Citat:
Du har bara hunnit med att posta 5 inlägg under dina 7 år på Flashback. Inlägg där du enbart producerat en massa jävla gnäll där du ansett att felaktigheter har påståtts om brott du säger dig känna till.Håller med i mycket av det du skriver... MEN något som retar mig till vansinne är människor som öppnar sina egna kakhål och yttrar sig om IQ mm när man inte ens har koll på de olika kakpaketen från första början!!! Det va inte någon "blattesnubbe" som åkte fast med skiten i bilen... Han va svensk... å nä din lilla bitterballe... inte någon som helst form av "infödd", andra, tredje eller fjärde generationen svensk ens... utan på vippen till en sån där som man skulle kunna kalla Arisk. Gnäll och tyck vad du vill men liraren med skåpbilen va jävligt svensk...
Och han va inte pojkvän till den där pantade Carinas dotter heller för den delen!!! Han va 45årig svensk 4 barnspappa... om inte ännu mer tragiskt... men i allafall... Håll koll på vad och vem som e vad innan du snackar så kaksmulorna flyger 😉
Och han va inte pojkvän till den där pantade Carinas dotter heller för den delen!!! Han va 45årig svensk 4 barnspappa... om inte ännu mer tragiskt... men i allafall... Håll koll på vad och vem som e vad innan du snackar så kaksmulorna flyger 😉
Det finns mycket att tillägga om fallet med den ständigt felparkerade bilen med lönnfack för narkotika och det gäng kriminella som under vägen blandades in i skiten under polisens och Kronofogdens arbete.
Nu är det så att Carina och Jenny kommer att dömas i det fall som tråden handlar om. I det andra ärendet som Carina valt att bemöta i tråden (troligen påtänd), och där du som en "bitterfitta" kliver in och kallar mig för "bitterballe", inte berör trådens ärende. Av det skälet tänker jag inte räkna upp IRL-namn på varken arier, blattar, moppesnubbar eller andra inblandade i den händelsen.
Vissa personer tillför forumen substansiell info, och andra öht inte alls.
Intressantast i detta är att det här är första gången under alla mina år på Flashback som jag har stött på en bitterfitta på riktigt.
Flashback är till för alla, d.v.s. även dig som inte tycks vilja tillföra något som utvecklar debatten.