2022-03-09, 15:43
Medlem
leachs avatar
Gripen är nere och stöttar.
https://globe.adsbexchange.com/?icao=473c0c
Citera
2022-03-09, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jakinduria
Nåväl, Gräset är alltid grönare på andra sidan, varför både Ryssland och Kina är vinnare i kriget om Ukraina.

Ryssland är så långt ifrån vinnare man kan komma. Deras ekonomi är på god väg tillbaka till år 1732.
Citera
2022-03-09, 15:44
Medlem
serbisknegers avatar
Vänta lite nu, öppnade mongolen Moskva Börsen??
Citera
Medlem
Så drottningens livgarde är på väg till Ukraina för att slåss? Eller några av dem? Tänk så många internationella krigare som Putin lyckats trigga igång.

Ingick det i planen?
Citera
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercover-racist
Subtil erövring från USA. Och som vanligt är det en judisk frontfigur som regisserar krig bland icke-judar.

Ok, så du har inga känslor alls kring att Putin mördar kvinnor och barn i Ukraina.

Då vet vi det.
Citera
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Såg precis ett inslag på BBC News om hur polackerna har hanterat flyktingsituationen på ett exemplariskt sätt. Polska familjer tar in en familj med två barn på fredag, och på måndag sitter de två barnen i skolbänken. Hur fasen är detta ens möjligt att ha en sådan disciplin. Jag har alltid gillat Polen men detta ger en extra stjärna i min bok. Dessutom sätter Lewandowski rekord i hattrick på kortast tid i CL mot Salzburg.
Citera
2022-03-09, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leach
Gripen är nere och stöttar.
https://globe.adsbexchange.com/?icao=473c0c

Nere hur? Det är ju Ungern som äger dem och flyger dem.
Citera
2022-03-09, 15:45
Medlem
Haha alltså ryssclownerna varför gasar de in med massa rostiga pansarvagnar överallt för? Varenda en blir sprängd i luften. Har Putin inga soldater som vet hur man strider vilken jävla stormakt!
Citera
2022-03-09, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akeJJ
Har ryssarna avfärdat denna händelsen?

Jag har ingen aning. Min poäng var att det skjuts mycket i krig, stor förvirring råder och bevisläget är svårt.

Ryssland har allt att förlora medan regimen i Ukraina har allt att vinna på saboterade vapenvilor och civila offer.
Citera
Medlem
Peter77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serbiskneger
Vänta lite nu, öppnade mongolen Moskva Börsen??

What! Då måste jag snabbt in på avanza och sälja min rysslandsfond innan skiten imploderar helt.
Citera
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Den har inte kört fast för den står på en väg. Den väntar på att Kiev skall erövras så att de kan användas till att ockupera staden. För det var den ursprungliga planen. Men nu kan den inte fortsätta framåt för den har ingenstans att åka när fronten utanför Kiev inte rör sig framåt. Det är rött ljus på övergångsstället så de står och väntar på grönt ljus.
..och de som är hungriga och inte pallar vänta på grönt ljus utan försöker köra om framförvarande fordon, fastnar i den ukrainska leran.
Citera
Medlem
Lawlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pistolstjarnan
Det där är ingen Rysk kolonn. Alla Ryska fordon har ett Z eller ett V, målat väl synligt på alla fordon.
Hur vore det om du tog reda på fakta först?
Din jävla MSMmupp

Men ditt blinda helvete. Man ser tydligt Z på dörren. Vissa har brunnit då försvinner färgen om du inte visste det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in