2022-03-11, 23:16
Medlem
moment42s avatar
Den enda stackaren som i ärlighetens namn vill tillhöra ryssland är den som inte fortfarande fattar varför han sitter och pissar på alla de saker som han FICK från oss hemska jävlar i väst samtidigt som han använder alla de sakerna på daglig basis.Neglektion kräver inte perspektiv,det kräver endast en svetsmask och lite yeeeeeeeeeehaws
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hash
Putin vill se ett Afghanistan 2.0, men mycket värre.
Det är så han får sina fienden att ge upp.

Terror av värsta slag gör att de flesta ger upp.

Ruski åkte på så mycket kuk i Afghanistan att de till slut blev tvungna att lämna landet med svansen mellan bena. Så många ruskis som blev huvudlösa där, galet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArganaS
Så du menar alltså att ryssland få göra precis som de vill bara för att dem ha kärnvapen? Så alla länder ska lägga sig platt och acceptera att nu är vi en del av ryssland? detta har kunnat löst sig på annat sätt

Nä men alla stormakter har makt, det är därför USA kunde attackera Irak, Afg, Libyen å Syrien utan vidare konsekvenser.

Det Ryssland begär är inget orimligt heller, man vill ha en granne som är neutral eller vänlig.
Det är Zelensky som först jävlades med Putin genom massa NATO snack och sedan ha NATO militärövningar nära Ryssland.. och nu vägrar han avgå, gömd i någon bunker.

https://www.youtube.com/watch?v=xVwU-YMgHvo&t=211s
Citera
2022-03-11, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konfucius2
Alexander Lukasjenko Verkar vara en trevlig prick

Någon som känner den killen privat?

Dessvärre inte men skulle jätte gärna vilja ha han likt Mengele i min vänskapskrets. Ren och skär ondska utan att skämmas med att besitta dessa fantastiska egenskaper

Någon som vet om han har Twitter så att man kan följa han?
Citera
Medlem
shoottheelkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shoottheelks
Förstår mig fortfarande inte på ryssarnas beteende.

Titta på video. Alla kör med torn framåt. Vad fan är det för fel på dem. Ingen täcker sidorna.

Citat:
Ursprungligen postat av MrEGrey
Ryska armén är bara bra på att slåss mot civila och, möjligen, milisförband. Mot reguljära förband vinner man genom att dö i drivor tills fienden tröttnar. Gammalt kulturellt särdrag.

Du har rätt. Har Fungerat mot Sverige, Frankrike och Tyskland.
Varför ändra på ett vinnande koncept.
Citera
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Han har tjatat varje dag sedan kriget startade. Trots upprepade nej ger han sig inte

Varför skulle han ge sig? Han försöker skapa opinion. Och jag tror inte jag behöver påpeka att opinionen inte är särskilt Putin vänlig just nu.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killer2142
Vad jag tror är irrelevant till kriget som pågår.
Sanningen är den att Ukraina och Ryssland har varit grannar och konflikter började uppstå efter den kuppen, vad tror du att Zelensky var på jävla populär eller demokratiskt vald (innan konflikten)?

Du vet väl att det inte finns någon demokrati på riktigt? Dom rika styr överallt bakom tronen, så är det och så har det alltid varit.
Så länge inte folket gör uppror vilket skedde i detta fall, dom ville inte vara en del av Putins Sovjet. "Demokrati" är fortfarande bättre än diktatur eller kommunism.
Citera
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moment42
Självklart vill faktiskt ingen tillhöra ryssland.....inte ens kina
Det är bara i västmedia som Putin är ett monster i det här skådespelet. I Ryssland är han respekterad. Inte undra på det, han rider ju på björnar, i alla fall på internet.
Citera
2022-03-11, 23:18
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dozah
Ytterligare 100.000 ruskis har torskat jobben idag tack vare Vladimir Putana. Samtidigt flyr allt fler ruskis landet.

Hårda tider, mycket hårda tider.

Från och med måndag blir det rödbetssoppa 5 dagar i veckan.
Jag hade en tågresa runt delar av Ryssland 2014.
Många av dom jag träffade som bor ute på landet tjänade runt 4000-5000kr i månaden (anställda i den offentliga sektorn).

Många var tvugna att odla egna grönsaker för att få mat till bordet, så visst kommer det bli mycket rödbetssoppa för många ryssar framöver.
Citera
Medlem
Efter att ikväll sett Oliver Stones dokumentär så får man nog
anta att folket i Ukraina inte ger sig frivilligt!
Jävlar vad de slogs på Majdan.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlabamaHotcakes
Varför skulle han ge sig? Han försöker skapa opinion. Och jag tror inte jag behöver påpeka att opinionen inte är särskilt Putin vänlig just nu.

Nej, jag tror den mannen vill ha ett tredje världskrig
Citera
2022-03-11, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Zelenskyj stavas namnet.

Det minsta ni folkmördare kan göra är att stava namnet rätt.

Ryssland kommer att ge sig som det alltid har gjort: ett slavland där befolkningen piskas fram.

Du fattar väl vem jag menar när jag skriver Zelensky väl? Eller är du autist?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in