Citat:
Ursprungligen postat av
Psykonaut-
Kvällspressen och SvT har gjort samma förr, men maskade kanske GM.
Vidare så har vi HBTQ-rörelsen där pedofili är accepterat och övergreppen mörkas.
https://detgodasamhallet.com/2019/01/02/gastskribent-john-gustavsson-pedofilerna-och-hbtq-rorelsens-morka-historia/
Jag röstar ja i frågan, häng ut dem.
Nu är det ju stor skillnad på MSM och Dumpen. MSM utgår ifrån fällande dom och låter rättssamhället ha sin gång. Dumpen använder sig av brottsprovokation och lurar männen i en fälla. Männen hängs ut utan att ha dömts. Rätt eller fel, men den här typen av sidor tenderar att stängas ner förr eller senare då risken alltid finns att någon oskyldig hängs ut och får sitt liv förstört.
Man får likna det vid om jag skulle starta en blogg där snygga tjejer provocerar män på internet och frågar om de vill mötas upp för att våltda, köpa sex eller dylikt. Männen på andra sidan kanske inte tar detta på fullaste allvar utan tror att de ska på dejt med en snygg tjej medan de möter upp ett aggressivt team som genast börjar filma personen och ställa frågor.
En stund senare hänger jag ut personen som "våldtäktsman" eller "sexköpare" på min blogg. Skulle folket här tycka det var roligt?
I lagens mening har inget brott begåtts, men likväl så har jag i mitt tycke fångat en potentiell sexköpare eller våldtäktsman i min fälla.
Det enda som skiljer min blogg mot Dumpen är att folk har betydligt starkare åsikter om grooming och det har även jag. Men i lagens mening skulle de här personerna lika gärna kunna sätta dit en 15-åring som raggar på en 14-åring. Nu tror jag definitivt att om det skulle hända så skulle man se mellan fingrarna och helt enkelt inte följa upp med annat än att tillrättavisa personen så jag tror även att de här personerna bakom Dumpen är aningen selektiva med vilka man bestämmer träff med och hänger ut.
Dvs, det vi mest kommer se på bloggen är bottenskrap och funktionshindrade personer. Inte en chans att de skulle konfrontera en person som är farlig och det är just de här individerna som måste kartläggas och sättas bakom lås och bom.
Dumpen löser inga som helst problem och fyller endast funktion som något slags freak show som pöbeln kan besöka för att peka och se ner på de som hängs ut.
En farlig väg att gå som kan innebära att de här personerna går från groomare som skickar penisbilder till att börja agera utåt när de känner att de inte längre har något att förlora.