2022-03-14, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Kommer dessa bli dödade?
Kanske till något fängelse i det djupa Siberien. Man lär nog inte se dom igen eftersom det är tjetjenerna.
Citera
2022-03-14, 09:47
Medlem
mossadmartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Ryssland har tre gånger högre BNP än Ukraina och låter inte nollor som Hunter Biden glida runt och tjäna hundratals miljoner.

av 144 miljoner invånare äger cirka 500 familjer allt kapital i Ryssland. Kom inte och ta Ryssland i försvar om vi snackar korruption. Din fjant.
Citera
2022-03-14, 09:48
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thegymer
Lavror möter quatars ledare idag.

Vem är quatar allierade med?

https://news.cgtn.com/news/2022-03-13/Live-Lavrov-meets-Qatari-counterpart-Al-Thani-in-Moscow-18mZHXRGlby/index.html
De finansierar i varje fall diverse muslimska terrorgrupper / extremister.

Putin kanske ska ta in MENA-babianer nu också i sitt redan förlorade krig.
Citera
2022-03-14, 09:49
Medlem
BonerBatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mossadmartin
av 144 miljoner invånare äger cirka 500 familjer allt kapital i Ryssland. Kom inte och ta Ryssland i försvar om vi snackar korruption. Din fjant.
Allt är väl lite att ta i. Senast jag kollade var det 99.8%. DVS INTE ALLT!!!!!
Citera
2022-03-14, 09:49
Medlem
arbetets avatar
Nej, det var ett riktigt krig där med riktiga kulor och människor som dör.

Chat med utländska frivilliga efter attacken mot militäranläggningen igår:

https://pbs.twimg.com/media/FNyS57PWYAERgWi?format=jpg&name=large
https://pbs.twimg.com/media/FNyTs0kWUAE_YHf?format=jpg&name=large
https://pbs.twimg.com/media/FNyTwZ2WYAYgI1d?format=jpg&name=large
Citera
2022-03-14, 09:51
Medlem
mossadmartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BonerBatman
Allt är väl lite att ta i. Senast jag kollade var det 99.8%. DVS INTE ALLT!!!!!

Jag skrev fel, jag menade hälften, men nog så illa. Ryssland är en genomkorrupt skurkstat. Finns inget att ta i försvar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Med tanke på det man redan vet om ukrainarnas false flag, skulle det inte förvåna mig om de en dag skjuter av nåt mot tex Polen, skyller på ryssarna, för att blanda in Nato i kriget. Inget förvånar mig längre.
Hur går det för Ukrainas fängelsekunder på fronten tro?

Ukraina har inte och kommer inte göra något under false flag. Det är ryssarnas taktik.
Citera
Medlem
Citat:
Ser att du är en rysshatare. Leta upp information själv om du är nyfiken. lol Lägger inte ner tid på att berätta nåt för dig.

Och jag som trodde att det var viktigt för er ryssar att upplysa oss övriga om sanningen vad gäller dessa specialoperationer?
Citera
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
BBC:

Ukrainas tonårsarmé:

War in Ukraine: Uni to uniform - Ukraine's new teenage army recruits
Just over a week ago I met a group of young men who had volunteered at a centre in Kyiv to fight for Ukraine.

Most of them were in their late teens, not long out of school. They told me that after three days' basic training they would head for the front line - or very close to it.

Maksym Lutsyk, a 19-year-old biology student, told me he wasn't fazed about trying to become a soldier after less than a week of instruction. He'd manage, after five years in the Scouts, not just learning backwoods skills, but also some weapons training. He was 10 when Ukraine's long war with separatists sponsored by Moscow started in 2014.

Maksym had gone to join up with his friend Dmytro Kisilenko, 18, who was studying economics at the same university.

The recruits were like any bunch of young lads who had decided they were no longer boys, laughing too loudly when someone told jokes to hide their nerves, or trying a bit of bravado.
https://www.bbc.com/news/world-europe-60724560

Slava Ukraini!

De kämpar för sitt land som invaderats av mongolhorderna. Ryska tonåringar skickas till Ukraina för att dö i en invasion.
Citera
2022-03-14, 09:52
Medlem
Citat:
Ser att du är en rysshatare. Leta upp information själv om du är nyfiken. lol Lägger inte ner tid på att berätta nåt för dig.

Jag hittar ingen information. Kan du länka så att man kan läsa mer om denna false flag?
Citera
2022-03-14, 09:53
Avstängd
dacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Kommer dessa bli dödade?
Det beror lite på hur de uppför sig. Det här är bara första delen i avprogrammeringen.
Citera
2022-03-14, 09:53
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mossadmartin
Hur tror du ser ut i andra länder som USA t.ex. Kom med något vettigt som motargument när du växt upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in