Citat:
Ursprungligen postat av
Shibaiji
Det blev lite hickups på vägen jag ursäktar mig.
Gäller gravida kvinnan som man påstod var fejkbilder för att hon var med på 3 bilder.
Min syn på saken var hur man påstår att det är fejk pga man tar bilder på en och samma person i tre sammanhang. Hon går ned för en trapp, blodig, hon fotas med ett täcke för magen och sedan bärs på bår därifrån.
De vidriga rysstrollen lägger upp en fejk Instagram som innehåller stulna bilder på henne där hon inte är gravid. Medan hennes riktiga visar gravidbilder i vanlig ordning.
Ryssen tror därmed att det ska övertyga att det var ett nazist näste man sprängde.
Och Lavrov kan inte ens säga att det pågår en konflikt i Ukraina inför FN.
Dementera Dementera Dementera.
Ingen fara. Blev bara lite förvirrad. Hmm, själv tyckte inte jag att bilden med kvinnan på båren liknade henne. Ja jag såg hennes instagram igår och senaste bilden hon hade laddat upp 28/2 var på henne med gravid-mage. Nu behärskar jag inte språket men många lämnade oroande och undrande kommentarer igår. Så någon skapade ett fejkkonto på henne?Jäkligt vidrigt isf.
Jag brukar använda mig av TinEye för att säkerställa att inte foton som sprids är från helt olika sammanhang eller tidpunkt. Verkligheten är redan så hemsk och känslomässig som den är. Att spä på det ännu mer med lögner och falsk information upplever jag som väldigt obehagligt.