2022-03-10, 21:25
Medlem
Att såga en stock tills den väger rätt är ingen tävling. Enbart trial and error. Springa fram och tillbaka tills det blir rätt. Alltså ingen prestation, enbart slump. Sjukt att skicka hem en person som alltid dragit sitt strå till stacken, medan andra tar sig en tupplur på höskullen,q sladdrar och smider ränker. De enda som är värda en seger är Cissi och Prince. Styrka och mental kompetens.
Keisha söker sig tyvärr alltid till fel sällskap.
Citera
2022-03-10, 21:39
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Att Helene är så självsäker och envisas med att säga att "ingen vågar möta mig". Självklart vågar de andra möta Helene.

Hon är uppenbart rädd att möta Monica. Förra veckan när Victoria åkte ut, tror Helene påverkade Victoria att välja Monika.
Om Helene skulle möta Cissi, då tror jag Helene förlorar.
Ja så är det och nu hoppas hon att Prins ska välja Monika för att Keisha ändå inget rejält hot är i finalveckan viskar hon skälmskt i Prins öra. Hon är superfalsk som mer än gärna offrar de hon förfört och duperat, en efter en går samma öde till mötes och nu är det Keishas tur.....å storglidarn Jonas klarar sig åter och ända in i finalveckan.
Citera
2022-03-10, 21:46
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prof8
Att såga en stock tills den väger rätt är ingen tävling. Enbart trial and error. Springa fram och tillbaka tills det blir rätt. Alltså ingen prestation, enbart slump. Sjukt att skicka hem en person som alltid dragit sitt strå till stacken, medan andra tar sig en tupplur på höskullen,q sladdrar och smider ränker. De enda som är värda en seger är Cissi och Prince. Styrka och mental kompetens.
Keisha söker sig tyvärr alltid till fel sällskap.
Arlind var inte som bäst där i sågar, spring o vikttävlingen. Att välja å såga från den grövsta slanan var en stor tabbe där han förlorade mycken tid
Citera
2022-03-10, 22:05
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Självklart menade jag amuletter - det behövdes inte ens "rättas" av dig för vi begriper alla i tråden vad jag menar!
Jo det var bra att det blev rättat. Finns ingen anledning att efter eget huvud döpa om tingen som används som rekvisita i programmet. Jag vet att jag tyvärr en gång tog efter dig och omnämnde också priset som en medalj istället för medaljong. Å så är du här å VI:ar igen.... nä just ja amulett var det ju
Senast redigerad av kubun 2022-03-10 kl. 22:09.
Citera
2022-03-10, 22:21
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Jo det var bra att det blev rättat. Finns ingen anledning att efter eget huvud döpa om tingen som används som rekvisita i programmet. Jag vet att jag tyvärr en gång tog efter dig och omnämnde också priset som en medalj istället för medaljong. Å så är du här å VI:ar igen.... nä just ja amulett var det ju

Jösses - vilket IT-problem det blev det hela: AMULETT är det och jag skrev ju att fler än jag ( = typ VI ) i tråden förstod vad jag menade ... Du - behöver inte räkna dig till de som förstår det hela dvs min felskrivning som du så fint rättar ... igen!!!
Citera
2022-03-10, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faukes
Inte dåligt att Monika jobbat med Gordon Ramsay. Hahahahaha!
Det var nog en liten lögn av Monika för och få uppmärksamhet i tv-rutan 😀
Citera
2022-03-10, 22:33
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faukes
Inte dåligt att Monika jobbat med Gordon Ramsay. Hahahahaha!

Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Det var nog en liten lögn av Monika för och få uppmärksamhet i tv-rutan 😀
Nja, han har väl många restauranger så inget under om hon fått plocka disk eller liknande på nåt ställe världen över.
Citera
2022-03-10, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Att Helene är så självsäker och envisas med att säga att "ingen vågar möta mig". Självklart vågar de andra möta Helene.

Hon är uppenbart rädd att möta Monica. Förra veckan när Victoria åkte ut, tror Helene påverkade Victoria att välja Monika.
Om Helene skulle möta Cissi, då tror jag Helene förlorar.
Kanske det blir hennes öde då om Helene skulle möta Cissi i en tvekamp.
Hon är så självsäker Helene så jag hoppas att hon åker ut innan finalen är.
Citera
2022-03-10, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Nja, han har väl många restauranger så inget under om hon fått plocka disk eller liknande på nåt ställe världen över.
Ja, hon är väl knappast utbildad kock denna Monika så kanske diskplockare då på någon av hans krogar, så blev det lite förfinat i tv-rutan av Ivys matte 😀
Citera
2022-03-10, 23:35
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ja, hon är väl knappast utbildad kock denna Monika så kanske diskplockare då på någon av hans krogar, så blev det lite förfinat i tv-rutan av Ivys matte 😀

Det hon sa tror jag inte har med diskplockning att göra utan att hon har arbetat på något vis i hans stora stab med mat. Det kan ha varit som lärling eller dylikt annars tror jag nog att vi skulle ha sett henne i något av alla program som han finns med i - men det är inget som vare sig är otroligt eller särskilt konstigt. Hon vore ju otroligt korkad om hon säger det om hon skulle ha stått i disk- eller städgrupp omkring honom. Hon kan ju ha arbetat bakom i kulisserna också med tanke på sitt yrke och snappat upp en del med angående matlagning.
Senast redigerad av CS128 2022-03-10 kl. 23:40.
Citera
2022-03-11, 03:01
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Självklart menade jag amuletter - det behövdes inte ens "rättas" av dig för vi begriper alla i tråden vad jag menar!
Jag har väl inte skrivit att jag inte fattar vad du menar. Men är det så jävla svårt att skriva amulett istället för medalj?
Tydligen!
Citera
2022-03-11, 06:44
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto