sex med sin bisexuella mentor Klabbe? Eller var det nån annan mediekåt ungtupp som Klabbe förförde..?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in