Citat:
Ursprungligen postat av
zergrush
Det är så sanktioner fungerar. Kan du inte hantera det så får du sluta tänka med dina känslor, snöflingan.
Du tyckte också det var
fruktansvärt orättvist och kränkande att man stängde av Ryssland för omfattande och systematisk doping...?
https://www.csce.gov/international-impact/events/russian-doping-scandal
Sanktioner ska påverka ett lands ledare, inte oskyldiga människor.
Visst är det jobbigt med oss människor som står för mänsklighet och har empati för andra människor....
Alla Ryssar dopar inte sig och fuskar eller mördar andra, åter igen så dras en hel befolkning över en kam.
Det är tackvare människor som dig som inte vet vad ordet mänsklighet betyder och vad viktig empati är som världen är fucked up. Du bor i lilla Sverige och tror allt är bra här. Men en vacker dag kommer du också bli utsatt för våran byråkrati.
Sedan sitter oempatiska as som dig och trycker ner oss som haft problem med byråkratin och råkat så illa ut att vi blir sjuka, istället för att stötta oss.
Hur fan kan du sitta och leka moralpolis du som inte bryr dig om andra människor, och som attackerar oss som står för mänsklighet och som har empati.
Sluta blanda in mig i politiska fack, jag till hör ingen "sida" förutom människans sida. Kalla mig snöflinga och kränkt för att jag bryr mig om människor, inte konstigt att världen inte är bra någonstans , inte ens i Sverige.
1.500 personer tar sina liv per år pga sådana idioter som dig, men det tycker du är ok......
Snart kommer du också få ett helvete när NATO och USA blir tvingade till krig för att försvara tillexempel Sverige och Finland.....ska du fortsätta din oempati för andra då också när du själv blir drabbad? Jag vet iallafall att jag kommer bry mig om och hjälpa andra när den dagen kommer....medans du kommer kalla dina medmänniskor kränkta och annat skit för du vet inte vad medmänsklighet är ens.