2022-03-11, 14:46
Medlem
vividcarrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nemesis556
Typiskt svin som tror att han ska få knulla några!! Du ska se att de föredrar MENA och du blir utan igen din rasförrädare! Är du svensk förresten? Jag har gjort DNA test och kan bevisa det!

Vad svamlar du om? Jag gillar asiater. Har gula febern.

Ja, jag är svensk. Tror jag har någon tysk på någon sida typ tre generationer tillbaka, annars helsvensk.

Tänker mest på Sveriges framtid, då är vita flyktingar att föredra.
Citera
2022-03-11, 14:47
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RingInteSnuten
Det bästa vore ifall vi började skicka ut dom som kom 2015, dags att åka hem nu en ny våg fast av riktiga flyktingar behöver våran hjälp.

Ja, nu får de som kom 2015 maka på sig. Dags att återvända. De har snyltat och levt gott på våra skattepengar i sju år, nu räcker det. Resurserna måste fördelas till de som verkligen behöver dem, och ditt räknas inte längre dessa parasitfolk. Ut med dem bara.
Citera
2022-03-11, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vividcarrot
Vad svamlar du om? Jag gillar asiater. Har gula febern.

Ja, jag är svensk. Tror jag har någon tysk på någon sida typ tre generationer tillbaka, annars helsvensk.

Tänker mest på Sveriges framtid, då är vita flyktingar att föredra.

Men ukrainare är blandning av alla östraser - från slaver till turkar! Läs på historien! Titta på de! Svart hår- bruna ögon de flesta! Ryssar är (tyvärr) mera blonda
Citera
2022-03-11, 14:49
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RingInteSnuten
Det bästa vore ifall vi började skicka ut dom som kom 2015, dags att åka hem nu en ny våg fast av riktiga flyktingar behöver våran hjälp.
Jepp. Steg ett är att skicka hem alla som inte är självförsörjande & där det nu inte längre är krig i hemlandet.
Detta steg är så självklart att det överhuvudtaget inte behöver diskuteras.
Citera
2022-03-11, 14:50
Medlem
Citat:
Men ukrainare är blandning av alla östraser - från slaver till turkar! Läs på historien! Titta på de! Svart hår- bruna ögon de flesta! Ryssar är (tyvärr) mera blonda

Titta bara på bilden NU i Expressen ovanpå rubriken 212 000 till.......
Citera
2022-03-11, 14:51
Medlem
vividcarrots avatar
Citat:

Vad svamlar du om? Det är ytterst få ukrainare som har svart hår, har fan svårt att tro att det finns en enda. Några har blont, andra ljusbrunt-brunt.

Jag känner till Ukraina, mer än vad du gör antagligen.

Don't let perfect be the enemy of the good. Alternativet hade varit att vi plockade in en massa inavlade negrer och araber istället, hur är det bättre menar du?
Citera
2022-03-11, 14:53
Medlem
YP4XQs avatar
Ahh... nej, fan. Är min första tanke

Sen kommer lite fler tankar.

Fler kvinnor gör inte lika mycket som män. Och från bättre ställe än MENA.
Kommer bli intressant att se Media och PK och det Offentligas reaktioner på detta. Blir det palats, PUT, massbidrag-ådran som öppnar sig med öppna armar?
Vad blir framtiden mer än fler stora grupperingar av folk i Sverige. Kanske är Ukraina mer som oss men inte helt, vad innebär detta osv.

Kukne, låt kriget gå över
Citera
2022-03-11, 14:53
Medlem
Sverige är back in business ...
Citera
2022-03-11, 14:56
Medlem
Citat:
Vad svamlar du om? Det är ytterst få ukrainare som har svart hår, har fan svårt att tro att det finns en enda. Några har blont, andra ljusbrunt-brunt.

Don't let perfect be the enemy of the good. Alternativet hade varit att vi plockade in en massa inavlade negrer och araber istället, hur är det bättre menar du?
Min ukrainska svärfar har svart hår och blå ögon.
Citera
2022-03-11, 14:56
Medlem
Citat:

kolla på bilder! Förresten jobbade jag något år i en öststat i EU- träffade ukrainare på pubar dagligen och ibland var jag glad att jag hade på mig 38.spec som jag fick bära för min protection (konsult) Så jag vet MYCKET väl!
Citera
2022-03-11, 14:58
Medlem
buddy99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helsvensken
Hur ska logistiken kring flyktingmottagandet fungera. Svenska folket verkar iallafall vara mycket villigare att hyra ut sommarstugor, ta hit flyktingar av egen vilja genom att hyra bussar ofta, men trots att många på olika sätt vill hjälpa de nyanlända ukrainarna så finns det väldigt få bostäder. Hur ska detta lösas på bästa möjliga och snabba sätt?
Vem står för hyran?-Nä, bästa vore nog om staten konfiskerar alla fritidsbostäder per omgående.
Citera
2022-03-11, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lajku
Min ukrainska svärfar har svart hår och blå ögon.

Dagens bild: https://static.cdn-expressen.se/images/ce/84/ce84a02c35644203b9ca6e8e609cc021/16x6/640@60.jpg

Blonda?? Blåögda??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in