2022-03-11, 14:59
Medlem
vividcarrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lajku
Min ukrainska svärfar har svart hår och blå ögon.

Ukraina är inte ett homogent land. Men om du tittar på bilder på när han var yngre så var det inte svart, antagligen väldigt mörkt (mörkbrunt? jag vet inte, spekulationer).

Citat:
Ursprungligen postat av nemesis556
kolla på bilder! Förresten jobbade jag något år i en öststat i EU- träffade ukrainare på pubar dagligen och ibland var jag glad att jag hade på mig 38.spec som jag fick bära för min protection (konsult) Så jag vet MYCKET väl!

Okej, och jag har haft ukrainska vänner. Så vad är din poäng?
Citera
2022-03-11, 14:59
Medlem
vividcarrots avatar
Citat:
Dagens bild: https://static.cdn-expressen.se/images/ce/84/ce84a02c35644203b9ca6e8e609cc021/16x6/640@60.jpg

Blonda?? Blåögda??

Du vet att det finns negrer i Ukraina va? Det innebär inte att de hör hemma där.
Citera
2022-03-11, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vividcarrot
Du vet att det finns negrer i Ukraina va? Det innebär inte att de hör hemma där.

Men jude globalist Zelenskij inbjöd in 50 000 tusen och ukrainare protesterar ej - många kvinnor fick barn med de (kolla bilder på ukrainska flykting barn NOGA)
Citera
2022-03-11, 15:03
Medlem
vividcarrots avatar
Citat:
Men jude globalist Zelenskij inbjöd in 50 000 tusen och ukrainare protesterar ej - många kvinnor fick barn med de (kolla bilder på ukrainska flykting barn NOGA)

Som i Sverige med andra ord? Var är allt uppror i Sverige när man tar in en massa negrer, araber och annat pack?
Citera
2022-03-11, 15:04
Medlem
Citat:
Ukraina är inte ett homogent land. Men om du tittar på bilder på när han var yngre så var det inte svart, antagligen väldigt mörkt (mörkbrunt? jag vet inte, spekulationer).

Okej, och jag har haft ukrainska vänner. Så vad är din poäng?

Att om de inte lämnar Sverige när kriget är över så fördubblas brottsligheten, Sverige blir mindre svenskt och arbetslösheten på ca 9% igen! Gudskelov behöver jag ej jobba men stackars svenska ungdomar!
Citera
2022-03-11, 15:05
Medlem
bomhulls avatar
Det kommer skapa problem om dessa inte kan försörja sig och inte kan språket och knappt engelska.
Visst måste man hjälpa till folk som kommer ifrån ett annat land i europa men det kommer att bli problem.
Citera
2022-03-11, 15:06
Medlem
Citat:
Som i Sverige med andra ord? Var är allt uppror i Sverige när man tar in en massa negrer, araber och annat pack?

Ja så kör på till du får slicka röven på en utländsk chef/arbetsgivare och se utlänningar ha bättre liv än du själv! Jag skulle hellre flå en sådan levande och sakta!
Citera
2022-03-11, 15:06
Medlem
vividcarrots avatar
Citat:
Att om de inte lämnar Sverige när kriget är över så fördubblas brottsligheten, Sverige blir mindre svenskt och arbetslösheten på ca 9% igen! Gudskelov behöver jag ej jobba men stackars svenska ungdomar!

Här har du ukrainska flyktingar (Så slipper du vifta med en bild på några zigenare):

https://www.youtube.com/watch?v=KHXicFdUzmA

Brottsligheten kommer inte påverkas nämnbart. Lägg av.
Citera
2022-03-11, 15:07
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bomhull
Det kommer skapa problem om dessa inte kan försörja sig och inte kan språket och knappt engelska.
Visst måste man hjälpa till folk som kommer ifrån ett annat land i europa men det kommer att bli problem.

Vilken tur att vi har en stor tolkindustri.
Citera
Medlem
Om de får permanenta uppehållstillstånd istället för att de återvänder hem när kriget tar slut kommer det här att leda till väldigt stora problem för Sverige också.
Citera
Medlem
vividcarrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bomhull

Du kan inte jämföra ukrainare med negrer och araber. Vidare kommer kvinnor och barn, barnen i vilket fall som helst kommer lära sig svenska.
Citera
2022-03-11, 15:08
Medlem
vividcarrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeppeNil
Om de får permanenta uppehållstillstånd istället för att de återvänder hem när kriget tar slut kommer det här att leda till väldigt stora problem för Sverige också.

Återvända till vad? Putin gör ju deras hem till en parkeringsplats och deras män till köttfärs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in