2022-03-11, 11:56
Medlem
ozyrecons avatar
Och nu kan vissa av dessa killar fortsätta bygga sina imperium när dom fått cred genom FUP. Juden kommer säkert bli betraktad bra internationellt som håller käften och i princip inte får något straff. Nu får han sätta tänderna i dom stora lasterna kola. Bra jobbat rättsväsendet, ni visar att brott lönar sig. Detta skickar ut bra signaler till alla unga killar som vill bli Pablo Escobar.
Citera
2022-03-11, 12:01
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Vad är detta för skämt dom?
Fattar inte att huvud hjärnorna fick pruttstraff medans de andra fick 4 5 år
Aldrig sett något likande. Helt chockerande. Bevisning var inte dålig, de hade chattarna osv. Flera lär blir utsläppta under dagen då de redan suttit av allt.
Citera
2022-03-11, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ghostknows
Kal*e Ab*d
-Fängelse 2 år 6 månader
*vapenbrott

Nai*f Ad*wi
-Frikänns helt!

Ram* Ad*wi
-Frikänns!

Om*r Ahm*d
-Fängelse 2 år 7 månader
*förberedelse till mord
*stämpling till mord
*medhjälp till grovt vapenbrott

Am*n Cha*r
-Fängelse 2 år
*medhjälp till förberedelse till mord

DA*KO Abdulkh*liq A*war
-Fängelse 7 år
*förberedelse till mord
*stämpling till grov synnerligen misshandel
*grovt vapenbrott
*narkotika brott

Ahm*d El-Mog*rabi
*Förberedelse till mord
-Fängelse 6 månader

Alexa*der Gh*ra
-Fängelse 3 år
*Förberedelse till mord
*Grovt vapenbrott

Da*i Ju*en Pe*rovski
-Fängelse 1 år och 6 månader
(redan dömd 5 år för grovt narkotikabrott)
*Förberedelse till mord
NOT: Intagen i kriminalvårdsanstalt
Bakic Milinko Krnica 50 B
52207 Barban
Kroatien

Ha*san Kans*uh
-Fängelse 4 år
*förberedelse till mord
*medhjälp till förberedelse till mord

Med andra ord, så gott som fria!

Hahahahahahahhahahahahahahahahahahha
Aldrig hört något sjukare I hela mitt liv jag svär , 1,6 år för en person som anses vara en ledande figur är detta ett skämt eller dom har bevis på hur många mord som helst som har planerats genom lurarna , kolla på vårby fallet ledaren fick 17 år och det är inte ens hälften av vad den här liggan har gjort eller är misstänkta för helt jävla sjukt antingen är domarna riktigt efterblivna eller köpta
Citera
2022-03-11, 12:02
Medlem
Gissar allt kommer överklagas...
Dessa straff e ju fan skrattretande..under 2 år för mordförsök,stämpling till mord mm..
Citera
2022-03-11, 12:04
Medlem
Biggedys avatar
Wtf is this..
Fy fan för att va åklagare i detta land haha.. 😂

Dani Jude är ute efter sitt straff med narkotikabrott. Honom ser vi inte igen i Sverige.

Svenskt rättssystem är ett jävla skämt ibland.
Senast redigerad av Biggedy 2022-03-11 kl. 12:08.
Citera
2022-03-11, 12:12
Medlem
Detta är ju ett mål se om visar kriminalitet lönar sig i längden.
Citera
2022-03-11, 12:27
Medlem
Tingsrätten hänvisar till NJA 2020 s. 703 (HD dom B 1371-20), men jag tycker inte att de fullt ut applicerar resonemanget om straffvärde på det sätt HD avsåg, vilket öppnar upp för en annan bedömning i hovrätten.

Jag har dock bara hunnit skumma igenom tingsrättens dom. Får sätta mig med den i helgen och ska inte säga för mycket.

För att se de riktlinjer tingsrätten utgått ifrån vid straffvärdesbedömningen, läs domen nedan.

Högsta domstolen:
Citera
2022-03-11, 12:36
Medlem
Hmmm, Tvekar på att detta borde anses vara en förlust. Med tanke på hotbilden som dem alla fortfarande har så lär dem rensas när dem kommer ut… lika bra kanske 🤔
Citera
2022-03-11, 12:46
Medlem
Mekky och hans vänner i Spanien kommer ju inte få såna här straff i Spanien..undra hur de känner nu..
Citera
2022-03-11, 12:52
Medlem
Solkar vinst för DJ ligan. Jag tror detta är i samförstånd med rättsväsendet och Malmöpolisen att de vill ha denna grupp som styr Malmös undre värld i lugn och ro. De har nog inset att det är denna ligan som skulle kunna få Malmö relativt fritt från dödskjutningar ett bra tag framöver.

KO på Mekky.
Citera
2022-03-11, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redelement1
Solkar vinst för DJ ligan. Jag tror detta är i samförstånd med rättsväsendet och Malmöpolisen att de vill ha denna grupp som styr Malmös undre värld i lugn och ro. De har nog inset att det är denna ligan som skulle kunna få Malmö relativt fritt från dödskjutningar ett bra tag framöver.

KO på Mekky.

Kan hålla med dig, ingen har gillat mekk* kompaniet, dom har förstått att den här ligan har försvarat sig själva, dom andra har dödat kvinnor med barn i famnen och mm staten är nöjda med att dom har rensat ut dom andra därför anser dom straffen dom fått nu är dugliga för de brott dom planerat som självförsvar , juden kan komma ut och leva sitt liv utomlands med flera hundra miljoners klassen brott lönar dig alltid annars hade människor inte hålla på med det hahaha
Citera
2022-03-11, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Mekky och hans vänner i Spanien kommer ju inte få såna här straff i Spanien..undra hur de känner nu..

Pepe och rami och mekkys bror kommer komma ut snart dom ligger bäst till det, med mekky vet man aldrig vad det blir för straff kan hända saker där med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in