2021-06-11, 00:14
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bittersweat
Håller med i mycket av det du skriver... MEN något som retar mig till vansinne är människor som öppnar sina egna kakhål och yttrar sig om IQ mm när man inte ens har koll på de olika kakpaketen från första början!!! Det va inte någon "blattesnubbe" som åkte fast med skiten i bilen... Han va svensk... å nä din lilla bitterballe... inte någon som helst form av "infödd", andra, tredje eller fjärde generationen svensk ens... utan på vippen till en sån där som man skulle kunna kalla Arisk. Gnäll och tyck vad du vill men liraren med skåpbilen va jävligt svensk...
Och han va inte pojkvän till den där pantade Carinas dotter heller för den delen!!! Han va 45årig svensk 4 barnspappa... om inte ännu mer tragiskt... men i allafall... Håll koll på vad och vem som e vad innan du snackar så kaksmulorna flyger 😉
Du har bara hunnit med att posta 5 inlägg under dina 7 år på Flashback. Inlägg där du enbart producerat en massa jävla gnäll där du ansett att felaktigheter har påståtts om brott du säger dig känna till.

Det finns mycket att tillägga om fallet med den ständigt felparkerade bilen med lönnfack för narkotika och det gäng kriminella som under vägen blandades in i skiten under polisens och Kronofogdens arbete.

Nu är det så att Carina och Jenny kommer att dömas i det fall som tråden handlar om. I det andra ärendet som Carina valt att bemöta i tråden (troligen påtänd), och där du som en "bitterfitta" kliver in och kallar mig för "bitterballe", inte berör trådens ärende. Av det skälet tänker jag inte räkna upp IRL-namn på varken arier, blattar, moppesnubbar eller andra inblandade i den händelsen.

Vissa personer tillför forumen substansiell info, och andra öht inte alls.
Intressantast i detta är att det här är första gången under alla mina år på Flashback som jag har stött på en bitterfitta på riktigt.
Flashback är till för alla, d.v.s. även dig som inte tycks vilja tillföra något som utvecklar debatten.
Citera
2021-06-11, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krezz
Beslagtog polisen verkligen allt amfetamin?
Du skriver som om du är påtänd.

Knappast påtänd på nått uppåt i så fall... På rättegången va det i allafall mer neråt än uppåt😂😂😂
Citera
2021-06-11, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
Du har bara hunnit med att posta 5 inlägg under dina 7 år på Flashback. Inlägg där du enbart producerat en massa jävla gnäll där du ansett att felaktigheter har påståtts om brott du säger dig känna till.

Det finns mycket att tillägga om fallet med den ständigt felparkerade bilen med lönnfack för narkotika och det gäng kriminella som under vägen blandades in i skiten under polisens och Kronofogdens arbete.

Nu är det så att Carina och Jenny kommer att dömas i det fall som tråden handlar om. I det andra ärendet som Carina valt att bemöta i tråden (troligen påtänd), och där du som en "bitterfitta" kliver in och kallar mig för "bitterballe", inte berör trådens ärende. Av det skälet tänker jag inte räkna upp IRL-namn på varken arier, blattar, moppesnubbar eller andra inblandade i den händelsen.

Vissa personer tillför forumen substansiell info, och andra öht inte alls.
Intressantast i detta är att det här är första gången under alla mina år på Flashback som jag har stött på en bitterfitta på riktigt.
Flashback är till för alla, d.v.s. även dig som inte tycks vilja tillföra något som utvecklar debatten.

