2022-03-12, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskpost2
Både och. Är det inte det yttrandefrihet handlar om eller?
Det handlar om källkritik.
Citera
2022-03-12, 23:50
Medlem
Grontarskonts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kojkoj
Putin sa att det var den värsta geopolitiska katastrofen som inträffat. Dom som ligger närmast Putin politiskt i Sverige e Nya Tider, Fria Tider och Alternativ för Sverige.

Fast de är ju extrem höger och långt ifrån kommunister eller?! Fast kan man vara både nazist och jude samtidigt funkar även detta!
Citera
2022-03-12, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av temptedmania
Jag kunde se den i alla fall efter att du skrivit att den tagits bort

Nu kunde jag se den också. Det gamla vanliga ryssdravlet dock..
Citera
2022-03-12, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Termos99
Vad menar du? Censur här på FB? Eller i Ryssland eller Ukraina?

Censuren på FB kan nog inte diskuteras på FB. Det får man göra någon annanstans.

Syftar självklart till att all info från Ryssland är numera stoppad. Vad får vi då för diskussion när vi bara får se myntets ena sida?
Citera
2022-03-12, 23:52
Medlem
serbisknegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thelonegunman
Stort. Min respekt för Ukraina ökar mer och mer precis som min avsky för Ryssland ökar i paritet men min beundran över hur ukrainarna hanterar våldtäkten på deras land.
De säger något som "Heroj slava" (Länge lever våra hjältar)

Fick lite tårar i vänster Öga.
Citera
2022-03-12, 23:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lursan
Men ditt jävla klappmongo den ryska gasen går att ersätta vi kommer klara oss precis som tyskarna.

Va bra. Då behöver vi inte oroa oss.

Allt kommer lira så bra.
Citera
2022-03-12, 23:53
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
https://rumble.com/vx7d8h-episode-1704-the-coming-war-in-taiwan-causes-outcomes-solutions.html

Episode 1,704 - The Coming War In Taiwan - Causes, Outcomes, Solutions

Håll ett vaksamt öga över Kina, Taiwan.

...

Kommer förmodligen aldrig att hända.
Citera
2022-03-12, 23:54
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frihet-Nationalism
Dessa svenskar med stake hade behövts i Sverige istället. Misstänker regimen i Kiev kommer offra dem utländska frivilliga i försvaret av Kiev som kan bli ett nytt Berlin 1945. Möter Ryssland hårt motstånd kommer bombplanen från hög höjd jämna Kiev med marken. Ett nytt Poltava för Sverige i Ukraina.

Hade jag varit svensk i detta proxykrig hade jag åkt tillbaka till Sverige och anmält mig till Hemvärnet ASAP, de behöver riktiga krigare.

De som åkte dit organiserat från Sverige är alla militärer eller f.d. militärer. Deras chef blev avskedad av försvaret för att han åkte. De som åkt dit lite på egen hand som han som varit i Kurdistan och alltid är i svensk media blir nog kanonmat om den stad de sätts på att försvara angrips. Inte de professionella trupperna. Det är många elittrupper från Frankrike, USA och Storbritannien. Även svenskarna räknas nog dit.
Citera
Bannlyst
Omöjligt att svara på. Men vad tror just du risken är att det blir militärt krig i Sverige ? 1%? 5%?

Vilka städer tror ni är störst risk? Borde ju vara Norrland? Ryssland borde väl komma via Finland?

Och varför skulle det ens bli krig här?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched
Det handlar om källkritik.

Du menar att den gör staten åt oss då? Det är vi inte kapabla att göra själva?

Det är det jag säger. Hur känns det som "fri" medborgare, att staten gör den källkritik du själv borde göra. åt dig?
Citera
2022-03-12, 23:55
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grontarskont
Fast de är ju extrem höger och långt ifrån kommunister eller?! Fast kan man vara både nazist och jude samtidigt funkar även detta!

Precis nazistjudar och extremhögerkommunister!
Citera
2022-03-12, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grontarskont

Enligt Putin så är Zelensky som styr Ukraina nazist fast hans mor är judinna och han är medborgare i Israel. Kriget i Ukraina är väldigt konstigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in