Jag är absolut en bitteefitta när muppar ska prata om sånt de inte har en aning om... "En jävla massa gnäll om sånt du säger dig känna till..." Du kan inte ta å slå ihop dina två hjärnceller och gissa att jag kanske bara yttrar mig om sånt jag vet. Annars finns ju risken att man för med osanning eller hittar på något för att ha nått att komma med eftersom mängden inlägg ger någon mer rätt att yttra sig😂 När du eller någon annan gafflar om sånt ni inte har en aning om... ja då blir jag bitterfitta de lux😉👍
Citera
2021-06-12, 17:47
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bittersweat
Jag är absolut en bitteefitta när muppar ska prata om sånt de inte har en aning om... "En jävla massa gnäll om sånt du säger dig känna till..." Du kan inte ta å slå ihop dina två hjärnceller och gissa att jag kanske bara yttrar mig om sånt jag vet. Annars finns ju risken att man för med osanning eller hittar på något för att ha nått att komma med eftersom mängden inlägg ger någon mer rätt att yttra sig😂 När du eller någon annan gafflar om sånt ni inte har en aning om... ja då blir jag bitterfitta de lux😉👍
Så har du då producerat ytterligare ett innehållslöst off-topic inlägg enbart fyllt utav OT och invektiv.
Du säger att du enbart yttrar dig om sånt du vet, men då kan det inte vara särskilt mycket mtp på de 7 totalt faktamässigt innehållslösa inläggen.
Jag som person är helt ointressant för tråden, trots att din breda kunskap pekar på att jag enbart har två existerande hjärnceller. Mina vänner i Mensa gapskrattar btw åt påståendet.

Rättegången som pågår i Södertörns Tingsrätt tycks intressera både ölmagade moppegubbar och några av deras klubbmadrasser.
De foton som togs i smyg (av en kompis innan inträde och avvisitering) tycks peka på att det finns irriterade personer som får finna andra vägar för både affärsmodeller, pengatvätt m.m.

Korkade Carina kommer inte att kunna räddas ens utav en kompetent adv som HOL.
"Äpplet faller inte långt ifrån päronträdet", vilket bevisas utav Jennys "lappskrivning" i syfte att uppnå otillbörlig vittnespåverkan.

I avvaktan på att du påbörjar att producera substansiell info till nytta för intresserade flashbackare kan jag bara tillägga:
It's "Over And Out" Between Us !
Citera
2021-09-19, 13:28
Medlem
Hur går det? Väldigt tyst i tråden.
Citera
2021-09-19, 13:30
Medlem
Finns fup?
Citera
2022-03-09, 18:38
Medlem
Nu finns rättegången på appen Prime crime.
Den heter "Den största svartkontraktshärvan i Sveriges historia"
Citera
2022-03-09, 23:05
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duubie
Nu finns rättegången på appen Prime crime.
Den heter "Den största svartkontraktshärvan i Sveriges historia"
Gammeltackan låter ju som en gammal tjack kärring i talet.
Citera
2022-03-10, 10:47
Medlem
Nennenes avatar
Är det någon som sitter på information om vad straffen blev i Tingsrätten ? Är det även klart i Hovrätten?
Citera
2022-03-10, 11:19
Medlem
BoISarens avatar
Är det någon som vet vid vilken tingsrätt detta har behandlats? Södertörn, som det står här i tråden, hade inga uppgifter om dessa gynnare.
Citera
2022-03-10, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Är det någon som vet vid vilken tingsrätt detta har behandlats? Södertörn, som det står här i tråden, hade inga uppgifter om dessa gynnare.

Stockholms TR B 6971-20
Citera
2022-03-11, 09:59
Medlem
Fup

https://anonfiles.com/x9G9vfN0x6/B_6971-20_Aktbil_173_pdf

https://anonfiles.com/V6H1v3N2xa/B_6971-20_Aktbil_18_pdf

https://anonfiles.com/tbIcvaN7x1/B_6971-20_Aktbil_19_pdf

https://anonfiles.com/zfI8v6Naxc/B_6971-20_Aktbil_20_pdf

https://anonfiles.com/FeI3v9Ncx8/B_6971-20_Aktbil_21_pdf

https://anonfiles.com/RdI2vfN3xf/B_6971-20_Aktbil_22_pdf

https://anonfiles.com/p4J0v3N5xf/B_6971-20_Aktbil_351_pdf